Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 58 Guests are viewing this topic.

dorum

Din pacate doar maine aflam daca s-a sfarsit telenovela...sper sa nu-mi faca Selina vreo surpriza mega  neplacuta ca nu stiu ce fac...ma las de "meserie" si ii fugaresc pe care-i prind....:) :)


alin_simeriaveche

#11672
Si inca un articol marca Capital. Este destul de stufos dar merita analizat http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/am-facut-calculul-autostrada-care-taie-muntii-scoasa-la-jumatate-de-pret-188805.html


Am un amic ce este de profesie notar si sincer sunt dispus sa apelez la el sa ma aujute sa formulam si apoi sa traducem o plangere catre forurile Uniunii Europene cu ceea ce se intampla in aceasta privinta, sincer este o spalare de creier si manipulare pe fata mai mult pentru interese personale. Indrumati-ma la ce adresa as putea sa scriu.
Sa nu ma intelegeti gresit, personal doresc si VP dar nu in aceasta varianta meschina

filippasteur


dr4qul4

eu zic sa asteptam pana la primavara, sa se semneze Comarnic-Brasov si sa i se asigure finantarea.

dupa asta, vom vedea cum demareaza SB-Pitesti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Remus_av

Quote from: dr4qul4 on November 14, 2013, 11:28:24 PM
eu zic sa asteptam pana la primavara, sa se semneze Comarnic-Brasov si sa i se asigure finantarea.

dupa asta, vom vedea cum demareaza SB-Pitesti.


perfect de acord colega! 8)

alin_simeriaveche

Acum am observat si eu mai bine, pregatesc noul stalp de inalta tensiune. E bine!

sebba

Quote from: alin_simeriaveche on November 14, 2013, 10:39:08 PM
...sa formulam si apoi sa traducem o plangere catre forurile Uniunii Europene...

tu chiar crezi ca UiE nu stie ce e aici?  stie chiar prea bine... mult prea bine... si... vorba aia... ce e mult, strica!
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

^ Ce povestea ing. Petria (dir. adj. de santier Impregilo):

- ce construiam noaptea găseam surpat a doua zi dimineaţă sau, şi mai grav, ne trezeam cu fisuri chiar înainte să turnăm stratul de balast la drum, cam ca în povestea cu meşterul Manole
- este nevoie de mutarea efectivă a cinci dealuri
- tunel lung de 250 de metri pe porţiunea unde au loc alunecări de teren - peretele debleului are o înălţime de 50 de metri














dorum

#11679
termen nou TM - Lug lot 2

NU-MI PLACE CHESTIA ASTA!!!!!

18.11.2013
Ora estimata: 09:00
Complet: S8 Completul 1 recurs
Tip solutie:
Solutia pe scurt:
Document:   

14.11.2013
Ora estimata: 09:00
Complet: S8 Completul 1 recurs
Tip solutie: Amână pronunţarea
Solutia pe scurt: Amână pronunţarea la 18.11.2013.
Document: Încheiere - Amânare ulterioară a pronunţării    14.11.2013


http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000309019&id_inst=2

Tavi

^
Vorba lu' fii-miu (un an si doua luni) "Îngî .. îngî.." :lol:

Quest

Quote from: alin_simeriaveche on November 14, 2013, 10:39:08 PM
Si inca un articol marca Capital. Este destul de stufos dar merita analizat http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/am-facut-calculul-autostrada-care-taie-muntii-scoasa-la-jumatate-de-pret-188805.html

Da, am parcurs articolul, te poate lasa pe ginduri. In masura in care solutia tehnica (traseu, nr. lucrari de arta) ramine cea din SF 2008 iar cifrele din standardele de cost din 2010 ramin corecte, cred ca dl. ministru Sova are o problema de credibilitate. Ma refer la faptul ca deplinge costul enorm al acestui proiect, care ne-ar consuma, spune dinsul, intreaga repartitie bugetara POS-T ptr 2014-20. Daca articolul nu va putea fi contestat, avind in cel mai rau caz fisuri minore de abordare cu consecinte nesemnificative asupra rezultatului final, atunci nu pot decit sa-i urez succes d-lui Constantin Stroe si altor aliati cu greutate de-ai sai din Arges. Ptr ca proiectul autostrazii SB-AG dobindeste prin acest articol o gura de oxigen de anvergura.
Common sense will get you far !

ovicor

Dincolo unii contesta articolul, fiindca e scris de Baiazid. Eu as recomanda ponderare : un articol nu e rau doar fiindca e scris de Baiazid, cum nu e bun din aceleasi considerente. Trebuie analizate argumentele la rece, dezbracate de subiectivism. Nu poate nimeni contesta faptul ca-i preocupat si documentat. Daca nu agreem concluziile sale, poate putem ajunge la propriile concluzii, utilizand argumentele pe care le cosideram corecte. Pentru unii se creeaza impresia ca si-a stabilit concluzia, apoi cauta argumente care sa i-o sustina, dar eu am invatat multe lucruri din postarile sale. Bineinteles filtrand.  Eu nu resping nimic, dar filtrez totul !

imike

#11683
O stire aparuta in presa lugojana zice ca inaugurarea va fi pe 15 decembrie 2013 la 4 tronsoane.
http://www.redesteptarea.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=5954:surse-tierea-panglicii-la-autostrada-lugoj-deva-i-inc-trei-tronsoane-se-va-face-pe-15-decembrie&catid=293:actualitate&Itemid=457
Sint curios daca d-na Boagiu (si alti fosti ministrii acum in opozitie) vor fi invitati la taiat de panglici.

Ionut

Nu i-as da importanta articolului de pe acel site. Au antecedente. Pe 15 va fi deschis doar sectorul Astaldi, restul pe 1 dec. Repet, sursa aia nu e prea OK.

Evident ca NU vor fi invitati ministrii din trecut. Ce-ai patit, unde te crezi?