Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 56 Guests are viewing this topic.

iuli

Bune de tot argumentarile lui dorum!

Dar vă dați seama câtă cerneală va curge dacă se va circula doar pe un singur sens în regim de DN? Mă doare deja capul.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog


dorum

...vai de capu' meu...ma apuca dimineata sa citesc tot articolul...
...Baiazid, ce mai... :)

iuli

Doamne!!! Nu am timp sa citesc... :( E vreun rezumat? E interesant?  :o
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dorum

l-am citit eu...ce sa zic, e ok si documentat...articol marca "BAIAZID"...nu pot face rezumat, ca de fapt ce a scris el acolo e un rezumat (lung ca naiba, ce-i drept) :)
in rest ii impartasesc opinia, in afara unor chestii punctuale ...

Danny550394

Deci 5200 de cuvinte.

Ar trebui sa invete ca ceea ce nu poti spune in doua fraze nu poti spune nici in 5200 de cuvinte. Prea lunga demonstratia impotriva "planurilor marete". Are dreptate dar este mult prea mult de citit.

adiarc

concluzia cea mai importanta a articolului...cea mai importanta schimbare in infrastructura ( in ceea ce priveste proiectele importante ) , ar trebuii sa fie :"nici o schimbare"...perfect de acord
o alta concluzie importanta..."nu mor caii cand vor cainii " ; adica nu schimba UE coridoarele , dupa cum vrea unul sau altul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

ce linii drepte au desenat cei de la IPTANA in 69.

Deva-Arad, dar mai ales Bucuresti-Slatina-Craiova, fara ocol prin Alexandria.

in ceea ce priveste SB-Pitesti probabil "in urma consultarii publice" se vor apuca sa faca cei 5-6 km de la SB+nodul spre autostrada spre Brasov si Pitesti - Racovita.

in felul asta atat Dacia cat si concesionarul BV-Comarnic vor fi multumiti.

gandind putin la rece, ar tb sa intelegem lipsa VO. cati dintre voi ar vrea sa se faca VO acum (4 ani) cu pretul renuntarii la VP? pentru ca daca se incepe lucrul la VO (completa) VP nu poate atrage finantare asa cum s-a intamplat si prima data, si de la buget nu se poate face.

Asadar, parca e mai bine sa asteptam 2-3 ani in plus(2020-2021) pt VO complet, decat 20 pt o autostrada pe VP.

Ma repet, astept sa inceapa lucrarile pe BV-Comarnic si vedem dupa ce se schimba la planuri.

In rest, este bine ca avem un (inceput) de Master Plan de Transport (chiar daca destul de prost) si este si mai bine ca TS a inceput sa lucreze desi afara ninge (puteau binemersi sa "proiecteze" pana in martie).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Archi

Quote from: Quest on December 07, 2013, 11:39:49 PM

Eu sint curios ce se va intimpla la Cosevita daca Lotul 2 si Lotul 3 se termina la diferenta de 1 an de zile sa zicem, unul fata de celalalt.

Ar fi nasol daca nu s-ar sincroniza loturile 2 si 3 din Lugoj-Deva. Spre deosebire de sanovita, un nod chiar daca e provizoriu ar fi foarte dificl.

In sf este prevazut debleu:




Dar, mai bine SA NU COBIM

simotm

Quote from: iuli on December 07, 2013, 09:48:01 PM
Bune de tot argumentarile lui dorum!

Dar vă dați seama câtă cerneală va curge dacă se va circula doar pe un singur sens în regim de DN? Mă doare deja capul.
Chiar si pe un singur sens daca s-ar circula ar fi ok (cu viteza de cel putin 70-80km/h);ar fi mai bine decat sa urci dealul imediat dupa Lugoj in spatele unei masini mari (cu viteza de 40km/h)

iuli

Nu zic ca nu e bine pe un sens, dar ma refeream la ce va scrie presa sau ce mistocarii sau pareri de neavizati vor fi pe la tv sau prin online. Ma doare capul!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

savagedanyro

...live the moment...

mirceal

La Sibiu ninge cu fulgi mici. Zapada are aprox. 10 cm.

ghrt

Quote from: dr4qul4 on December 08, 2013, 12:35:17 AM

in ceea ce priveste SB-Pitesti probabil "in urma consultarii publice" se vor apuca sa faca cei 5-6 km de la SB+nodul spre autostrada spre Brasov [...]

pentru ca daca se incepe lucrul la VO (completa) VP nu poate atrage finantare [...]


Între intersecţia DN1/DN7 şi Sibiu există deja un drum cu 3-4 benzi, autostrada nu ar însemna mare lucru pentru concesionar... desigur că ar fi bună pentru şoferi, mai merg câţiva km fără să se uite după radare.

Afirmaţiile despre finanţarea VP ce bază au? Ceva studii realiste despre trafic şi financiare? Pentru că dacă lipsa unei autostrăzi pe VO ar fi condiţia pentru finanţarea VP, atunci acea condiţie o să se regăsească în contractul de finanţare. Iar dacă finanţarea se va acorda pe garanţia statului, atunci trebuie să discutăm despre studii de trafic, care unde sunt?
Cont (aproape) inactiv.

SB76UFO

Cam asta este vremea la Sura Mica iar zapada masoara aprox. 10 cm asa cum spunea si mirceal

"Prostia este eternă și invincibilă"