Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 71 Guests are viewing this topic.

Tavi

^
@ciprebbe: nu chiar maine. Mai este podul peste CF Kronospan (o sapt maxim). Sau merge si maine cu iesire la Vintu dar dupa o saptamana mai deschid inca 2 km? Iar ajung de rasul lui Neferu  :D ... As zice ca mai bine toate odata (Gelmar - Cuntza) pe 1 decembrie si Astaldi la 15.12.

ciprebbe

^^^ Am vorbit doar de Sebes- Orastie ( Sebes Vest ca sa fiu mai exact).  Lotul 1 e gata, si la fel de gata e si lotul lui TS de pe A1.
Podul peste CF e pe lot 2 deja.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Tavi

^
Pana la urma tot cum vor ei fac  :(

Daca s-a mai discutat scuze dar dupa deschidere cine se va ocupa de deszapezire?

dorum


Tavi

Ma astept sa fie complicatii avocatesti dar asta nu inseamna decat amanare nu si rezolvare pentru petent. Avocatii petentilor isi vor bonusurile de sfarsit de an si apoi ... duca-se.

Ideea e ca, in orice varianta, de lucru tot in primavara se apuca.

alin_simeriaveche

Poze facute de Horia de la Kronospan, astazi la 12 si ceva





trifu horia
Quotepozele sunt facute in intervalul 12:15 - 12:30...presupun ca au terminat...Dao o fuga si maine...dar promit sa imi iau cablu de date la mine...sa pot desarca de la job in cazulin care mai apare vreo sedinta...acum tre sa plec iar...comentam pozele mai tarziu...

SILVIUFG

Deja asfalt??? E bine?  :( Doar intreb.... Parerea mea de afon total este ca se grabesc teribil.


bogdymol

Pasajul peste CF de langa Sebes.

17 Noiembrie: pe un sens era pusa hidroizolatia, iar pe celalalt sens atunci se punea:

Quote from: trifuhoria@SSC



19 Noiembrie: hidroizolatia pusa pe ambele sensuri + 1 strat de balast. Pe un sens se asternea balastul stabiliizat, iar pe celalalt sens balastul stabilizat era gata asternut si se asternea primul strat de asfalt (AB2):

Quote from: trifuhoria@SSC

Sa spun ca, conform normativelor, dupa asternerea balastului stabilizat, acesta trebuie lasat 7 zile pentru a face priză (pentru a se întări)?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Tavi

Cred ca e o formula speciala care nu are nevoie de atatea zile. Ce n-am inteles eu este de ce trebuia asternut balastul? Nu se putea pune (ca la celelalte poduri) direct mixtura asfaltica?

bogdymol

Quote from: Tavi on November 19, 2013, 10:37:26 PM
Cred ca e o formula speciala care nu are nevoie de atatea zile.

Nu cred ca e nici o formula speciala. Si chiar daca ar fi, ar reduce timpul de priza de la 7 zile la vreo 3... dar nu dupa 2 zile de cand ai pus hidroizolatia tu sa ai deja si asfaltul pus.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Lupul81

pai la graba care e, nu mai conteaza cat tine, ca pe urma se poate inchide o jumatate de pod pentru reparatii nu ? numai sa dea drumul la trafic, asta e important ! Banuiesc ca asa e gandirea sefilor !!!  :o
__________________
Life is a fight.....enjoy !

vancouver

Quote from: Tavi on November 19, 2013, 10:37:26 PM
Cred ca e o formula speciala care nu are nevoie de atatea zile. Ce n-am inteles eu este de ce trebuia asternut balastul? Nu se putea pune (ca la celelalte poduri) direct mixtura asfaltica?

Ba da, dar atunci apar acele salturi specifice trecerii de la zona cu balast la cea fara. Posibil aici proiectul sa prevada balast tocmai pentru a integra podul in zona de terasament elastic (si nu rigid). Daca se face un strat suficient de gros, atunci pe autostrada nu se va simti ca se trece peste un pod.

Asta insa creste evident nota de plata. Solutia se aplica probabil numai la podurile scurte, altfel tablierul, grinzile, pilele si fundatiile podului trebuie mult mai puternic armate (armatura = cost mare).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cutter

Planul CNADNR/AMPOST este ca executia loturilor 2, 3 si 4 din autostrada Lugoj-Deva sa inceapa pe 1 mai 2014, durata de executie fiind de 24 de luni, termen de finalizare 30 aprilie 2016.

vancouver

^^ pe 1 mai, seara. Ai uitat sa precizezi  :lol: Ca doar nu o sa ne grabim sa lucram de dimineata.

In definitiv la ce ne grabim?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.