Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

simotm

Quote from: Eurocopter on December 10, 2013, 09:01:05 PM
Deja s-a topit la Sibiu toata acea zapada?? A facut cineva un calcul exact cu cati km se deschid pe 19 Decembrie? Ar fi Orastie-Sibiu loturile 1,2,4 + Lugoj-Deva lot 1 + A6 drum de legatura. Intre 100 si 105km dupa calculele mele. Daca luam in considerare si cei 17km din mai de pe Orastie-Simeria s-ar putea sa fie cel mai bun an dintotdeauna in materie de autostrazi.
deci se va inaugura acum si o parte din lotul 1 Lugoj-Deva ? e oficial ?
legat de Orastie-Sibiu , daca se va merge din directia Orastie unde anume se va iesi de pe autostrada (care e capatul lotului 2)si unde se urca din nou (unde e inceputul lotului 4 )?

Ionut

@simotm & altii, vedeti semnatura mea de fiecare data cand aveti intrebari despre loturi.

1. Lugoj-Deva lot 1 (Sanovita-Dumbrava) se va inaugura, evident, tot atunci, s-a anuntat deja. S-a pus o poza acum cateva pagini de la Sanovita (capatul dinspre Timisoara) din care se vede clar ca Tirrena Scavi a inceput sa faca drum tehnologic, deci NU vor face nimic temporar la Sanovita. Astfel cei aprox 10 km dintre Sanovita (capat) si nodul A1-A6 nu vor fi deocamdata folositi. Daca suntem norocosi si constructorul trage tare, vom putea sa-i folosim prin mai-iunie 2014 daca vor termina bucata Sanovita-Topolovat unde este nod (la Topolovat). Avand in vedere ca deja au inceput sa faca drum tehnologic la Sanovita si s-au apucat de Sanovita-Izvin (acelasi constructor, Tirrena Scavi, care a facut si Sanovita-Dumbrava), sunt sanse, sunt sperante sa traga tare si sa termine nodul Topolovat.

Pana atunci se va iesi de pe A1 prin nodul cu A6 si fie se va merge pana la Centura Lugoj, fie se va iesi de pe A6 in nodul Tipari si apoi spre Timisoara mai departe.

2. Loturile de pe A1 Orastie-Sibiu sunt OK cu intrarile-iesirile pentru ca se vor inaugura cu nodurile gata. De la Deva (Soimus) si pana la Orastie este deja facut. De la Orastie se va merge in continuare pe autostrada pana la Cunta (dincolo de Sebes), unde este nod. De acolo se merge pe DN pana la Saliste unde este nod. Si de la Saliste pe A1 pana dupa Sibiu unde se termina fericirea, stim cu totii. Ramane lotul Impregilo dintre nodurile Cunta (partea dinspre Sebes) si Saliste (partea dinspre Sibiu). Impregilo ramane cu bucata dintre aceste noduri si speram sa termine in T4 2014 (adica octombrie-noiembrie-decembrie 2014). Oficial, Impregilo termina in septembrie 2014, insa nu cred ca sunt sanse. Eu zic mai curand noiembrie.

NGC

NU are rost sa umplem acum 10 pagini cu urari, dar felicitari pentru cele 1000000 de vizualizari ale acestui Thread.
:drunk:

dorum

...nu suna rau:

12361 Replies
1001713 Views

felicitari tuturor!!!

bogdymol

Quote from: Ionut on December 12, 2013, 06:07:56 AMDaca suntem norocosi si constructorul trage tare, vom putea sa-i folosim prin mai-iunie 2014 daca vor termina bucata Sanovita-Topolovat unde este nod (la Topolovat). Avand in vedere ca deja au inceput sa faca drum tehnologic la Sanovita si s-au apucat de Sanovita-Izvin (acelasi constructor, Tirrena Scavi, care a facut si Sanovita-Dumbrava), sunt sanse, sunt sperante sa traga tare si sa termine nodul Topolovat.

Eu zic sa nu ne grabim chiar asa de tare. Pot sa garantez de pe acum ca in Mai-Iunie 2014 nu se va da drumul la circulatie pe Sanovita-Topolovat. E imposibil sa termine 8 km de autostrada + reabilitarea Drumului Judetean unde e nodul (care e la stadiul de drum pietruit in acest moment) in doar 5 luni, din care 2 sunt iarna plina.

Mai degraba sa ne bucuram daca la sfarsitul anului viitor se da drumul la circulatie pe bucata asta.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Quote from: Quest on December 12, 2013, 10:14:29 AMIn ce priveste DJ572, Dorum stiu ca zicea nu demult ca s-a modernizat de la Topolovat in sus catre Lucaret, exact pina la viitoarea descarcare de A1.

Asa o fi cum zice dorum. Eu m-am uitat pe google street view si am vazut ca e doar pietruit. Posibil ca intre timp sa fi fost asfaltat.

Dar tot ai 8 km de autostrada de facut... iar in 5-6 luni e imposibil.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dorum

#12336
Quote from: bogdymol on December 12, 2013, 09:54:12 AM
E imposibil sa termine 8 km de autostrada + reabilitarea Drumului Judetean unde e nodul (care e la stadiul de drum pietruit in acest moment) in doar 5 luni, din care 2 sunt iarna plina.

DJ572 e reabilitat deja !!!

dorum

Initiativa forum.construim-romania.ro:

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=123.msg32606#msg32606

Don't shoot the messenger! :) :)
Sau in traducere libera, "nu trage dom' Semaca, sunt eu Lascarica" (mesagerul)... :) :)

chr

Legat de cei 10km din lotul 1 Lugoj-Deva care ar putea sta 3 ani degeaba.
Eu nu pot intelege de ce nu au impartit autostrada pe loturi care incep si se termina cu noduri.
Asa incat, orice lot sa poata fi dat in folosinta independent de celelalte.

dorum

nu s-a gandit nimeni ca se poate intinde telenovela cu TM-LUG lot2 pe atatia ani...din pacate...

tonică

si daca ar fi fost asa, nodul ar fi revenit tot lotului 2 timisoara-lugoj, deci tot n-ar fi fost realizat!

Altfel, tirenna ar putea sa prioritizeze lucrul la cererea cnadnr cat sa lucreze mai intai acesti 7/8 km pana-n topolovat. Dar asta ar fi fost de preferat sa fie precizat in contract, altfel cine stie ce se mai intampla si ajungem ca si cu arad-pecica care daca ar fi avut prioritate era deja demult in trafic. Iar abia daca vorbim despre aceasta prioritizare putem sa ne gandim cat de cat optimisti la un decembrie viitor cu cei 8 km terminati. Nicidecum mai devreme...

penad2007


savagedanyro

#12342
@chr

Pentru ca daca ai 2 loturi vecine insemna 3 noduri, (1 segment de dreapta impartit in 2)

In acest fel nu poti sa imparti 3 noduri la 2 segmente egal , in consecinta singura sansa ca sa deschizi circulatia este ca segmentul care se termina primul sa aiba 2 noduri in proiect. Dar nimeni nu iti poate garanta ca cel ce va primi 2 noduri va si termina primul.

Elementary , my dear Watson :)

...live the moment...

Quest

#12343
Chr, sa stii ca initial si eu am fost tentat sa pun problema in felul asta, dar nu merge. Sa zicem ca ai 6 loturi 1,2,3,4,5,6. Tronsonezi loturile incit 1,3,5 au descarcari la ambele capete. Deci 2,4,6 nu au ptr ca sint la vecinele lor. Ce faci daca oricare dintre loturile 2,4,6 se termina cu mult inaintea celor cu descarcari (1,3,5) ? Solutia este cea pe care CNADNR o practica deja, in sensul ca limita de loturi se afla in dreptul unei intersectii cu un DN/DJ, incit daca s-a pierdut total sincronismul lucrarilor la 2 loturi vecine (exact cazul Sanovita), se poate face rapid o conexiune temporara cu acel drum.

Principiul e clar aplicat pe Lugoj - Deva, spre exemplu la Cosevita limita loturi 2-3 se afla intr-o portiune in care A1 va trece la 250 m de DN69A. Exista DC144 intre ele, care va trebui asfaltat daca oricare dintre loturi ramine mult in urma fata de vecin. De asemenea limita loturi 3-4 e intre Gurasada si Ilia, la 500 m de DN7. Lot 3 pare sa aiba la el descarcarea / interchange cu DN7.

Acelasi principiu de tronsonare l-am vazut si la A10 Sebes - Turda.
Common sense will get you far !

Ionut

Cu entuziasmul noilor deschideri, am cam uitat de Aciliu. Ceva vesti?
Cam asta arata prin noiembrie... or mai lucra ceva?!


credit foto: sibiul.ro