Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 48 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Iti spun eu nesecret.....
Amanarea e mica, si probabil se va pronunta in 14 ca nefondata plangerea, conditii in care TS poate semna lot 2 si are vreme pana la inaugurare(poate fi 15 dec) sa faca o giratie provizorie pt urmatorii 2 ani.
Se joaca la 2 capete dar dupa CAB se va vedea exact cum va aborda TS problema.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

davyl

Trist! Mare nebunie! Am zis-o de atatea ori! Lotul ala trebuia sa fie cel putin in constructie acum... Unde suntem azi, e o alta poveste!

Si sunt de acord cu @ionut: si eu mi-am pierdut speranta in legtura cu Sanovita.

@dorum spera sa castige cat mai repede TS ca sa faca ceva acolo.

Vad ca si el dupa rezultatul de azi (amanare) e destul de dezamagit...

@ciprebbe, multumesc pentru analiza ta si sa te auda cel de Sus si chiar asa sa fie, insa eu pana cand nu vad "negu pe alb" nu mai cred... Prea multe s-au intamplat acolo, ca sa mai pot sa fiu sigur de ceva...

Quest

Quote from: Ionut on November 11, 2013, 04:38:36 PM
Eu chiar mi-am pierdut speranta ca vor face un giratoriu sau ceva la Sanovita. Probabil se va iesi pe A6 si apoi imediat nodul Paru/Tipari. Sau se va merge pana la capat la Centura Lugoj si apoi dreapta spre Timisoara... asta e. Pacat de acei km care nu se vor conecta cu Giarmata-Sanovita prea curand.

Eu nu mi-am pierdut speranta. Nu poti spune c-ai dat integral in trafic acest lot din moment ce pe 10 km din 28 km nu se va putea circula, adica dai doar 65% din lot. Lucrurile nu pot ramine asa pina in 2015-16 cind va fi gata Izvin-Sanovita. Am incredere ca daca Narcis si-a pus semnatura pe raspunsul dat lui Dorum a facut-o cu buna credinta si ca imediat dupa semnarea contractului cu TS se gaseste o solutie ptr Sanovita. Nu Paru, nu Tipari, nu centura Lugoj. Accesul de pe DN6 pe A1 trebuie facut la Sanovita, altfel dinspre Nadlac -> AR -> TM mai mergi pe DN6 prin Chizatau, Belint, Costeiu, Centura Lgj dupa care intri pe A6. Dar daca va uitati pe harta, de la Chizatau se coaboara mult catre sud pina ajungi la Centura Lugoj dupa care urci din nou catre nord apoi est (Dumbrava) (!)

Dorum:
n-am dat quote din mesajul tau cu termenul la CAB ptr Selina si-am creat confuzie. Spuneam ca Sova a zis la Antena 3 de termenul asta de astazi ca fiind 16.11. Acum vad ca verdictul s-a aminat ptr 14.11. Sa vedem. Sincer imi doresc verdictul CAB sa fie in consonanta cu cel al CNSC ptr ca sa se confirme inca o data ca verdictele CNSC sint cele corecte. De altfel 90% din verdictele lor s-au pastrat apoi si la CAB.
Common sense will get you far !

dorum

Quest, mi-e clar acum...mersi :)...chiar nu intelesesem....

Tavi

NU va pierdeti sperantele. Daca se da joi verdictul favorabil TS se poate face giratia provizorie pana la 15 dec. Sper sa avem noroc.

ovicor

Parerea mea ca la Sanovita se va adopta, in curand, o solutie simpla. Luati modelul devierii de la Soimus, abaterea la dreapta de la traseul autostrazii. Aici se va face abaterea la stanga cat sa nu incurce constructorii la continuarea autostrazii. Drumul vechi poate fi consolidat pana dupa pasajul ce supratraverseaza autostrada. Pentru cei ce vin dinspre Sanovita, la coborarea de pe pasaj se poate instala "Cedeaza trecerea!" Asta nu poate dura mult, si nici nu impune expropieri. Asa n-ar fi nevoie nici de giratoriu, continuitatea va fi asigurata pentru cei ce utilizeaza autostrada . Poate gresesc, Dorum poate sa exprime in cunostinta de cauza daca propunerea e fezabila.

Archi

Acea deviere la dreapta de la Soimus face parte din vitorul nod, care va arata cam asa:



La Sanovita nu este prevazut nod rutier, iar cam in orice varianta se ajunge macar la un seminod. Am postat mai demult niste schite facute de mine cu variantele posibile la Sanovita (Cand omu' nu are treba isi face!)

situatia actuala

2 variante provizorii



o varianta care ar putea ramane definitiva

posibila varianta definitiva









dorum

Situatia din teren este exact cum a expus-o  Archi
Optiunile insa sunt limitate din cauza culoarului de exproprieri...deci ce avem "al statului" e aliniamentul A1 plus inca vreo 20m si aliniamentul fostului DJ...cu astea va trebui jonglat pt a se face ceva provizoriu pana la deschidere....si tot stau si ma gandesc cum...
Exista si variant sa se faca ce propune Archi, nu zic nu, insa nu stiu daca si-a pus cineva problema de minime exproprieri in zona (in plus fata de A1)...
Vom vedea...

sebba

pe locul fostului/actualului DJ nu cred ca se pune problema de vreo expropriere
si un ultima varianta a lui archi giro-urile sunt cam pe unde s-ar intersecta viitorul cu actualul DJ
singura conditie ca sa se faca ceva acolo e sa inceapa sa nu-si mai bata joc... cine, de cine... stiti si voi prea bine...
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Cum fac ei jumatate de nod in doua saptamani?! Mi se pare imposibil. Nu pot face acele bretele oricum. Cred ca doar un giratoriu vor face, daca vor face, dar eu nu cred. Vor lasa asa si cu asta basta, se va folosi nodul A1-A6 si apoi urmatorul nod, la Tipari/Paru. Plus ca de unde bani? Constructorul nu avea nod acolo de facut.

sebba

oricat mi-as (ne-am) dori sa faca ceva acolo, eu unul sunt cam de aceeasi parere cu Ionut
o vor lasa asa si gata, la urma urmei ei inaugureaza nr de km de autostrada "terminata", nicidecum folosibila
sper totusi, ca speranta moare ultima, sa ma insel

deschidem pariuri? :lol:
Sailing away! S/Y Haimana

sebba

eu inteleg asta, si cam toti de aici o intelegem
dar nu noi decidem... ca... deh... huh... hmm... pai...
unde-i zambaretu ala de se sterge de sudoare la frunte?
Sailing away! S/Y Haimana

igorashu

Am notat pe imaginea de mai jos cu A pozitia actuala a cofrajelor si cu B distanta de 250m. Pozitiile le-am aproximat pe baza filmarilor recente.
Presupunand ca tunelul va incepe din A, estimez ca intre B si buza viaductului ar fi cam inca 400m.
Intrebare pentru cei avizati: cam care pot fi costurile a inca 400 m de tunel cu toate lucrarile auxiliare aferente ? (drenaje, stabilizari, eventuala ventilatie, etc.)


patratel_ro

eu cred ca fac tunelul chiar langa viaduct ca acolo au sapat fundatia in locul unde debleul e foarte adanc - probabil nu a inteles exact reporterul si ne-a indus in eroare
mie nu mie clar inca cum o sa mute prefabricatele de beton dupa cele toarna

anacronox