News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 27 Guests are viewing this topic.

archaeus

Mai nemti ca nemtii, austriecii astia!

Dominik

Autostrada A1 Sibiu-Pitești, lotul 1 Sibiu-Boița.

You're in Steelers Country

Skynick

Iese frumos viaductul ala. Mai austriac, asa.

TibiV

Super filmare!

Si, dupa numarul de pasaje/podete, cred ca A1 ( mai bine spus PiSi1 ) va fi cea mai "permeabila" autostrada construita in Romania pana acum...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

#53419
"Proiectare si executie Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Arges"

A venit momentul sa punem punem paie pe foc si sa atatam focul tare de tot. Va trebui sa fiti atenti la datele calendaristice in care au avut loc diferite evenimente.

Quote from: NGC on October 19, 2020, 06:51:54 PM
Quote from: NGC on September 23, 2020, 09:56:46 PM
Quote from: NGC on September 16, 2020, 06:55:48 PM
Pai dupa cum era de asteptat, CNSC a admis contestatia chinezilor, asa ca acum le e mai greu sa ascunda tragerea de timp.

CNAIR a facut recurs la CAB. Io imi pregatesc popcorn. :D

Vrabiutele spun ca, dupa cum era de asteptat, astazi CAB a respins recursul CNAIR la decizia CNSC care a dat dreptate celor de la CHINA RAILWAY, si ca i-au pus si la plata pe cei de la CNAIR. :lol:
O sa apara sumarul deciziei si pe portal.

Acum ca s-a dovedit clar ca au tras de timp cu contestatia la CNSC si apoi recursul la CAB, sa vedem cat le mai ia sa anunte oficial castigatorul (CHINA RAILWAY) si apoi sa vedem adevaratele contestatii. :lol:


L.E.

19.10.2020

Quote
Tip solutie: Recurs (alte soluţii)
Solutia pe scurt: Respinge plângerea, ca nefondată. Obligă petenta la plata către intimată a sumei de 10.000 lei cu titlu de cheltuieli de judecată, reduse. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 19.10.2020.

Asadar in 19.10.2020 CAB a respins recursul CNAIR.

Dupa cum am mai spus, pentru finalizarea "oficiala" a etapei financiare, trebuie solicitate si verificate documentele suport. Prin finalizare "oficiala" a etapei financiare intelegem incheierea etapei financiare din SICAP, cu comunicarea rezultatului procedurii, pentru ca in realitate, strict evaluarea financiara s-a intamplat deja in cazul de fata.

Sa vedem putin cum stau lucrurile.

In 05.05.2020 s-a emis procesul verbal pentru evaluarea tehnica, care s-a incheiat "oficial" (in SICAP) in 18.05.2020.

In 28.05.2020 s-a emis procesul verbal pentru evaluarea financiara, dar nici pana astazi etapa de evaluare financiara nu s-a incheiat "oficial" in SICAP. Pentru asta mai trebuiau solicitate si verificate documentele despre care am spus mai sus, apoi intocmirea (de catre comisia de evaluare), avizarea (de catre ANAP), semnarea (de catre conducatorul unitatii) si comunicarea raportului procedurii.

Solicitarea documentelor s-a facut printr-o adresa in 29.05.2020, deci la o zi dupa ce au emis procesul verbal pentru evaluarea financiara.

CHINA RAILWAY a raspuns si a trimis documentele si a raspuns si la alte solicitari, iar CNAIR a considerat raspunsurile concludente si a emis un proces verbal intermediar in 21.07.2020.

In baza acestui proces verbal, comisia de evaluare a intocmit raportul procedurii si l-a trimis spre aprobare la ANAP, care in 29.07.2020 le-a dat un aviz conditionat. Vom reveni mai jos la acest aviz.



Daca ati fost atenti, mai sus am spus ca pentru finalizarea "oficiala" a etapei de evaluare financiara este nevoie de comunicarea raportului procedurii, nu despre intocmirea lui.

Asadar, raportul procedurii este gata de la sfarsitul lui Iulie 2020 si noi stam si asteptam. Si de ce asteptam?

Pai asteptam pentru ca CNAIR trage de timp. Sa vedem cum.


Tragerea de timp 1.

In 10.08.2020, deci dupa ce au avut gata si raportul procedurii si acesta mai trebuia sa fie semnat, in urma avizului conditionat de la ANAP, interpretat in stil propriu de catre comisia de evaluare, "s-au trezit" sa mai solicite o clarificare de la CHINA RAILWAY, si, in numele "tratamentului egal" (dar de fapt in urma avizului conditionat de la ANAP), au cerut de la toti ofertantii sa vina cu o anumita precizare.

Ce a urmat se stie. CHINA RAILWAY a contestat in 13.08.2020 la CNSC si contestatia a fost admisa in 07.09.2020.


Tragerea de timp 2.

CNAIR a facut recurs la CAB si recursul a fost respins in 19.10.2020.


Tragerea de timp 3.

Quote from: NGC on November 03, 2020, 11:32:05 AM
Noul termen pentru evaluarea financiara este 19.11.2020. [...] Asta nu inseamna ca nu pot sa mai traga de timp in mod intentionat.

Ce ziceam? :lol:

Ce sa mai faca acum CNAIR ca sa mai traga de timp? Pai hai sa ne prefacem ca nu am inteles care e situatia avizului ANAP pentru raportul procedurii si sa solicitam CNSC sa ne lamureasca. Zis si facut in 06.11.2020.

Iar azi, 13.11.2020, CNSC a respins solicitarea.




@CNAIR: Doamna Ionita, se aude? Semnam odata raportul procedurii? Il comunicam odata sau mai tragem iar de timp? Mai faceti inca o data recurs la CAB? Sau admitem ca mai este o problema despre care nu ati zis nimic? ;)

dorum

#53420
ne-au "f...t" o echipa de galbijori cu avocati BETON locali... ii dam inainte cu chinejii, sau suntem "cu trei perechi de..." si ii scoatem din joc?
asta e intrebarea...

pai frate, ai c...e? pai anulezi licitatia sa nu poti fi atacat si refaci conditiile sa nu mai castige chineji. Vrem sa tinem banii in UE? Fa in plm caiet de sarcini sa-i scoti din start pe astia din schema
Poate se poate anula cu repercursiuni minime, poate o despagubire, ceva... Ar fi mai bine muuuult decat o semnare cu chineji... Domnilor/doamnelor din CNAIR, ganditi-va si la varianta asta...

Oricat mi-as dori sa vad lotu asta inceput si apoi finalizat, e clar la mintea cocosului ca javrele astea de chineji incep lucrul, apoi intra avocatii in schema si ne intindem pe zeci de ani cu lotul asta... vezi Polonia :(

voicul

Daca puteau sa ii scoata legal din joc asta si faceau. Asa fac joc de glezne si trag de timp si la tragerea de timp.

Poate la anu ca acum intram in sezon de sarmale si carnati si daca ii dai si cu vin/tuica ... nu e bine sa semnezi cu castigatorul.
Daca semneaza cu cine nu trebuie?  8)

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Nu cred ca stie multa lume, dar la CNAIR comisiile de evaluare sunt formate din persoane cu diferite pregatiri profesionale, adica ingineri, economisti, arheologi si altele. Da, ati citit bine, arheologi.
Voi realizati ce profesionisti sunt oamenii acestia si ce comisii profesioniste avem? Va dati seama ce evaluari profesioniste fac "ei"? Unde mai pui ca cunosc la nivel de detaliu prevederile legilor achizitiilor publice si recomandarile ANAP. :lol:

NGC

Quote from: dorum on November 13, 2020, 08:25:20 PM
o echipa de galbijori cu avocati BETON locali

Nu este cazul. Nu iti trebuie avocati "BETON" pentru asta.

Quote from: dorum on November 13, 2020, 08:25:20 PM
pai anulezi licitatia sa nu poti fi atacat

Asta nu se poate face asa, dupa bunul plac.

dorum

#53425
baga-mi-as... deci muuult popcorn si 10 ani pe lot de 7km atunci :(

BA' cum poti fi atat de prost sa-ti castige chineji la tine in UE, pe bani UE, licitatii de infrastructura mare? :(

Bachus01

 :lol: :o :lol: :lol: sârma e de vină sau nepăsarea tipic românească.

Dacă vor adjudeca licitația si chiar vor sa muncească,  telenovenela va avea multe sezoane . Dacă au fost atât de faultati in faza asta  , nici nu vreau sa ma gandesc cum va fi la executie  :o . Cred ca o sa fie primul lot unde Cnair va contoriza si ultimul bolovan folosit .

Dar sa vedem si partea buna a lucrurilor . Poate baga la cap si pe viitor nu se va mai repeta .

mirceaeliade

>PiSi2 ar putea fi lansată la licitație pe 20 noiembrie – ministrul Transporturilor

https://www.economica.net/autostrada-sibiu-pitesti-licitatie-sectiunea-2-boita-cornetu_192638.html

>"Cele două tronsoane de pe Valea Oltului, cele mai complicate, tronsonul 2 între Boița și Cornetu și tronsonul 3 între Cornetu – Tigveni: pe 20 noiembrie avem termenul estimat pentru publicarea anunțului pe SICAP (SEAP -n.r) pentru tronsonul 2", a adăugat șeful Transporturilor, care speră ca anul viitor să fie semnate contractele pentru cele două secțiuni de munte.

vlad_gero

^ doar campanie electorala 
" ar putea " si  ei tin blocata licitatia de pe alt tronson in ceea ce priveste desemnarea castigatorului

TransitGuy

De PISI5 ce se mai aude? Vedem ceva activitate anul asta? Multumesc.