Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 11 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Blocaj în CNAIR după decizia tribunalului de la Paris care a zis ca e in vigoare contractul cu Salini.

Duta C


cristi767

Și CNAIR nu ar putea merge acum cu contractul ăla în vigoare mai departe? Ce o costă, în concret? (mă refer din perspectiva celeilalte licitații)

horatiu.cosma

Să meargă mai departe cu ce anume? Cu mega-debleele din acel contract în loc de tunele? Acolo e o complicățiune juridică cauzată de mult prea multa prostie a lui Neaga, Ioniță și a celor care au manageriat din 2012 până în 2017 toată treaba. Înțelegerea la care s-a ajuns în 2016 prin care Salini să termine D și E1 și proiectul tehnic E2, fiind scoasă din contract secțiunea E2 și licitată FIDIC Roșu era cea mai bună soluție, azi am fi avut filmări cu drona din tuneluri și riscuri minime de pierdere a banilor europeni. Așa, toată lumea ridică din umeri fiindcă taurul a crescut prea mare și nimeni nu mai are curaj să îl ia de coarne.

cristi5

Parca CNAIR poate contesta arbitrajul international la CAB? Pana se consuma si acel atac nu ma astept sa faca nimic concret.

Prostia nr 1: lansarea LD2 cand era clar ca AM se va schimba

Prostia nr 2 si cea mai mare a fost la rezilierea lui Cuc, sub pretexte puerile "Nu stiti sa faceti santuri??" Pana atunci se mai putau intelege cu Salini, dar de atunci incoace, nu prea cred. Nici oameni bine intentionati ca doamna Mariana si cei cativa oameni seriosi din jurul ei.

Si e mare pacat, mai ales daca e adevarat ca Salini a proiectat tunelurile. Dar daca le are proiectate, va putea oferi un pret bun la licitatie :)

NGC

Nu doar ca poate ataca decizia, dar a si facut-o. Va tin la curent cu evolutia telenovelei.

GrmmrNzi

^^
Păi cristi, din câte înțeleg din spusele (mai precis "scrisele") lui Horațiu din postul anterior, se ajunsese la o înțelegere informală. Mai trebuie cineva să aibă responsabilitate și să-și asume schimbarea de contract necesară. Dar de unde nu e...

Plus că, în perioada rezilierii, ornito-ministrul și ai săi păpușari erau mai degrabă preocupați să saboteze tot ceea ce puseseră pe roate soroșiștii de tehnocrați.

cristi767

@Horațiu, Eu mă refeream la schimbarea soluției din contract în tuneluri. Dacă contractul este în vigoare (și din câte țin minte, se făcuse și un proiect pentru tuneluri, dar neacceptat de către constructor -> sper să nu greșesc că nu prea eram activ pe forum atunci), ce ar opri CNAIR să facă o înțelegere cu constructorul și să construiască tunele în loc de deblee?

rocklee

Cei face sa recunoasca ca au gresit ....foarte simplu ...incapatanare si prostia celor din CNAIR...plus incompetenta sa gestineze o asmenea situatie.... >:(

ciprebbe

^^ Suma din contract, care nu poate creste cu mai mult de 10%, deci trebuie relicitat.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adrian sibiu

Salutare tuturor, a început defrisarea zonei împădurite de la km10+200 din Talmaciu.😲😯😮🙃🙃🙃


voicul

Deci mai exista probleme birocratice pe acest lot?
Care ar fi acelea? (traiesc cu CNAIR, nu ma astept chiar sa fi dat tot traseul la cheie ... la doar 1 an de la semnarea contractelor  :lol: )

horatiu.cosma

În mare e ok, nu mai sunt probleme semnificative. Mărunțișuri cu eliberarea amplasamentului și cu ceva relocări de utilități, dar nu grave.

ddfab

^ speram... uite ce frumos troneaza acel stalp de electricitate exact pe traseul autostrazii, in zona in care defriseaza.

pasa_andrei

si mai este o linie de joasa tensiune pe portiune destul de lunga care inca nu este relocata.