Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 53 Guests are viewing this topic.

doryan93



Execuţia autostrăzii Lugoj - Deva este blocată de Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, care solicită construirea de pasarele destinate să asigure reproducerea în siguranţă a urşilor • Reprezentanții ANPM Sector 6 au trimis un set de 63 de observații unei firme contractate pentru a reface un studiu de impact asupra mediului în ceea ce privește autostrada Lugoj-Deva • La 48 dintre acestea, angajații societății au oferit răspunsuri prin care îi acuză pe cei de la ANPM că încearcă să întârzie procedura, că fac afirmații gratuite și că nu citesc cu atenția necesară studiile întocmite.
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/autostrada-lugoj-deva-blocata-de-pasarelele-destinate-reproducerii-ursilor-106815

dr4qul4

Quote from: rocklee on November 02, 2013, 07:57:19 AM
Quote from: ciprebbe on November 01, 2013, 10:13:16 PM
E imens un bloc de acolo



Va fi interesant de mutat.

ce sa intimplat acolo ...aceia pare a fi o ambulanta...????

este o masina a "Serviciului Mobil de Urgentarea licitatiilor, Rezolvarea contestatiilor si Descarcare Provizorie a Cioturilor de Autostrada".

Daca nu exista, atunci ar trebui sa se infiinteze cat mai curand pentru ca altfel vom avea numai cioturi de 20 km, fara descarcari si cu pauze de 3-6-15-20 km intre ele pe care se va infiinta Taxa de Coplata Vigneta.


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

Quote from: doryan93 on November 02, 2013, 03:24:04 PM


Execuţia autostrăzii Lugoj - Deva este blocată de Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului,

este destul de veche povestea. La cat a durat atribuirea trebuiau sa proiecteze acele pasaje deja. de fapt trebuiau sa se gandeasca de la inceput sa faca asa ceva pentru o autostrada care trece prin munti.
daca nu fac nimic, atunci vom avea mistreti, caprioare si chiar ursi pe autostrada ca se va gasi cineva sa aiba nevoie de un gard.

nu vad ce poate fi asa de scump. 25 metrii de tunel din acela pe semicerc din prefabricate acoperit cu pamant si cu garduri pe margine. nu-i trebuie chiar cine stie ce rezistenta pentru ca nu ar trebui sa treaca nici o masina pe el.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

teocharis

Quote from: dr4qul4 on November 02, 2013, 03:33:43 PM


nu vad ce poate fi asa de scump. 25 metrii de tunel din acela pe semicerc din prefabricate acoperit cu pamant si cu garduri pe margine. nu-i trebuie chiar cine stie ce rezistenta pentru ca nu ar trebui sa treaca nici o masina pe el.

probabil va fi folosit si de populatia bastinasha, ciobani, etc, nu te poti juca cu structura de rezistenta a unui tunel...

nenea_hartia

Oricum, documentația revizuită a fost depusă la APM abia pe 07.10, deci nu se poate spune că ,,Execuţia autostrăzii Lugoj - Deva este blocată de Agenția Naţională pentru Protecția Mediului".

dr4qul4

Este un pasaj pentru animalele sălbatice ce trebuie făcut pe traseul actual de deplasare al animalelor (intr-un timp cât mai scurt)

Nu va fi legat de vreun drum, așadar doar câțiva ciobani pot trece pe el.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Goldmund

#11361
Eu zic ca prin acest tunel('neprevazut in contract') se impaca atat capra cat si varza:
1- instabilitatea geologica a zonei, alunecarile de teren din zona
2-pasaj pentru animalele salbatice. precum in imaginea urmatoare:
http://www.lbm.rlp.de/icc/med/7b4/7b45021f-f0f3-9a31-e511-b3f3a7fd7276,11111111-1111-1111-1111-111111111111.jpg

harta aici

E mai dificil de construit aceste poduri pentru animalele salbatice dupa ce autostrada e gata...Oricum, aceste punti trebuiau cuprinse pentru orice autostrada mai lunga de 20km...(mai ales ca ciobanitul in anumite zone are traditie, iar padurile Romaniei au o fauna foarte bogata)

lautaxi

Stie cineva cand da drumul Strabag ? E gata autostrada nu?

Ionut

Toate vor fi inaugurate de 1 decembrie. Toate adica Orastie-Sibiu loturi 1, 2 si 4 si Lugoj-Deva lot 1. Evident lotul 4 Astaldi... cam greu. Dar na, sa vedem. Poate 10-15 decembrie daca avem vreme OK. Insa celelalte 3 loturi sunt practic gata.

Quest

N-am avut timpul necesar sa parcurg cele 500 pagini ale documentatiei indicata de nenea_hartia, dar din discutiile voastre pare ca pasajele ptr animale pe Lugoj-Deva vor fi subterane ? Pai si nu se vor inunda la ploi, raminind asa cu apa in ele saptamini de zile ?
Pasaje ptr animale asa cum a pus Goldmund am vazut nu numai in Germania, ci mult mai aproape de noi, cred ca sint vreo 2 si pe Szeged - Mako. Se vede ca sint amenajate recent ptr ca arbustii sint inca tineri. Pe Szeged - Budapesta pasajele au vechime mai mare, asa incit si vegetatia e mai evoluata.
Common sense will get you far !

alin_simeriaveche


delacroix

Quote from: alin_simeriaveche on November 03, 2013, 11:31:48 AM
Oameni bolnavi http://www.universulargesean.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=2010:bruxelles-susine-construirea-autostrzii-piteti-sibiu-intrucat-s-ar-inchide-coridorul-iv&catid=35:actualitate&Itemid=29
Pana la urma de ce nu vrea Neaga sa faca aceasta autostrada? Din cate am inteles eu stiu ca s-au suplimentat fondurile pt transpor in noul exercitiu
Articolul este stupid: "Potrivit specialiştilor consultaţi de Jurnalul Naţional, costurile pentru Sibiu – Piteşti ar putea scădea considerabil dacă s-ar merge pe o soluţie destul de simplă: folosirea DN 7 drept o bandă de autostradă...". Specialisti in ce? Pompe funebre?

dorum

doamne fereste...si ramai fara DN7?
idiotenie mai mare n-am auzit in ultimul timp...

dr4qul4

Probabil au intrebat pe "specialistul pt autostrazi al ZF"
sunt zeci de motive pentru care acest lucru nu se poate realiza.
primul ar fi ca cei care circula cu vehicule care nu pot atinge 50 km ar trebui sa o ia pe transfagarasan sau pe transalpina.

@Quest, in documentatie scrie destul de clar: vor fi supraterane cu un gard ingropat 60 cm si in partea superioara inclinat 45 de grade spre interior.

Ele sunt prevazute dar cei de la Protectia Mediului ori nu sunt multumiti ori le-a fost lene sa citeasca toata documentatia. cel putin asta reiese din raspunsurile Drum Proiect
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

teocharis

Quote from: dorum on November 03, 2013, 12:49:58 PM
doamne fereste...si ramai fara DN7?
idiotenie mai mare n-am auzit in ultimul timp...

construind 1/2 profil de autostrada costurile Pitesti-Sb ar scadea intr-adevar la jumatate~1.5 mld EUR

dar vom avea 1/2 profil autostrada super-OK iar 1/2 profil de DN