Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 65 Guests are viewing this topic.

alexV

Quote from: mike_85 on July 04, 2020, 09:08:08 PM
Sint șanse ca Astaldi sa scurteze perioada de proiectare si sa se apuce măcar parțial de lotul 5 pina la sfârșitul anului?

Erau mesaje postate pe forum din care rezulta ca da, Astaldi lucreaza in directia asta. Si ca Astaldi a analizat lotul inca de acum 13 ani cand lucrau la centura Pitesti, pentru aprovizionare cu materiale, locatii posibile pentru organizari de santier, etc.

Vlad94

Nu se mai aude nimic de licitarea sectiunilor D si E din LD2?

vancouver

Pe surse LD2 relicitare "pana la sfarsitul anului". Dar sincer eu cred ca e mai degraba ceva de genul "stai sa vedem ce se intampla cu procesul cu Salini si poate... daca se clarifica treaba pana la sfarsitul anului, atunci ...."
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

LD2 e in licitație din 2019, suspendată din august, imediat face aniversare pentru suspendare.

gruiarew

Sfârșitul anului... Care an? Că au trecut deja destui...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

pelan87

Oare pana la urma o sa aflam azi ceva de PiSi 4? Deocamdata, nu avem nicio comunicat public. Vrabiutele au aflat ceva?

Dragos_R

Chiar nimic despre PiSi4 ?   :hm: Am asteptat rabdator .... in speranta ca trag pe dreapta cu o veste buna. Buna va fi si maine, numai sa fie.

pelan87

Totusi, au aparut astazi 2 contestatii noi la CNSC, depuse de China Railway si de Mapa Insaat. Ambii antreprenori au ofertat pe PiSi 4 si, deci, ar putea fi o legatura intre aceste contestatii si desemnarea castigatorului pe PiSi 4.

Pe langa cei 2 constructori de mai sus, pe lista ofertantilor mai avem 3 turci, vesnicii Pizzari si Aktori, precum si Porr, Strabag si Rizzani+Tirrena.

horatiu.cosma

PiSi4 încă nu are câștigător desemnat, acolo sunt ceva observații de la ANAP, deci nu cred că sunt contestații din zona aia. Cel mai probabil CraPi.

Gendan

E mutată pe 15.07.2020 evaluarea financiară.

NGC

#52375
@pelan87: Cele 3 contestatii (a contestat si CONSTRUCTII ERBASU in afara de cei 2 ofertanti amintiti mai sus) sunt pentru CraPi T3 si legatura Oradea - A3.


General vorbind (adica nu ma refer acum la pelan87), nu v-am mai spus ca va pierdeti vremea prea mult pe site la CNSC? :p
V-am mai spus ca va tin la curent cu diversele telenovele din domeniul justitiei. Probabil e mai bine decat sa scriem initial tot felul de presupuneri si informatii neverificate pe care sa le combatem si sa le corectam apoi pe mai multe pagini. ;)

P.S. Pentru PiSi 4 v-am mai spus ca vrabiutele au zis ca mai dureaza putin.

NGC

#52376
Si daca tot am adus vorba despre o telenovela din domeniul justitiei, hai sa vedem ce avem noi aici. :lol:

OS3

Quote from: NGC on December 16, 2019, 10:17:18 PM
Quote from: mmv1 on November 22, 2019, 08:05:18 PM
Si totusi...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-c%C3%A2%C8%99tigat-la-curtea-interna%C8%9Bional%C4%83-de-arbitraj

Vorbim despre acest comunicat.

Quote
CNAIR a câștigat la Curtea Internațională de Arbitraj procesul cu Salini Impregilo SpA

22 Noi 2019 Interes general

În data de 22.10.2019 Tribunalul Arbitral a emis Hotărârea Arbitrală Finală în litigiul dintre Salini Impregilo SpA, în calitate de ,,Reclamantă", și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., în calitate de ,,Pârâtă" în procesul pentru contractul de proiectare și execuție al Autostrăzii Orăștie-Sibiu, Lot 3.

Astfel, Tribunalul Arbitral, a respins Reclamantei pretenții în valoare de aproximativ 258.000.000 lei din totalul pretențiilor care s-au ridicat la valoarea de 260.006.276,51 lei.

În plus, Tribunalul a admis cererea reconvențională a CNAIR pentru plata de către Salini Impregilo SpA a sumei de 90.718.740 lei, reprezentând Penalități de Întârziere,astfel cum sunt prevăzute de dispozițiile Sub-Clauzei 8.7 [Penalități de Întârziere] din Contractul semnat între părți.

De asemenea, decizia obligă Salini Impregilo SpA să ramburseze CNAIR suma de 152.025 USD, cu titlu de costuri arbitrale, cu dobânda legală de la data Hotărârii Arbitrale Finale până la plata efectivă de către Reclamantă.

Quote from: dr4qul4 on November 22, 2019, 08:58:22 PM
In comunicatul pt OS3 scrie 22.10!!!
E gresit in comunicat, s-au l-au tinut ascuns pana acum, ca sa se puna bine pe langa noul ministru?

Nu e gresit.

Quote from: voicul on November 22, 2019, 08:30:36 PM
Nu ma pricep: e finala sentinta sau se mai poate ataca?

Quote from: vancouver on November 23, 2019, 12:09:03 AM
Legat de OS3 si hotararea arbitrala care da castig de cauza Romaniei (resp. CNAIR): in mod normal hotararile curtilor de arbitraj nu pot fi contestate. Nu se poate face apel sau recurs. Exista doar cai extraordinare de atac, care vizeaza anularea procedurii pe motive ca nu este in regula (de exemplu in cazul in care una din parti nu s-a putut apara, adica nu a fost prezenta sau pentru ca litigiul nu era de competenta unei curti de arbitraj in general).

Ba se poate ataca. ;)

Din motive obiective, nu intotdeauna pot sa va dau vestile imediat ce sunt transmise de vrabiute. De multe ori trebuie sa asteptam sa vedem daca si cum reactioneaza geniile de la CNAIR.

Azi am zis sa scriu cateva vorbe depre subiectul asta.

Dupa cum vedeti, CNAIR s-a laudat cu castigarea litigiului la Curtea Internationala de Arbitraj, dar nu a spus pana acum ca decizia a fost atacata. Va tin la curent cu evolutia telenovelei. ;)

Dupa cum ziceam, SALINI a atacat decizia CIA si sa vedem acum ce a decis CAB saptamana trecuta. :lol:

02.07.2020

Quote
Tip solutie: Admite cererea
Solutia pe scurt: Hotărâre/02.07.2020/Respinge excepţia inadmisibilităţii. Admite acţiunea. Anulează sentinţa arbitrală finală din 22 octombrie 2019 pronunţată de ICC International Court of Arbitration în dosarul arbitral nr. 21328/MHM/2015 şi trimite cauza spre rejudecare la Curtea de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României. Cu recurs în 15 zile de la comunicare. Recursul se depune la Curtea de Apel Bucureşti. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 2.07.2020.

Deocamdata se pare ca CNAIR s-a laudat un pic prea repede, asa ca sa vedem ce va face CNAIR acum. :p
Io oricum de-abia astept un comunicat pe tema asta, dar cred ca o sa astept mult si bine. Nu prea cred ca au ei atata onoare incat sa zica public ceva, chiar daca acum se misca lucrurile mai bine cu noua doamna director.


Dominik

Lucrările înaintează în ritm susținut pe Lotul Sibiu - Boița, parte a Autostrăzii Sibiu - Pitești. Antreprenorul a avansat cu realizarea terasamentelor dar cel mai intens se lucrează la structurile betonate și la coloanele forate din zona celor trei viaducte. Progresul fizic în acest moment este de 12%.

https://www.facebook.com/drdpbv/videos/317591369635805/
You're in Steelers Country

adiarc

am vazut in filmare si un camion de Arcada Galati...oare sunt chiar ei sau e vreo masina cumparata?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura