Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

13 Members and 65 Guests are viewing this topic.

radutm

QuoteDrumul de legatura pentru descarcarea de pe Autostrada Lugoj – Deva, gata de inaugurare, ar putea fi construit de Consiliul Judetean Timis
Consilierii judeteni au decis, de principiu, sa construiasca un drum care sa faca legatura intre Autostrada Lugoj- Deva si localitatea Ghizela. Deocamdata nu se stie cat va costa aceasta sosea.
Sursa: http://www.opiniatimisoarei.ro/drumul-de-legatura-pentru-descarcarea-de-pe-autostrada-lugoj-deva-gata-de-inaugurare-ar-putea-fi-construit-de-consiliul-judetean-timis/28/11/2013/
cont inchis

sublimu

Quote from: Ionut on November 28, 2013, 11:21:58 AM
^ Ce a pus Doru este foarte bine. Nodul Izvin e facut 50% deja, apoi pana la intersectia cu A6 mai este nod doar la Topolovat, exact cum a pus Doru. La Sonovita nu este proiectat nod, probabil nu va fi nimic, nici macar ceva temporar. Daca Tirrena doreste sa faca o fapta buna o sa lucreze tare de tot la inceput in zona Topolovat-Sanovita pentru a deschide nodul Tolopovat astfel incat sa poata fi folosita bucata dintre A6 si Topolovat.

M-am uitat si eu pe harta. Traseul nod Topolovat - Sanovita pare simplu si scurt :) Sa vedem si realitatea din teren.
Nici eu nu cred ca va fi ceva temporar la Sanovita. Am mari indoieli ca se poate pune in contract o clauza prin care TS sa termine portiunea pana la nod si sa dea drumul la circulatie fara ca restul lotului sa fie finalizat. Amintiti-va ca TS a propus CNADNR sa deschida Lugoj-Deva lot 1 fara A6 si CNADNR a spus NU. Banuiesc ca procedurile de receptie se fac pentru un lot complet, nu pot fi facute pe portiuni.

Ionut

Ar putea, daca tot fac o treaba, sa faca la Sanovita chiar un nod. Nu e mare scofala pana la urma, pot face doua giratii si un pod plus doua bretele. Si sa reabiliteze cum trebuie acel DJ pana in DN6. Greu nu e, nici prea scump, avem in vedere ca Timisul este totusi un judet bogat.

udar


dorum


savagedanyro

Cred ca "mai scumpe" ar fi bretelele de acces pe autostrada, nu cele 2 giratorii.
Vointa este totul in cazul asta : daca se vrea se face, daca nu nu.
Aspectul legat de pret nu ar avea o pondere prea mare in solutia finala.
...live the moment...

savagedanyro

Dar daca citim o stire de azi:

http://www.tion.ro/intrare-pe-autostrada-la-ghizela-pentru-un-tronson-care-se-termina-in-camp/1358920

in care un consilier judetean spune de Ghizela , in loc de Sanovita, ne facem idee despre felul in care de la birou se vede situatia din teren.

Noroc ca nu a zis Paniova sau si mai rau Secas :)



...live the moment...

Tavi

Multumesc dorum de precizari (cele legate de CAB). Credeam ca iar au amanat ... asteptam ...

mariansb

E o problema la pasajul peste autostrada, dintre Sebes şi Lancrăm.
Acolo nu e prevazută o cale de acces pentru pietoni şi sunt dintre cei care merg pe jos, cu bicicleta, unii mai trag căruţul de mînă, între cele 2 localităţi, i am tot văzut.
Oare să nu se fi gîndit la asta...
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Tavi

Pietoni prin sensul giratoriu? Nu prea cred ca e OK mai ales ca in acel sens intra/ies bretelele din/in autostrada ... iar traversari de autostrada doar pentru pietoni ... poate or fi prin tari mai calde.  ;)

Pentru animale am auzit ceva .. dar oamenii nu-s pe cale de disparitie asa ca nu :)

dorum

eee, daca n-au pe unde trece pietonii, traverseaza ei direct autostrada...crezi ca se complica cu sensuri giratorii? :) :)

ciprebbe

#11996
Legal din ce stiu pe DN uri (E) se interzice accesul pietonilor in afara localitatilor


LE:
am gasit si legea:
QuoteArt. 61. Pietonii sunt obligati:

a) sa circule numai pe trotuare, iar in lipsa acestora, pe potecile laterale ale drumurilor publice;
b) sa nu circule pe autostrazi si pe partea carosabila a drumurilor nationale "E" (deschise traficului international);


Normele ce reglementeaza circulatia pietonilor au fost completate cu prevederile ce interzic accesul acestora pe autostrazi si pe carosabilul drumurilor nationale "E", atat pentru deplasarea pe aceste artere, cat si pentru traversarea prin alte locuri decat cele special amenajate si semnalizate. Pe langa riscul de accident cu urmari foarte grave, nerespectarea acestor prevederi implica sanctionarea contraventionala cu amenzi de la 40.000 lei la 100.000 lei. Daca accidentul s-a produs din vina pietonului, raspunderea civila sau penala ii revine acestuia.

La Sebes avem E 81
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

anacronox

una funny

Nici n-au apucat bine chinezii să promită autostrăzi, că Dan Şova le-a oferit deja câteva milioane de euro drept despăgubiri.
de aici http://www.kmkz.ro/de_ras/texte/toate-glumele-despre-vizita-chinezilor-in-romania/

sebba

Quote from: savagedanyro on November 28, 2013, 12:28:13 PM
Dar daca citim o stire de azi:

http://www.tion.ro/intrare-pe-autostrada-la-ghizela-pentru-un-tronson-care-se-termina-in-camp/1358920

in care un consilier judetean spune de Ghizela , in loc de Sanovita, ne facem idee despre felul in care de la birou se vede situatia din teren.

Noroc ca nu a zis Paniova sau si mai rau Secas :)

poa' sa-i zica si Vascautzi, numai sa faca ceva acolo... :D
totusi, e imbucurator  faptul ca se mai intereseaza si altii de chestia asta
Sailing away! S/Y Haimana

gymi

Quote from: Tavi on November 28, 2013, 01:15:04 PM
Pietoni prin sensul giratoriu? Nu prea cred ca e OK mai ales ca in acel sens intra/ies bretelele din/in autostrada ... iar traversari de autostrada doar pentru pietoni ... poate or fi prin tari mai calde.  ;)

Pentru animale am auzit ceva .. dar oamenii nu-s pe cale de disparitie asa ca nu :)
Fiind doua localitati invecinate(distanta de maxim 200m)mi se pare absurd ca sa nu aibe acces pentru pietoni si biciclisti.Ce face o persoana care vrea sa mearga de la Lancram la Sebes?Merge 20 km ocolind prin Vintu de Jos?