Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 31 Guests are viewing this topic.

Bachus01

Pentru loturile  cu tuneluri/poduri si viaducte nu exista solutii sa poate fii deschise mai repede half profile? Eu unul asa as fii facut licitatia cu conditia aceasta . Zona cu terasamente poate fi gata in 1-2 ani (din momentul AC-ul) , iar cand se apuca de tuneluri pasaje si viaducte sa inceapa strict in toate locurile pe un sens sa deschida iar dupa urmatorul sens.

danutzu_1069

^ Cum naiba sa faci zona cu viaducte si tuneluri la half profile??
Astea le faci simultan, in pereche, cel putin viaductele. La tuneluri poate exista un decalaj la incepere...
Hai sa nu mai favem scenarii fanteziste...

archaeus

Probabil se refera ceva gen Alba Nord, pe podul peste CF se merge half profile :)

oneway

Mai bine ne-am ruga sa inceapa lucrarile... sa nu avem vreo surpriza cu licitatiile  O:-)
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

Archi

Aceeasi problema a mai fost pusa si referitor la LD2E (Margina-Holdea). Concluzia atunci a fost ca decalajul cu care poate fi finalizat un sens mai repede decat celalalt este de maxim un an, tinand cont de constructia tunelurilor. Puteti cauta discutia de atunci (prin primavara parca a avut loc) nu cred ca are rost sa o reluam.

RaduG

Am reținut cei 7 ani și 4 luni pentru proiectare+execuție:
,,3.12. Durata Contractului:
 Durata maxima a proiectarii –24 luni.
 Durata maxima a executiei lucrarilor –64 luni.
 Durata perioadei de garantie de buna executie este de minim 60 luni si de maxim 120 luni."
Ceea ce înseamnă probabil un optimist 2028 (cu semnare în 2021 fără contestații), iar în bunul stil contestatar mioritic cu care ne-am obișnuit deja, un realist 2029-2030. Pesimist nu vreau să estimez.

archaeus

La ce SF are si 2 si 3, te poti astepta ca in teren sa fie ditamai leopardul!

adiarc

macar am scapat pt.moment de abureli si recunoastem oficial ca un 2030 devine realist/optimist pt Sb - Pitesti.....cu obișnuiții ...DACA
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Tudor99

Am promis, ne ținem de cuvânt❗️

Am lansat licitația pentru proiectarea și execuția a încă 31,33 de kilometri din Autostrada Sibiu - Pitești❗️

⚠️ Sunt bucuros să fac cunoscut că facem pași importanți pentru realizarea uneia dintre cele mai așteptate autostrăzi din România: Autostrada Sibiu - Pitești. Astfel, în cursul acestei zile, Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, a lansat procedura de licitație restrânsă, cu precalificare, "Proiectare și execuție Autostrada Sibiu – Pitești, Secțiunea 2: Boița - Cornetu" - unul dintre cele mai complexe loturi din această autostradă.

➡️ Tronsonul va avea o lungime de 31,33 de kilometri, va conține 49 de poduri și viaducte, 7 tuneluri (cu lungimi cuprinse între 250 și 1.590 de metri), precum și un ecoduct în zona localității Lazaret.

➡️ Valoarea estimată a contractului este de 4,6 miliarde de lei (fără TVA), finanțare din Fonduri Europene Nerambursabile, iar termenul de finalizare prevăzut este de 18 luni proiectare și 50 de luni execuție, conform factorilor de evaluare din Documentația de Atribuire. Data limită de depunere a ofertelor este 29 ianuarie 2021.

❗️Cât despre progresul înregistrat pe primul lot din Autostrada Sibiu – Pitești, și anume Sibiu - Boița, pot să afirm că este unul foarte bun. Aici, printr-o mobilizare exemplară, antreprenorul a reușit să execute circa 30% din lucrări.

↗️ Pentru secțiunea 4, Tigveni – Curtea de Argeș, suntem în evaluarea ofertelor și sperăm ca până la sfârșitul anului să semnăm contractul pentru execuția celor 10 kilometri.

⚠️ Autostrada Sibiu – Piteşti va avea o lungime de 122,11 kilometri şi va fi împărţită în cinci loturi, Sibiu – Boiţa, Boiţa – Cornetu, Cornetu – Tigveni, Tigveni – Curtea de Argeş şi Curtea de Argeş – Piteşti, va avea opt noduri rutiere şi nouă tuneluri.

❗️Suntem conștienți că, în România, s-a pierdut deja prea de mult timp prețios în ceea ce privește implementarea proiectelor de infrastructură rutieră, și nu numai. Este momentul să accelerăm etapele de implementare a tuturor proiectelor de infrastructură, atât de necesare pentru a aduce bunăstare românilor.

❗️Pentru liberali, investițiile publice - îndeosebi cele în infrastructura de transport - au reprezentat, reprezintă și va reprezenta una dintre prioritățile actului de guvernare. Acest lucru l-am demonstrat deja și îl vom demonstra zilnic printr-un ritm accelerat de implementare a tuturor proiectelor de investiții în infrastructură.
Lucian Bode pagina facebook

cfdp

ce documentatie tehnica???? in planul de situatie    SI-DPS-001 tronsonul Vestem Boita este in varianta ca trece Oltul inainte de Boita si merge pe mal stang. In prezent se executa varianta X-file
Ce oferta sa se faca???. Ne bucuram prematur pentru acest lot

voicul

@oneway Licitatia va dura si va fi ca la noi la romani: show, caterinca, flocire si seminte.

SF aproape de loc si sume pentru ca care multi (chinzi si turci) se vor bate.

cristi5

Quote from: Archi on December 08, 2020, 02:30:51 PM
Aceeasi problema a mai fost pusa si referitor la LD2E (Margina-Holdea). Concluzia atunci a fost ca decalajul cu care poate fi finalizat un sens mai repede decat celalalt este de maxim un an, tinand cont de constructia tunelurilor.

Un an in conditiile in care Romania are acum un singur tunel de autostrada, si ala cut-and-cover, poate lejer sa devina 3 ani in teren.

Traficul VO de acum incape pe half-profile

Se practica deja pasaje half-profile si pe A10 si pe A7.

Eu zic ca HP ar accelera siguranta rutiera pe VO cu cativa ani, deci cateva zeci de vieti omenesti in total. Si apoi se poate veni cu celalalt sens.

In continuare la LD2E HP e foarte relevant in disperarea de a nu pierde finantarea EU. Vedem cum evolueaza acolo.

Oricum e foarte bine ca HP (in loc de autostrada tzipla, de la ambele cai pana la iarba crescuta la milimetru) este in atentia actualei si probabil viitoarei conduceri. Salveaza vieti.

Skynick

Foarte frumos, o sa fie trei mari etape cu PiSi:

- 2023 cand o sa avem capetele finalizate, si aici e important drumul de legatura de la Curtea de Arges.
- 2028 cand e posibil sa fie gata celelalte tronsoane, fara acesta ultimul de pe mijloc si poate intre timp mai largesc putin Valea Oltului sa se mearga cat de cat pe cei 30 de km ramasi.
- 2032 cand se inchide.

Sanatosi sa fim  :D

RobertH

Lotul 2 Pitesti-Sibiu (km 13+170 - km 44+500(km39+578.51 SF 2008 IPTANA))














































Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

Traseul calibrat. Mai trebuie sa gasesc plansa pentru ecoduct si sa-l adaug pe harta.