Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 62 Guests are viewing this topic.

rocklee


rocklee

https://plus.google.com/u/0/photos/111237362594895076747/albums/5945426818308528785

imagini de la nodul lancram ..pasajul  cu probleme de peste calea ferata ..sebes vest ....si citeva imagini din intersectia sibot cugir...

rocklee

dac poate cineva sa le si puna sa se si vada ..vas fi recunoscator ... O:-)

vancouver

#11628
^^ 
Hai ca nu e greu. Cand te uiti la o poza cu goagãl, dai click dreapta si zici acolo "Copiaza adresa imaginii", apoi folosesti linkul aici pe forum, impreuna cu iconita "monalisa":


rocklee, poza 3:


rocklee, poza 18:


rocklee, poza 21:


rocklee, poza 33:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Hai ca mai pun eu cateva, cele de la pasajul peste CF, unde cu linia de inalta tensiune si cu lupii aia albi...

38.


42.


45.


Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

radutm

QuoteInaugurat acum un an, primul tronson al autostrăzii Timişoara-Lugoj are deja gropi şi denivelări
Un drum pe autostrada Timișoara-Lugoj v-ar putea trimite cu maşina direct în service. Pe primul tronson al şoselei de mare viteză, finalizat abia anul trecut, în luna octombrie, au început deja să apară gropile şi denivelările.
Sursa: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Inaugurat+acum+un+an+primul+tronson+autostrada+Timisoara+Lugoj
cont inchis

StefanCelMare

#11632
Un articol interesant despre disputa Valea Prahovei vs Valea Oltului.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-16011042-mizele-uriase-pentru-economie-ale-unei-decizii-politice-mutarea-autostrazii-sibiu-pitesti-ruta-sibiu-brasov-dezastru-pentru-uzina-dacia.htm
Ziceam despre Șova că nu prea a aberat, și că ar fi utilă trecerea prin VP pentru că se pot duce spre Moldova.
Se pare că chiar se dorește acest lucru.
Problema e studiul de trafic.
"Cifrele de trafic previzionate de Centrul de Studii Tehnice Rutiere si Informatica (CESTRIN) (...), ne arata clar ca o eventuala autostrada Sibiu - Brasov, construita inaintea autostrazii Sibiu - Pitesti, va genera inca din 2020 un trafic care va depasi capacitatea viitoarei A3 Comarnic - Brasov. De asemenea, traficul va fi de trei ori mai mare decat capacitatea DN1 dintre Ploiesti si Comarnic. Iar daca se va continua pe ideea jonctiunii intre Autostrada Moldova si A3 la sud de Ploiesti, in 2020 in Bucuresti vor intra prin Colentina si Barbu Vacarescu peste 100.000 de vehicule pe zi. Adica tot traficul cumulat de astazi din Militari, Baneasa si Colentina! Vorbim de valori de trafic pentru care intrarea respectiva in Bucuresti nu este si nu poate fi pregatita vreodata", se arata intr-o analiza publicata de Capital."
Cred că partea de la final, referitoare la tot traficul intrând în București prin Nord, e edificatoare.
Este o idee interesantă pentru Moldova să se meargă pe Brașov, dar pentru A3 pe Valea Prahovei și intrarea Nord București ar însemna o sufocare a traficului.

Quest

Quote from: ciprebbe on November 12, 2013, 04:51:41 PM
Mizele uriase pentru economie ale unei decizii politice: Mutarea autostrazii Sibiu-Pitesti pe ruta Sibiu-Brasov ar fi un dezastru pentru Uzina Dacia

Quote"Mutarea ar fi un dezastru pentru Uzina Dacia (...) a declarat Constantin Stroe, vicepresedinte Dacia.

Cu tot respectul pe care il am si pe care trebuie sa-l avem fata de un om ca si C-tin Stroe, cred ca exagereaza, clar exagereaza. Abordarea lui lasa sa se inteleaga faptul ca din cauza lipsei autostrazii pe segmentul AG-SB trailerele cu masini ajung tirziu in Occident. In fond, ce inseamna lipsa unei autostrazi pe un segment de 110 km in contextul in care tot restul coridorului va fi gata ? Faptul ca transportul respectiv ajunge mai tirziu cu 2 ore sa zicem. Si, e coada si se asteapta ptr Dacii iar lumea se bate ptr ca nu ajung trailerele cu masini ? Eu sint ferm convins ca gituirea (bine-cunoscutul bottleneck) nu e data de conditiile de drum de la noi, ci de capacitatea max. de productie care nu poate fi extinsa fara sa ai garantia ca cererea va tine asa decenii. Plus o fortare nefireasca a conceptului de "just-in-time" existenta pe tot lantul de productie+logistica. Plus se stie ca in Europa e surplus faptic de fabrici de automobile. (82 in plus fata de cererea de productie ?).

De asta, daca banii alocati de la UE ptr exercitiul 2014-20 ar trebui sa mearga integral la A1 SB-AG, cred ca Sova are dreptate, din banii respectivi mai bine facem alte autostrazi pe culoare eligibile. Eu din cite am inteles culoarul lui A6 beneficiaza de contributie financiara a UE 95% (nu 85% ca pina acum). Si tot strapungere a Carpatilor este, la fel de utila. Cine spune ca livrarile Dacia trebuie sa se faca pe varianta Vilcea Sibiu ? La fel de bine va fi si pe Craiova-Severin-Timisoara. Culoar pe care si Ford presupun ca i-ar conveni sa livreze.
Common sense will get you far !

patratel_ro

@TraianDeleanu - scuze, a fost o exprimare nefericita, probabil sunt eu mai greu de cap, am mai citit odata dar tot nu inteleg.
Collini face un tunel nu se stie cat de lung( min. 250m) , nu stie unde sa-l amplaseze exact, dar aduce 2 utilaje imense, le asambleaza (de proba) si probabil vor ramane blocate urmatoarelele 3 luni acolo -pentru ca nu-mi imaginez ca o sa toarne Beton la -10°, -15° in perioada 1.dec - 28feb. Ceva nu se leaga, sau nu vor sa dea informatii clare. Parerea mea e ca ei ai trebui sa stie exact lungimea si pozitia tunelului in urma unor calcule exacte. Sau poate proiectantii de la Impreglio.

Probabil asteapata primavara sa vada unde fuge terenul si  pun  acolo tunelul. Vom vedea la primavara mai multe cred ca s-a discutat si presupus destul pe tema asta.

@doru - mi-a placut propunerea ta cu "quadrocopterul" - pentru mutat segmente   :lol:


Earthchild

#11636
Quote from: radutm on November 13, 2013, 09:35:52 AM
QuoteInaugurat acum un an, primul tronson al autostrăzii Timişoara-Lugoj are deja gropi şi denivelări
Un drum pe autostrada Timișoara-Lugoj v-ar putea trimite cu maşina direct în service. Pe primul tronson al şoselei de mare viteză, finalizat abia anul trecut, în luna octombrie, au început deja să apară gropile şi denivelările.
Sursa: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Inaugurat+acum+un+an+primul+tronson+autostrada+Timisoara+Lugoj

:phew:    Uff, dupa alarmistii astia credeam ca UMB a dat rasol, sau nu e in stare de proiecte mari, ca apoi sa aflu ca, citez: "Vorbim despre unul dintre podurile aflate chiar la urcarea pe șoseaua rapidă dinspre DN6. În plus, pe o porțiune de câțiva metri, asfaltul are mai multe denivelări, deși aici se circulă cu o restricție de viteză de 40 de kilometri la oră", problema oarecum minora semnalata de userul DM mai devreme.
Pasajul PESTE autostrada = autostrada propriu-zisa. Asa obiectivitate...   O:-)

dorum

...da
... fac dintr-un tantar subnutrit un armasar vanjos...asta e presa noastra....

marisRO

Investiţii prioritare 2014: Nouă autostrăzi, Magistrala 5 metrou şi linia de metrou spre Otopeni

Cele 21 de proiecte selectate de Guvern sunt autostrăzile Lugoj-Deva (tronsonul Dumbrava-Deva şi Lugoj-Dumbrava), Sebeş-Turda, Orăştie-Sibiu, Arad-Timişoara şi by-pass Arad, Cernavodă-Constanţa, Nădlac-Arad şi Timişoara-Lugoj, lărgirea la 4 benzi a centurii Bucureşti Sud (Pasaj suprateran DJ 602 Centura Bucureşti-Domneşti), reabilitarea DN56 Craiova-Calafat, construcţia variantei de ocolire a oraşelor Deva-Orăştie la standard de autostradă şi a variantei de ocolire a oraşului Sibiu (proiecte pentru care ordonatorul principal de credite este Secretariatul General al Guvernului), Magistrala 5 de metrou tronsonul Drumul Taberei-Universitate (secţiunea Râul Doamnei-Haşdeu), Magistrala 5 de metrou tronsonul Universitate-Pantelimon (staţia şi depoul Valea Ialomiţei), reabilitarea liniei de cale ferată Braşov-Simeria (secţiunea Coslariu - Sighişoara şi Coslariu-Simeria), componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteză maxima de 160 km/h, reabilitarea liniei de cale ferată Frontieră-Curtici-Simeria, protecţia şi reabilitarea părţii sudice a litoralului românesc a Mării Negre în zona municipiului Constanţa şi Eforie Nord, consolidarea Teatrului Naţional I.L. Caragiale Bucureşti, proiectul de lasere de la Turnu Măgurele, realizarea unui sistem informaţional pentru managementul integral al apelor.

Pe listă a fost însă inclus şi proiectul pentru legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Interna'ional Henri Coandă-Otopeni, în condiţiile în care premierul Victor Ponta afirma, vineri, că linia de metrou care leagă Aeroportul Henri Coandă de Bucureşti este, din păcate, ineficientă din punct de vedere economic, deoarece traficul de pasageri ar fi mic, iar veniturile din bilete nu ar acoperi nici măcar costul de întreţinere, nu numai investiţia.

Pe lista proiectelor care vor fi finanţate cu prioritate, dar integral de la buget de stat au fost introduse cele legate de autostrada Braşov-Cluj-Borş (tronson Suplacu de Barcău-Borş), autostrada Bucureşti-Braşov (include tronsonul Comarnic-Braşov), autostrada de centură a municipiului Bucureşti şi refuncţionalizarea clădirii spitalului clinic de urgenţă Iaşi.

Sursa: http://www.zf.ro/companii/investitii-prioritare-2014-noua-autostrazi-magistrala-5-metrou-si-linia-de-metrou-spre-otopeni-11676527

teocharis

Quote from: patratel_ro on November 13, 2013, 11:03:52 AM
@TraianDeleanu - scuze, a fost o exprimare nefericita, probabil sunt eu mai greu de cap, am mai citit odata dar tot nu inteleg.
Collini face un tunel nu se stie cat de lung( min. 250m) , nu stie unde sa-l amplaseze exact, dar aduce 2 utilaje imense, le asambleaza (de proba) si probabil vor ramane blocate urmatoarelele 3 luni acolo -pentru ca nu-mi imaginez ca o sa toarne Beton la -10°, -15° in perioada 1.dec - 28feb. Ceva nu se leaga, sau nu vor sa dea informatii clare. Parerea mea e ca ei ai trebui sa stie exact lungimea si pozitia tunelului in urma unor calcule exacte. Sau poate proiectantii de la Impreglio.


nu inteleg...ce nu intelegi

Colini este comisionat de Impregilo sa construiasca un tunel...

ergo, daca i se spune sa il ridice sus pe viaductul Aciliu il urca pe viaduct, daca il vor in varful dealului va fi in varful dealului...

ai inteles ideea, Impregilo hotaraste unde si cat de lung va fi tunelul executat de Colini