Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 47 Guests are viewing this topic.

Shhhh

Pai tu crezi ca Romania nu mai are 40 mil EUR pentru un eventual avans? Sa nu exageram totusi...

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Tavi

^
Cat de mica este Magura Uroiului din perspectiva asta..

Tavi

Quote from: Shhhh on October 23, 2013, 11:09:56 AM
...Cum de e, dintrodata, "Romania" out of cash?
Nu este dintr-o data. Este de mai mult timp doar ca problema pare sa se adanceasca.
http://www.bucharestherald.ro/economics/40-economics/45685-aciune-in-for-a-fiscului-disperat-c-nu-strange-bani-trimite-somaii-in-mas?tmpl=component&print=1&page=
Acum, poate ca articolul este unul politic ca sa dea unii cu rahat in altii. O fi, nu stiu.
Ce stiu este ca am cunostinta de destule firme care au primit astfel de somatii, inclusiv una din grupul de firme al angajatorului meu. Culmea este ca unele tocmai aveau controlul fiscal proaspat incheiat si datoriile achitate inclusiv cele identificate de inspectorii fiscali.
Altele au control in derulare si pana nu se termina nu au voie sa miste in front :)
Aceste elemente ma duc cu gandul ca actiunea este una de panica si nicidecum una de rutina.

alin_simeriaveche

Userul amst a postat pe SCC alte cateva poze superbe, continurea de acum câteva zile
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1386302&page=1037

tonică

Tavi dupa mai bine de un an jumatate de facut nimic si doar de balmajit promisiuni si vrajeli televizate e si normal sa se instaleze o panica in lipsa banilor...

Acum, va dau linkul acesta catre un pdf despre, citez "studiu de evaluare adecvata autostrada lugoj-deva". Sunt multe lucruri interesante pe acolo mai ales daca e citita din scoarta in scoarta ceea ce eu unul recunosc nu am timpul necesar. Ce am pigulit nitelus, undeva pe la pagina 9 despre nodul rutier Balint de care unii dintre voi va intrebati dupa ce colegul nostru dorum facuse cateva fotografii pe-acolo daca nu-s prea din scurt bretelele. Cica breteaua deva-A6 ar fi pt 40km/h, A6-timisoara -  60km/h, iar timisoara-a6 si A6-deva - 80km/h.

http://www.anpm.ro/upload/112551_Studiul%20EA_Lugoj-Deva_04.10.2013.pdf

Grizzly76

 Asocieri de firme italiene, spaniole şi olandeze vor construi loturile 2 şi 3 din Deva- Lugoj

CNADNR a semnat contractele

,,Regele asfaltului", Dorinel Umbrărescu a întârziat procedurile de atribuire după ce a contestat licitaţiile pe care le-a pierdut

Încă două loturi din tronsonul de autostradă Deva – Lugoj ,,au liber" la a fi construite. Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a semnat zilele trecute contractele cu firmele ce au câştigat licitaţia pentru executarea lucrărilor la cele două porţiuni de autostradă.

Câştigătorii contractelor au fost desemnaţi în luna mai a acestui an, însă procedurile au fost contestate. Practic, acestea sunt ultimele loturi atribuite din Lugoj – Deva, după ce primul şi al patrulea şi-au găsit constructori în 2011 şi, respectiv august 2013.

Strabag şi Spedition au contestat şi au pierdut

Licitaţiile pentru construirea loturilor 2 şi 3 ale autostrăzii Lugoj-Deva au fostcâştigate în mai de asociereaitaliană Salini – Secol, respectiv un consorţiul Teloxim Con SRL ce reuneşte o firmă a omului de afaceri Theodor Berna – Comsa SA (Spania) – Aldesa Construcciones SA (Spania) – Arcadis Eurometudes SA (Olanda). Rezultatul acestei licitaţii a fost contestat de Spedition UMB şi Strabag. Acestea au reclamat la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) procedura de atribuire a contractelor de proiectare şi execuţie a loturilor 2 şi 3. CNSC a respins ca nefondate contestaţiile şi a dispus continuarea procedurilor de atribuire. Împotriva acestei decizii au fost formulate plângeri la Curtea de Apel, acestea fiind de asemenea respinse de instanţă. Toate aceste proceduri au întârziat semnarea contractelor de executare a lucrărilor, acestea fiind parafate în această săptămână de CNADNR şi firmele câştigătoare. Potrivit CNADNR, realizarea celor două loturi din Deva – Lugoj costă peste un miliard de lei, fără TVA, pentru fiecare.

În 2011, consorţiul Tirrena Scavi-Societa Italiana per Condotte d'Acqua- Cossi Construzioni a fost selectat pentru construirea primului lot al autostrăzii. În august 2013 administratorul reţelei de transport a semnat cu asocierea Tehnostrade – Spedition UMB, companii controlate de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu, ,,regele asfaltului", contractul pentru proiectarea şi construcţia lotului 4.

Autostrada Lugoj – Deva face parte din Coridorul IV paneuropean, care începe în Germania şi se continuă pe ruta Praga-Viena-Bratislava-Budapesta. În România, traseul trece prin Nădlac, Arad, Deva, Orăştie, Sibiu, Bucureşti, Feteşti şi Constanţa, ruta continuând până la Istanbul.
Felicitari voua

tonică

Grizzly76 despre tot ce-ai pus cu copy paste mai jos se stie deja si se tot scrie de pagini integi. Daca vrei sa dai link la un articol da-l dar nu e necesar sa copiezi intreg articolul aici. Ca sa nu mai zic ca nici cel care a scris articolul nu si-a mai facut temele de multicel, cel putin in legatura directa cu noile trasee ten-t...
So, mai multa atentie data viitoare!!

Grizzly76

corect ,doar am vrut sa va arat ce mai scriu uni.
Felicitari voua

dorum

Quote from: Shhhh on October 23, 2013, 11:24:01 AM
Pai tu crezi ca Romania nu mai are 40 mil EUR pentru un eventual avans? Sa nu exageram totusi...

glumeam intr-un fel...dar pana nu-i vad pe teren nu cred si nu sper nimik....

alin_simeriaveche

Victor Cozmei a scris pe SCC
QuoteDe la DPIIS citire:


"Autostrada Lugoj – Deva – secţiunea 1, finalizată în proporţie de 95%, care va fi deschisă traficului în decembrie 2013

Autostrada Sibiu Orăştie – secţiunile 1,2 şi 4, finalizate în proporţie de 85% - 90%, care vor fi deschise traficului în decembrie 2013, iar secţiunea 3, finalizată în proporţie de 60%, va fi deschisă traficului, conform calendarului în perioada aprilie – iunie 2014.

Până la jumătatea anului 2015 următoarele proiecte vor fi executate conform Transport SOP 2007 – 2013:

Nădlac Arad, secţiunile 1 şi 2; Timişoara Lugoj, secţiunea 2; Lugoj – Deva, secţiunile 2 şi 3 (pentru care s-au semnat contractele de lucrari vineri si luni); Sebeş – Turda, secţiunile 1,2,3 şi 4 şi Bucureşti Braşov, secţiunea Bucureşti – Moara Vlăsiei".

alecu26

http://www.dpiis.ro/article/comunicat-de-presĂ-64

continua si telenovela cu Bacau-Brasov. Pun pariu ca proiectul va fi facut de Aecom...:). Din ce stiu Aecom e cam americana....asa ca ce cautau la conferinta ambasadei marii britanii???
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


alecu26

Quote from: alecu26 on October 23, 2013, 05:59:05 PM
http://www.dpiis.ro/article/comunicat-de-presĂ-64

continua si telenovela cu Bacau-Brasov. Pun pariu ca proiectul va fi facut de Aecom...:). Din ce stiu Aecom e cam americana....asa ca ce cautau la conferinta ambasadei marii britanii???

Deci...ordinea este urmatoarea:

Sibiu – Braşov, Braşov – Bacău, Sibiu – Piteşti şi centura nord a Bucureştiului.

Ce transpira de aici???? mai multe lucruri:

1. TgMures Iasi e kaput.

2. Concesiunile Pitesti-Craiova si Centura Sud....cam tot Kaput sunt. (in paranteza...cand au vazut ce mari probleme sunt cu traficul si cu eficienta unei concesiuni....le-a fost clar ca Pitesti-Craiova si A0 Sud nu au nici o sansa. A se vedea si faptul ca a reaparut prioritara centura Nord (nu e clar daca dublarea la 4 benzi sau centura de autostrada) probabil pe fonduri UE.

3. Probabil se stia ca CIX va disparea si de aia au avut tupeu sa vina cu propunerea Bacau-Brasov.

4. Mi-a placut ca l-au chemat la conferinta pe vreun mare sef de la Aecom (Bright) si i-au cam spus cum va trebui sa arate Master Planul. (acum mi-am dat seama ca asta e de fapt motivul prezentei lui acolo. Totusi pe americani/britanici nu poti sa le spui intre patru ochi cum vrei tu sa-si faca ai treaba de experti independeti si atunci totul e foarte foarte voalat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Hai sa discutam pe threadul de autostrazi astea... nu aici. Multumesc!