Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 69 Guests are viewing this topic.

dorum

UMB-ul de acu 2 ani deja intra pe santier....UMB-ul de astazi s-a schimbat...ceva nu e in regula cu ei...

dorum

o veste bunicica...se reduce termenul pt judecarea contestatiei PORR pe Nadlac - Arad lot 1...

...din 28.11 a devenit 14.11... castigam 2 saptamani, ceea ce nu e rau :)

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000308576&id_inst=2

Ionut

Quote from: igorashu on November 08, 2013, 12:37:19 PM
"Întrebat cine ar trebui să facă alegerea între cele două variante (Sibiu-Brașov sau Sibiu-Pitești), ministrul Dan Șova arată către Comisia Europeană, al cărei răspuns ar trebui să sosească spre sfârșitul acestui an sau începutul lui 2014, anul de pregătire.

Asta e o veste buna. Comisia va alege A1, adica Valea Oltului, sunt aproape convins de asta. Pentru ca pe A3 deja este concesiune in derulare. Ma rog, in chinurile facerii. In mod normal trebuie autostrada si pe VO si pe Valea Prahovei. E clar ca daca se va alege, Comisia va alege sa finanteze A1. Cel putin nu vad niciun motiv pentru care ar alege VP.

iuli

Pe varianta Brașov e o ştruţo-cămilă dpdv al UE. Sunt bani europeni până la Sibiu apoi de la Brașov ar fi PPP apoi de la Ploiești e o bucată făcută pe bani românești. De ce să nu facă UE valea Oltului tot pe bani europeni pentru a închide coridorul?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

isantem

Quote from: iuli on November 08, 2013, 02:39:23 PM
Pe varianta Brașov e o ştruţo-cămilă dpdv al UE. Sunt bani europeni până la Sibiu apoi de la Brașov ar fi PPP apoi de la Ploiești e o bucată făcută pe bani românești. De ce să nu facă UE valea Oltului tot pe bani europeni pentru a închide coridorul?

De la Pitesti pana la Buc e tot o bucata facuta pe bani romanesti pe care sar putea pune taxa nu?
Dar este clar ca daca aleg varianta VP, portiunea ploiesti-bv trebuie de 3 benzi minimum.


dr4qul4

#11495
VO este mai importanta la toate capitolele decat VP atat pt UE cat si pt Romania.

1. completeaza coridorul CT-Nadlac.  Pe VP ramane o autostrada in concesiune (momentan doar pe hartie si care s-ar putea sa ramana asa) si inca o portiune destul de lunga de DN.
2. Am avea 2 autostrazi care traverseaza Carpatii
3. deserveste orasele Rm Valcea,  Pitesti si chiar Craiova unde sunt fabricile de masini, fata de Fagaras si Brasov.
4. Traseul este mult mai scurt
5. traficul dinspre Giurgiu intra mai repede pe A1 decat sa ocoleasca bucurestiul de la Sud la Nord. Planul este pentru o autostrada de centura SUD si modernizarea centurii Nord nu pentru o autostrada de centura EST.
6. Ganditi-va ce trafic exista duminica la intrarea in Bucuresti. Atat pe A1 cat si pe A3. Chiar crede cineva ca infrastructura din pipera va putea prelua traficul rezultat? Sau pana atunci termina oprescu Autostrada Suspendata?

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Nebhotep

situatia asta cu VO vs VP este tipic romaneasca. Nu reusim sa ducem ceva pana la capat. cred ca proverbul "ne innecam ca tiganul la mal" se aplica perfect in cazul acesta

Tavi

Cred ca noi uitam ca VP nu este o solutie de inchidere a CIV doar prin construirea Sibiu - Brasov. Ne mai trebuie si Comarnic - Ploiesti si minim sfertul nord-estic al A0 (si nu centura Bucuresti "la rang de autostrada" ca ala e drum national si nu autostrada cum incercau unii taietori de panglici sa prosteasca boboru').

@Ionut: Sa nu uitam ca VO e blocata in birocratia cu avizul de mediul ... o sa fie interesant. Baietii joaca totul sau nimic. Au inecat VO in birocratie si forteaza pe VP. Repeta asa des asta pana o sa ne intre in cap.

De lehamite e posibil sa se accepte de Comisie solutia cu CIV pe Sb-Bv dar atunci va trebui construita urgent Comarnic-Ploiesti altfel DN1 se va distruge intr-un timp destul de scurt.

Ionut

Guys, hai sa nu incepem iar cu VO vs VP. Nu asta era ideea. Eu ziceam doar ca ar fi bine sa finanteze UE A1 pentru ca A3 este deja intr-un proces de acordare. Am ajuns la aceeasi concluzie de o mie de ori: si A1 si A3 sunt necesare, iar A3 poate fi facuta in PPP/concesiune pentru ca DN1 este fff aglomerat si investitorul isi poate scoate banii din taxa. Iar A1 ar ramane finantata de UE, dupa cum sper ca stie ce zice Sova. End of story. Acum sa vedem deznodamantul.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cricric

Quote from: dr4qul4 on November 08, 2013, 03:33:32 PM
VO este mai importanta la toate capitolele decat VP atat pt UE cat si pt Romania.


3. deserveste orasele Rm Valcea,  Pitesti si chiar Craiova unde sunt fabricile de masini, fata de Fagaras si Brasov.


Ai uitat Ploiesti si orasele de pe Valea Prahovei.
Daca ai pus Ramnicu Valcea, atunci ai uitat sa pui si Sfantu Gheorghe pe cealalta parte.

Craiovenii ies via Drobeta spre Occident.

------

Nu mai au rost discutiile, altii decid.

dorum

rezolvam maine cu un video complet daca nu ma scoate nimeni afara de pe A6 cu bata... :) :) :)

Ionut

Ia o vesta reflectorizanta pe tine. (Vorbesc serios.)

savagedanyro

nu ar strica si o masina "mai suparata" , impune respect in Romania (DIN PACATE !!!!)

...live the moment...

dorum

:)

... orice se rezolva  :)

...nu m-am gandit la ideea lui Ionut pana acum, dar e super si o pun in practica! :)