Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 46 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Quote from: adiarc;108069314

si o veste excelenta de la Collini..au asfaltat un sens al viaductului..era chiar pacat sa vina iarna peste frumusete de hidroizolatie





in plan indepartat se vede "jucaria" pt tunel





si in incheiere o poza de pe lotul Straco..la nodul Lancram au turnat balast pe toate bretelele , pe care nu era sapt trecuta

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alin_simeriaveche

Iti vine să plângi când citești reportajul de pe lotul Pecica Arad. Nu stiu ca sa spun. Daca dau vina pe Alpine atunci trebuie sa spun ca nici statu nu a dat la timp bani. Daca dau vine pe statul roman, trebuie sa spun ca nici Alpine nu dat dovada de fair-play, desi după reziliere, statul a reziliat cu intarziere crezand ca poate termina ceva, minim minimorum pt a-i da drumul. Concluzia e ca tot noi, oamenii de rand suferim. Pacat de banii care s-au investit, după cum se vede in  poze, unele lucruri trebuie refacute. Iar lot 1, Dumnezeu cu mila. Saptamana trecuta (sambata) am primit raspuns de la CNADR la unele intrebari. Pentru ca s-au trimis raspunsurile după ce s-au judecat cazurile, nu am nimic nou, doar ca noul termen de finalizare a lot 3 (impregilio) este programat pentru jumătatea anului 2014. As fi crezut asta daca totul ar fi fost terminat complet inafar de cei 6km cu probleme

Goldmund

Quote from: ciprebbe on October 21, 2013, 12:20:18 PM

si o veste excelenta de la Collini..au asfaltat un sens al viaductului..era chiar pacat sa vina iarna peste frumusete de hidroizolatie

......

in plan indepartat se vede "jucaria" pt tunel
.........


ciprebbe,
ai un like de la mine(bineinteles si @adiarc).

Trebuie sa recunoastem ca acest tronson este cel mai dificil tronson de autostrada de pana acum. Si prinde contur...
Cat despre legatura intre Arad si Pecica e de-a dreptul ridicol ca nu e gata si tot se amana continuarea lucrarilor. Dupa ce ca unii se misca foarte greu(cu deciziile) mai e si ghinion!
Ca se poate si altfel(cu tot ghinionul) nu pot uita rapiditatea deciziilor in cazul Colas si ce a urmat.

dorum

#11103
recurs la CAB pt Nadlac - Arad lot1, atac intentat de CCCF - SCT - Lucaway

nr dosar 6549/2/2013 , termen judecare 21.10

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000308425&id_inst=2

se amana cauza pt 04.11


Ionut

Daca ar fi putut sa-i mute cu o zi inainte de inaugurare ar fi facut-o. :) Am fost rau?
Pana la urma cand da drumul Strabag pe Orastie-Sebes Vest? Ati mai auzit ceva? Ramane luna asta sau vedem ceva doar in noiembrie?

gymi

In articolul de mai sus de pe ziarul unirea spune 10 noiembrie

tonică


Tavi

Pe Alex Lancuzov l-am auzit azi dimineata la Radio Romania spunand de constructorul lotului 1 (orastie -sibiu) ca ar fi inaintat termenul de 10 noiembrie dar in final tot beneficiarul decide (CNADNR).

dorum

#11109
pai uite-te la tronsonul dumbrava - sanovita .... putea fi gata de acu 1 luna cel putin...dar beneficiaru n-a vrut....ca doar copy-paste si marele ministrul al "the great projects" nu taie panglica la cioturi de autostrada....

iachi_da

Un articol despre securitatea in munca in care sunt implicati cumva si cei de la Astaldi. Poze din tunelul de la Sacel!
http://monitoruldesibiu.com/?p=3112
Mi-a zis un tip care  a fost aici pe santier ca se lucreaza cu toate fortele ca sa deschida tronsonul in decmbrie

alecu26

Quote from: Ionut on October 21, 2013, 07:28:11 PM
Daca ar fi putut sa-i mute cu o zi inainte de inaugurare ar fi facut-o. :) Am fost rau?
Pana la urma cand da drumul Strabag pe Orastie-Sebes Vest? Ati mai auzit ceva? Ramane luna asta sau vedem ceva doar in noiembrie?

noiembrie. dureaza cateva zile banuiesc sa faca toate operatiunile cei de la Transelectrica.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nicki4

si totusi cineva explica frumos aici pe site ca lucrarile de relocare fie a liniilor de tensiune, fie a tevilor de gaz, revin constructorului care vor subcontracta firme de specialitate, pe cand proprietarul (fie el Transelectrica, Enel sau Petrom) doar dau avizul. Daca este asa, atunci managerul de proiect Marius Mitrofan minte. Ce este si mai grav e ca beneficiarul lucrarilor in frunte cu  ministrul "marilor petarde" :king: tace si accepta aceste practici, in timp ce noi platitorii de taxe trebuie sa ne mai chinuim cu lunile in calvarul asta de trafic pe segmentele unde ar putea fi fluidizat deja.  Ei :dunno:  iar noi continuam sa ne jelim mortii de pe aceste sectoare  :rip:
"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin


usiabc

Quote from: iachi_da on October 21, 2013, 11:13:19 PM
Un articol despre securitatea in munca in care sunt implicati cumva si cei de la Astaldi. Poze din tunelul de la Sacel!
http://monitoruldesibiu.com/?p=3112
Mi-a zis un tip care  a fost aici pe santier ca se lucreaza cu toate fortele ca sa deschida tronsonul in decmbrie
Securitatea muncii,si primii care incalca regulile sunt ei.De cand se intra intr-un santier cu incaltaminte de oras??????? :oops: