Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 43 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

C.Turzii - Turda a stat 3 saptamani dupa panglicari, numa eu stiu cat i-am suduit cand vedeam bidoanele alea de plastic, asa ca nu ar fi primadata.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Quote from: lautaxi on November 06, 2013, 04:03:20 PM
Eu sper ca totusi in  10 sau 15 noiembrie sa se dea drumul la Orastie-Sebes  autostrada fiind gata,daca nu si se tine inchisa 2 sapt doar sa se laude politicienii cu ea la 1 decembrie  cred ca ar trebui sa protestam.

pai deja conform declaratiilor lui Sova se vor deschide pe 13, 14, 15....si inca o data care incu nu s-a discutat.

Daca e sa ne luam dupa stadiul de acum....13 Strabag, 14 Straco, 15 Astaldi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

teocharis

#11462
Quote from: ciprebbe on November 06, 2013, 11:32:07 AM
Daca se vrea o deschidere pana acolo, doar masinile mici ar putea sa iasa pe acolo, iar traficul greu pe la Cunta.
E totusi un ocol sa iesi pe acolo si sa te intorci in DN dar in tara asta nu trebuie sa te mai mire nimic.

nu vreau sa-mi imaginez ce ambuteiaje vor fi pe acel DJ/DC catre Cunta in momentul deschiderii Sebes by-pass

multi vor prefera, probabil, sa continue pe DN1/7 si sa intre/iasa pe A1 la nodul Sebes Vest/Lancram...

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

hadrian

Quote from: alecu26 on November 06, 2013, 06:44:14 PM
Quote from: lautaxi on November 06, 2013, 04:03:20 PM
Eu sper ca totusi in  10 sau 15 noiembrie sa se dea drumul la Orastie-Sebes  autostrada fiind gata,daca nu si se tine inchisa 2 sapt doar sa se laude politicienii cu ea la 1 decembrie  cred ca ar trebui sa protestam.

pai deja conform declaratiilor lui Sova se vor deschide pe 13, 14, 15....si inca o data care incu nu s-a discutat.



Daca e sa ne luam dupa stadiul de acum....13 Strabag, 14 Straco, 15 Astaldi.
Ma faci sa visez frumos :)
Pe 16 trec pe acolo...  ;)

SB76UFO

Toata lumea doreste (inclusiv eu) ca in decembrie sa se deschida cele 3 loturi de pe A1 Orastie-Sibiu, dar sincer dupa ce am fost duminica pe lotul 4  cel al lui Astaldi si am vazut stadiul lucrarilor as prefera ca deschiderea acestui lot sa aiba loc abia prin mai-iunie 2014. Decat sa faca o treaba de mantuiala doar pt. ca asa vor politicenii nostrii, mai bine o treaba bine facuta care sa nu mai necesite peste un an reparatii.  Chiar si cu vreme buna pana la mijlocul lunii decembrie imi vine greu sa cred ca termina calea de rulare fara sa faca rabat de la calitate.
"Prostia este eternă și invincibilă"


Quest

Quote from: mariansb on November 06, 2013, 07:54:51 PM
http://www.ziarulunirea.ro/tronsonul-2-al-autostrazii-orastie-sibiu-din-care-face-parte-si-centura-sebesului-finalizat-pana-la-craciun-225668.html

Un reportaj bun, cu informatii, poze si video.

Chiar asa (felicitari Ziarul Unirea de Alba), citatele din experienta constructorilor sint de mare valoare, ptr ca lamuresc motivele ptr care s-au taraganat unele lucruri, scot in evidenta disfunctii de sistem, dau indicii asupra problemelor de teren intimpinate. Pun aici cele 2 citate ale reprezentantilor Straco :

"O mare problemă a reprezentat-o pentru noi pasajul peste calea ferată de la km 26+0,90. Aici e o întreagă poveste şi vă fac un mic rezumat: autostrada trece peste o linie a CFR şi o linie industrială care se duce la Holzindustrie. Noi, în momentul în care am participat la licitaţie, documentele de ofertă prevedeau construirea unui pasaj peste două linii de cale ferată şi am făcut proiectul tehnic pe baza studiilor de fezabilitate. Când să ne-apucăm de lucru, CFR a zis stop, nu mai vrem peste două linii pentru că se va moderniza calea ferată şi se mai face o linie, iar Holzindustrie a primit aviz de la CFR pentru a-şi face încă o linie industrial, proiectaţi-l pe patru linii, nu pentru două. Problemele astea au început anul trecut prin luna mai. A urmat un meci de ping-pong între CNADNR şi SNCFR care a durat până prin luna noiembrie. În luna noiembrie s-a decis să se execute acest pasaj peste trei linii, două ale SNCFR şi una industrială. Ca să concluzionez, de-abia în noiembrie 2012 am ajuns la o soluţie, în condiţiile în care noi aveam termen de finalizare în aprilie 2013"

"La faza de licitaţie, pe baza unui studiu de fezabilitate, statul român, adică CNADNR, a expropriat un culoar de 70 de metri, estimând că toate lucrările vor fi cuprinse în acest culoar. În momentul în care s-a executat proiectul tehnic, de exemplu la debleele foarte adânci, din cauza taluzului  s-a depăşit acea limită de expropriere de 70 de metri. Adunaţi, am avut în jur de 7 km în care n-am putut definitiva lucrările de săpături pentru structură. Acestea sunt aşa-numitele exproprieri suplimentare. Mai mult, am avut şi trei cazuri în care s-a omis să se facă exproprierea proprietarilor, în zona nodului de la Lancrăm. În cele din urmă şi problemele cu exproprierile s-au rezolvat, însă am mai pierdut nişte timp".
Common sense will get you far !

fuscobal

Foarte bun acest citat...arata o parte din dedesubturile care duc la intarzieri pe aceste proiecte ! Probabil situatii similare se regasesc pe toate loturile si din pacate, in majoritatea cazurilor vina nu e a constructorului !

StefanCelMare

#11469
Quote from: teocharis on November 06, 2013, 07:10:03 PM
nu vreau sa-mi imaginez ce ambuteiaje vor fi pe acel DJ/DC catre Cunta in momentul deschiderii Sebes by-pass
multi vor prefera, probabil, sa continue pe DN1/7 si sa intre/iasa pe A1 la nodul Sebes Vest/Lancram...

In principiu cam orice acces pe autostrada este pe o banda.
Cu toate acestea, nimeni nu le ocoleste, pentru ca, chiar daca mergi cativa km in coloana cu viteze mici, cand ajungi pe autostrada, recuperezi.
Nu stiu zona in cauza, spun doar in mod general.

Later Edit: am citit articolul, vad ca se spune ca se va aglomera la iesire. Hm, asta ar putea fi o problema, e risc de accidente daca e coloana mare pe autostrada.

alexandru_neagos

Quote from: ioan.deaconu on November 06, 2013, 11:26:14 AM
Google maps se pregateste de inaugurarea Orastie - Sebes.

Nu Google ci un voluntar MapMaker a desenat bucata aia de autostrada.

ciprebbe

#11471
Autostrada Orastie - Sibiu, lotul 2, stadiul lucrarilor pe centura ocolitoare a Sebesului + Cut, tronsonul Vintisoara - Cunta

http://www.youtube.com/v/y1za8ZuKswI
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


Archi

Quote from: StefanCelMare on November 07, 2013, 09:34:27 AM
Quote from: teocharis on November 06, 2013, 07:10:03 PM
nu vreau sa-mi imaginez ce ambuteiaje vor fi pe acel DJ/DC catre Cunta in momentul deschiderii Sebes by-pass
multi vor prefera, probabil, sa continue pe DN1/7 si sa intre/iasa pe A1 la nodul Sebes Vest/Lancram...

In principiu cam orice acces pe autostrada este pe o banda.
Cu toate acestea, nimeni nu le ocoleste, pentru ca, chiar daca mergi cativa km in coloana cu viteze mici, cand ajungi pe autostrada, recuperezi.
Nu stiu zona in cauza, spun doar in mod general.

Later Edit: am citit articolul, vad ca se spune ca se va aglomera la iesire. Hm, asta ar putea fi o problema, e risc de accidente daca e coloana mare pe autostrada.

Nu e chiar asa. Lafel se spunea si la deschiderea Simeria-Orastie ca se aglomera nodul de la orastie caci nu s-au facut sensuri giratorii, cu toate astea nu cred ca e cineva de pe forum care sa fi stat la intrarea/iesirea de pe autostrada de la Orastie mai mult de 2-3 minute in cele mai rele cazuri.

La Cunta avem cele 2 giratorii de la nod, si intersectia in T cu DN. Ramane de vazut daca se va face sens giratoriu in locul intersectiei in T. Daca se face chiar nu va fi mare aglomeratie.

mishu77

Nu cred ca se face giratoriu la aceea intersectie dupa cum am vazut in pozele lui adiarc, dar se poate face drum cu prioritate catre autostrada iar cei care vin de la Sebes sa aibe STOP sau cedeaza trecerea, la fel sa facut si la iesirea de pe centura Sibiu descarcarea catre Sibiu in drumul catre Cisnadie, cei care vin de pe autostrada fie ca fac dreapta catre Sibiu fie ca fac stanga catre Cisnadie au prioritate. Sigur ca acolo traficul e mult mai mic, dar temporar se poate aplica dupa parerea mea o astfel de solutie.