Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

14 Members and 32 Guests are viewing this topic.


rocklee

#52771
johannDB....Crapatura este undeva la 4-5 m de pila pasajului pe directia deva lugoj ...in spre locul vitorelor gurii ale tunelurilor ...  in stanga imagini .....deci in fata pilei cum te uiti la imaginea ta .. :)

depozitul de nisip  cu sare al celor de la drumuri este pe sensul de mers lugoj deva ..im dreapta imagini ...

crapatura incepe de la acel parapete new jersey...





JohannDB

 Daa, "rocky" am sesizat zona crăpăturii... Însă nu știu, pe timpul sezonului rece, cât material au avut depozitat... Am trecut de multe ori și am putut privi numai în fugă din unghiuri dificile "depozitul", cât să-mi producă o impresie; era măricel bine și pus și pe zona "crăpelii" recente. Ceea ce a rămas bănuiesc a fi numai un rest..... De aici plecau "solnițele" pe toată zona.
   În altă ordine de idei, mai pot fi probleme de "umezeală" în substraturi.... pentru exemplu imaginile de mai jos... Ceea ce este în imagini este versantul debleului dinspre Coșevița, în zona culeeii de aici..... Cu posibile influențe și "peste drum" la noua crăpătură. Pare că acest capăt să fie , poate , "un rasol"....












Powered by API/PUM imgur uploader
 

mihai008

Am o curiozitate, pt ca nu gasesc raspunsul in pagina dedicata sintezei. Ce companie a construit Pitești bypass (13,66 Km) care a fost inaugurat in noiembrie 2007?


TibiV

Bode la Bors:

"bla bla bla... am primit ieri decizia istorica a CE pentru finantarea PiSi... bla bla bla..."

GRESIT!

CE se roaga de noi de 15-20 de ani sa facem PiSi...
Istoric este ca am reusit sa scapam de Neaga si ca am luat DECIZIA ISTORICA de a face PiSi...
Deci sa depunem o cerere de finatare pe care CE o asteapta de doua deceni... :(




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Eu zic ca acolo acel asfalt e doar pt protectie. E un singur rand de asfalt..dar nici ala întreg. Ca stratul de baza de obicei e foarte gros.
Lotul lui Aldesa Cosma e un fel de "die hard al infrastructurii romanesti. Oricât si-ar dorii unii sa bubuie si sa crape din toate partile...el se încăpățînează sa nu o faca. Plus ca cadrul natural prin care trece momentan cred ca e cel mai frumos din ce avem ca si autostrazi in Romania.
Eu am propunere: CNAIR sa rezilieze contractul cu ea însăși pt cum se prezintă Aciliu. Sau sa mai vorbim de Suplacu? Sute de milioane de euro care se degradează din cauza unor decizii manageriale gresite, facute la ambiție.
Rezultatul acestor ani întregi de decizii sunt nr mic de firme care se prezintă la.licitații. Si multe din ele fara o istorie solidă nici in Europa nici in Romania. Am ajuns sa ne rugam ca unul sau altul (aproape toți) sa nu castige licitațiile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hefaistos

TibiV tehnic Bode are dreptate, acum i-am obținut, banii, pentru ca acum i-am cerut. Pana acum erau "pe masa" dar n-am fost în stare sa întindem mana să-i luam.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.


NGC

Quote from: tom_sawyer on September 03, 2020, 04:48:14 PM
Din stadiul proiectelor CNAIR, nou actualizat:

MARGINA - HOLDEA SECTIUNEA E (KM 47+090 - KM 56+220) SI FINALIZARE SECTIUNEA D

PROCEDURA DE LICITATIE SUSPENDATA - ANULARE PROCEDURA IN BAZA HOTARARII ARBITRALE

Apropo de subiectul asta, vad ca am uitat sa pun paie pe foc. :p

Din ce stiu eu procesul pentru anularea hotararii CAB inca se judeca, sau mai bine zis inca nu a inceput pentru ca primul termen e in 16.10.2020. Nu a ciripit nimeni ca ar fi renuntat la proces. Va tin la curent cu evolutia telenovelei.

voicul

Eu nu mai inteleg nimic pe LD2.
Cred ca nici cei din CNAIR nu inteleg, dar nici Salini si nici instanta.
Gaura aia pare ca va mai ramane acolo vreo 2 - 3 ani doar ca sa intelegem cum sta situatia. Dupa poate ne gandim la alte licitatii/constructori/intrare in teren.

vm75

Oare din declaratia de mai jos se intelege ca pe 10 septembrie se lanseaza licitatia pentru lotul 3 din PiSi? Banuiesc ca nu ar fi riscat sa dea o data precisa daca nu avea informatii exacte. Daca nu se respecta, o sa-i creasca nasul la loc, ca tot l-a turtit un pic zilele trecute



https://www.agerpres.ro/politica/2020/09/04/bode-proiectul-autostrazii-sibiu-pitesti-in-2019-se-impiedica-in-gandac-astazi-merge-inainte-cu-certitudine--567720


"Ministrul Transporturilor a detaliat stadiul în care se află fiecare secţiune a acestui proiect: secţiunea 1 Sibiu - Boiţa este în lucru, cu peste 20% progres fizic; secţiunea 5 Curtea de Argeş-Piteşti este semnată, se lucrează la documentaţie, urmând să înceapă execuţia; secţiunea 4 Tigveni - Curtea de Argeş este în procedura de achiziţie; iar secţiunile 2 şi 3 de pe Valea Oltului, Boiţa - Cornetu şi, respectiv, Cornetu - Tigveni, de circa 68 de km, sunt cu procedurile de achiziţie lansate, termenul pentru secţiunea 3 fiind 10 septembrie, iar pentru secţiunea 2 în octombrie 2020."

hefaistos

Pentru PiSi2 procedura de achiziție... execuție? Ca parca lipseau "câteva" foraje.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

horatiu.cosma

Au gândit o struțo-cămilă prin care să provizioneze niște riscuri potențiale cauzate de lipsa forajelor.

laszlo.robert

Pe lot 4 ce.se mai aude, când vor declara câștigătorul?