Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 55 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Multa sanatate Adrian, tie si familiei.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

adrian sibiu

Bună dimineața tuturor.
Chiar dacă sunt consemnat la sol,mai primesc cate o poza de la prieteni,așa că să mă țină în priză. De această dată în imagine avem viaductul de la Valea Talmacutei unde autostrada se intersectează cu DC Tălmaciu-Talamcel.
Hefaistos multumesc asemenea.

Viaductul de la Valea Talmacutei. 



Powered by API/PUM imgur uploader

reed

Deci cu cofraj culisant ,interesant.

P.S. Iti urez sanatate Adrian.Multumiri sursei


alecu26

reed, la inaltimile alea nu prea ai alte solutii de turnat betonul. Totusi...din ce vad in poze nu e aceasi tehnologie ca la Braila. Mai degraba cel de la Braila e culisant, si asta e "catarator". Dupa o turnare se ridica pe bucati cu macaraua.

Cel in genul celui de la Braila e economic doar la inaltimi foarte foarte mari de turnare, sa zicem de la 100+.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

#53270
"Proiectare si executie Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Arges"

Quote from: NGC on September 23, 2020, 09:56:46 PM
Quote from: NGC on September 16, 2020, 06:55:48 PM
Pai dupa cum era de asteptat, CNSC a admis contestatia chinezilor, asa ca acum le e mai greu sa ascunda tragerea de timp.

CNAIR a facut recurs la CAB. Io imi pregatesc popcorn. :D

Vrabiutele spun ca, dupa cum era de asteptat, astazi CAB a respins recursul CNAIR la decizia CNSC care a dat dreptate celor de la CHINA RAILWAY, si ca i-au pus si la plata pe cei de la CNAIR. :lol:
O sa apara sumarul deciziei si pe portal.

Acum ca s-a dovedit clar ca au tras de timp cu contestatia la CNSC si apoi recursul la CAB, sa vedem cat le mai ia sa anunte oficial castigatorul (CHINA RAILWAY) si apoi sa vedem adevaratele contestatii. :lol:


L.E.

19.10.2020

Quote
Tip solutie: Recurs (alte soluţii)
Solutia pe scurt: Respinge plângerea, ca nefondată. Obligă petenta la plata către intimată a sumei de 10.000 lei cu titlu de cheltuieli de judecată, reduse. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 19.10.2020.

udar


zuma80

Dealul Negru nu prea mai poate duce, asta e cruda realitate. Este cam in aceeasi situatie ca si Valea Prahovei, acolo avem Busteni, aici avem Dedulesti. Am prins blocaje si de 7 km pe el. Zilele astea se fac lucrari de reparatii (asfaltari pe diverse zone). Sambata am prins blocaj de la iesire de pe A1, astfel am mers pe Curtea de Arges. Dumul Curtea de Arges - Rm Valcea nu are gropi dar este petecit destul de prost. La Piatra au fost finalizate lucrarile de consolidare pe cele doua zone de alunecari si acum sunt cele mai bune zone de DN73C. Cea mai prosta zona de asfalt mi-a ramas in memorie ca fiind cea din Tigveni.
Pentru A6!

Feri

#53273
De pe harta CESTRIN la PiSi4:
QuotePROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE PROIECTARE SI EXECUTIE ESTE IN DERULARE - IN FUNCTIE DE REZOLUTIA CURTII DE APEL BUCURESTI, CNAIR SA VA FINALIZA PROCESUL DE EVALUARE
ESTIMAT SEMNARE CONTRACT: 29.10.2020

Ramane de vazut.

(daca asa va fi inseamna ca nici cei din CNAIR nu credeau in reusita recursului, adica niste bani publici pierduti aiurea...)

Ionut

Termenele alea puse acolo de ochii lumii n-au valoare nici cat negru sub unghie.

NGC

^^ Nu se va semna nimic in 29.10.2020. Inca nu a fost comunicat rezultatul oficial al procedurii, asa ca inca nu am avut adevaratele contestatii. ;)

ciprebbe

Acum, pe principiul CraPi 3-4, ar trebui sa si semneze. Toti stim ca nu se va semna nimic si se vor bucura cand apar contestatiile. Telenovela continua........
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Principiul de la CraPi 3-4 inca nu se poate aplica, pentru ca inca nu s-a incheiat oficial etapa de evaluare financiara si inca nu s-a comunicat rezultatul procedurii. Abia dupa asta vom avea adevaratele contestatii si v-a trebui sa asteptam cel putin decizia CNSC / TB, iar ulterior, se va putea aplica principiul mentionat.

voicul

Deci vorbim aici de minim 6 luni, dar la cum a tras de timp CNAIR pana acum, probabil 1 an lejer.

NGC

"PROIECTARE SI EXECUTIE "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 3: Cornetu – Tigveni"

Quote from: NGC on October 05, 2020, 08:14:36 PM
O informatie pe fuga. Din ce am auzit, ASTALDI a contestat documentatia de atribuire. O sa revin.

CNAIR a publicat zilele trecute niste clarificari din oficiu la documentatia de atribuire si ASTALDI a renuntat azi la contestatie. Asta nu inseamna neaparat ca vor participa la licitatie. ;)