Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 53 Guests are viewing this topic.

dorum

TM-AR a fost FCC-Astaldi
Arad bypass a fost ALPINE

isotech_ro

Quote from: dorum on October 25, 2013, 02:00:39 PM
TM-AR a fost FCC-Astaldi
Arad bypass a fost ALPINE

citat

Works for the Arad bypass (12.25 km) were awarded in March 2009 to the joint venture between the Spanish company FCC Construccion and the Austrian company Porr. The segment was opened in on a single carriageway December 2011, and on both carriageways in June 2012.

bogdymol

Centura Arad a fost contractata de catre FCC si PORR. Efectiv pe santier a lucrat PORR, iar FCC a subcontractat mai departe la Alpine (firma detinuta tot de FCC) bucata pe care au avut-o ei. Garantia centurii merge mai departe prin intermediul PORR si FCC.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dorum

da, am gresit eu, insa tot stiam ceva despre Alpine...
my bad, sorry...

bogdymol

Se pregateste inchiderea Centurii Arad peste week-end. Pozele sunt de astazi.

Primul semn ce anunta inchiderea centurii cum vii dinspre Nadlac:



Circulatia e deviata pe vechiul traseu spre Timisoara:



Balizele pentru blocarea intrarii pe Centura sunt pregatite:



La intrarea pe autostrada din sensul giratoriu de la nodul de la Aeroportul Arad am vazut balize pregatite pentru blocarea drumului, dar nu am mai facut poze.

Bonus: aveti grija daca treceti pe centura in zona cu nodul spre Nadlac, unde e restrictie de la 80 km/h:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

ciprebbe

^^^ si aici sare garcea peste bidoane sa te opreasca?
Daca se impiedica si pica pe jos?

INCONSTIENTILOR !!!

Asemenea poze trebuie trimise direct la MAI.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dorum


bogdymol

Quote from: ciprebbe on October 25, 2013, 03:06:06 PM
^^^ si aici sare garcea peste bidoane sa te opreasca?
Daca se impiedica si pica pe jos?

Cam asa se intampla. Cand m-am dus incolo i-am vazut ca stau pe sensul celalalt si aveau si un "client" oprit (nu am putut face poze ca nu se vedea din cauza panourilor antiorbire, si oricum i-am remarcat doar in ultima clipa). La intoarcere erau doar ei, fara "clienti" opriti pe banda de urgenta.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

phb2

Quote from: davyl on October 18, 2013, 09:49:32 AM
Multumesc tuturor acelora care in ultima perioada au venit cu stiri noi, lamuriri juridice complete (super explicate si pentru non-juristi) si informatii de ultima ora privind A1.
Nu ii uit si pe cei care au publicat numeroase foto si filme. Aceasta comunitate a dovedit ca este o forta si ca o mana de pasionati poate face ceva...
Sunt mai mult decat convins ca daca CNADNR sau Ministerul Trasporturilor ar recruta din randul membrilor acestui forum, s-ar face treaba muuuuult mai bine!  :lol:
Bravo tuturor!
Mieux vaut tard que jamais, je m'associe volontiers à Davyl pour saluer et remercier la somme des compétences qui s'expriment sur ce forum et lui donnent son niveau élevé dans tous les domaines abordés, technique, juridique, économique, financier, administratif, fonctionnement UE, sans oublier bien sûr tous les auteurs des films et photos.

radutm

In google maps/earth a aparut un update cu inceputul tronsonului Arad-Pecica:
cont inchis

bogdymol

^ Imaginile sunt datate 1 Septembrie, deci dupa falimentul Alpine. Asa arata si acum autostrada in acea zona.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

jaxa

Quote from: jaxa on October 15, 2013, 11:20:33 PM
Am tot vazut scris ca daca se deschide ocolitoarea Sebesului, se scapa de traficul prin oras.
De acord, dar daca s-ar deschide doar ocolitoarea (fara portiunea Sebes Est - Cut/Cunta), cum s-ar face accesul pe autostrada dinspre Sibiu?  :-[
Revin cu aceasta intrebare, deocamdata fara raspuns.  O:-)

Sargon1806

Cei care vin dinspre Sibiu vor intra pe breteaua de acces si vor efectua viraj la stanga, e simplu. Dupa deschiderea tronsonului Sebes Est - Cunta manevra nu va mai fi posibila, dar pana atunci nu e niciun impediment :)

Quest

#11203
Dorum esti o forta (ma refer la corespondenta ta cu CDADNR). Iti meriti Kharma de +134  :) Plus c-au fost si prompti, la a doua petitie ti-au raspuns in 6 zile.
Legat de Sanovita, inteleg din exprimarea CNADNR ca descarcarea temporara se va face pe banii Tirrena Scavi, dupa ce se semneaza contractul cu ei ptr Tm-Lgj Lot 2 (Izvin - Sanovita), TS urmind probabil sa declare ca fac un drum tehnologic de care au nevoie.

Dar vezi, mie nu-mi place abordarea asta punctuala a CNADNR, avem un semnatar care in curind semneaza contractul ptr un nou lot, lot care intr-o parte are nevoie de o descarcare temporara ptr lotul existent (Sanovita - Dumbrava). Si-l face el pe spezele sale. Hai ca pe TS cele 2 bretele DJ609A-A1 nu-l vor costa cine stie ce, ceea ce ingrijoreaza este abordarea asta a CNADNR "ne descurcam noi cumva". Daca, Doamne fereste nu se semneaza contractul cu TS din din cine stie ce motive decit anul viitor, tu CNADNR stai din sept 2013 cu 28 km de A1 care nu pot fi dati integral in trafic ? Aproape cit Deva-Orastie. Spun integral ptr ca daca se termina bucata de A6 ar putea da din nodul de la Balint. Dar ptr traficul ce vine dinspre TM e absurd sa cobori pe DN6 (geografic vorbind) de la Chizatau / Sanovita pina la centura Lugoj, dupa care sa faci in sus vreo 10 km de A6 si sa mai mergi apoi pina la Dumbrava pe 17 km de A1. E stupefianta o asemenea abordare.

Trebuie sa se faca de urgenta descarcarea temporara la Sanovita, DJ609A arata bine sint 1-2 km de la DN6. DJ609A supratrece A1 pe un pasaj facut acum, e nevoie doar de 2 bretele, una intra, cealalta iese din A1. Cine intra pe A1 merge pe breteaua de intrare, cine iese, merge pe cea de iesire, intra pa DJ609A, supratraverseaza A1 pe pasajul amintit si isi vede de drum mai departe catre DN6. (DJ609A cred ca e renovat de CJ Timis ptr ca duce la Gizela la noua groapa ecologica de gunoi). Plus ca prin 2 bretele simple cred ca nu mai trebuie expropriat nimic.
Common sense will get you far !

mishu77

Quote from: jaxa on October 25, 2013, 10:36:27 PM
Quote from: jaxa on October 15, 2013, 11:20:33 PM
Am tot vazut scris ca daca se deschide ocolitoarea Sebesului, se scapa de traficul prin oras.
De acord, dar daca s-ar deschide doar ocolitoarea (fara portiunea Sebes Est - Cut/Cunta), cum s-ar face accesul pe autostrada dinspre Sibiu?  :-[
Revin cu aceasta intrebare, deocamdata fara raspuns.  O:-)

Pai Sebes Est - Cunta e cam gata nu are de ce sa se deschida fara ea. Mai trebuie rezolvata descarcarea in DN1/7 cu un giratoriu probabil.