Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 70 Guests are viewing this topic.

Earthchild

@ciprebbe "the Duke" le-a postat primul ieri, fara articol, asa ca le poti sterge.

Oare la km 14 se afla "vestita" hala de la Tartaria, care a avut nevoie de 3 (trei!) HG-uri pentru a fi demolata?!

ciprebbe

#11071
^^ trebuie sa sterg ceva?
Ionut a mai postat odata filmul de ieri....


LE:
       vvv   OK, am inteles,Earthchild
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Earthchild

Quote from: ciprebbe on October 18, 2013, 03:19:36 PM
^^ trebuie sa sterg ceva?
Ionut a mai postat odata filmul de ieri....

Nu, lui Ionut i-am propus sa stearga dublura celui postat de tine ieri.

phb2

Quote from: user201 on October 18, 2013, 02:25:06 PM
Noi poze și filmări A1 pe www.ziarulunirea.ro .
Merci au management de Strabag. Bonne communication

simotm

stie/poate estima cineva cate locuri de munca se creeaza pe un lot de 15-20km de autostrada? pe de o parte ,cei care conduc tara , sustin ca vor sa creasca nr locurilor de munca si din pacate in domeniul in care se poate  (adica infrastructura) nu se urgenteaza inceperea lucrarilor...fara sa mai punem in calcul si domeniile conexe care sunt sustinute de astfel de lucrari majore 

vancouver

#11075
^^ 200-300-400, poate chiar si 500, incl. la birouri. Functie de dificultate (de aici rezulta si costuri mai mari sau mai mici). Mai depinde si de gradul de automatizare al firmelor care lucreaza.
Mai profita industria materialelor de constructii, firmele de contabilitate, ceva arheologi, oamenii care au case in zona si le inchiriaza, se consuma motorina si benzina (deci TVA si accize se intorc la stat), curent electric, se inchiriaza masini, altele trebuie reparate si intretinute in service, etc... Investitiile sunt singurele care aduc plus-valoare in economie. Un alt mod de a crea locuri de munca, statul nu are, decat sa angajeze direct. Asa-zisele masuri de stimulare economica sunt pacaleli (statul creeaza impresia ca anumite investitii merita facute, desi poate nu e cazul), prin care se ajunge la bule de crestere economica. Cand se sparge bula se numeste criza. (afacerile care de fapt nu trebuiau facute, dau faliment in bloc)


Dar ajungem off topic. Back to A1.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alin_simeriaveche


Ionut

^


Dumnezeule ce au putut face la Aciliu. Deci au mutat un deal, la propriu. Cat are debleul ala, 40 de metri?!
PS: Multumim Adi pentru poze! Curaj pe el sa intre cu masina... bine ca n-a ramas blocat prin namol.

nenea_hartia

^ Acum câțiva ani, când s-au postat pe SSC pozele cu versantul ăla din Albania ras de Bechtel pentru autostradă, am citit reacțiile: ,,la noi n-ar putea să facă așa ceva, nu ar primi acord de mediu".
Serios? :(

tonică

asa-i...mai ramane sa vedem pe valea prahovei ori pe cea a oltului niste viaducte dintr-acelea precum in pozele virale din china si ni se pune capacul. Dealtfel asta cu mediul in Romania e un fel de parvan mai degraba pentru legiferarea defrisarilor si captarea unor fonduri europene decat ceva care sa asigure macar un gram de plamani copiilor nostri. Printre multele dovezi chiar si ultimele stiri cu loturile lugoj-deva unde au trebuit sa traga de ureche ongurile ca sa se auda de necesitatea unor treceri naturale pt vietuitoarele carora li se taia mamaliga-n doua.. :(

Altfel intreb din nou caci poate nu s-o fi vazut postul meu precedent. Eventual o intrebare si pentru adiarc care poate citeste si pe forumul acesta..
Vin si cu o imagine si intreb, stiind cu totii ce li s-a intamplat celor de la straco pe simeria-orastie. Nu pare a fi acelasi lucru? Poza-i de la minutul 13:34 in film dar intreg debleul acela pare alunecos, de pe la 13.29. Lotul straco intre cunta si nod est sebes..

adiarc

la Turdas au aparut imediat probleme..aici nu..nu este nici o fisura in asfalt , este si un zid de sprijin mai anemic...si chiar pe aceea portiune dealul va fii ras..se vad chiar in imagine excavatoarele
citesc de la incep si acest forum , dar am scris doar pe unul pt a economisi timp... :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alin_simeriaveche

Tine si de A1
QuoteCât vom plăti taxă pe autostrăzile din România


De la sfârșitul anului 2016, în situația în care lucrările la prima autostradă în concesiune din România vor fi finalizate, șoferii vor fi obligați să achite taxă dacă vor să circule pe tronsonul de autostradă Comarnic-Brașov.

Autoritățile au decis să construiască autostrăzi în concesiune, adică pe banii constructorului, ceea ce înseamnă că acesta trebuie să-și recupereze investiția, astfel că pe o perioadă de 30 de ani o va avea în întreținere, scrie Capital.ro.

Experții de la Jaspers au definitivat încă de anul trecut studiul privind valoarea taxei în România, iar propunerile lor era de aproximativ 5 euro/100 kilometri pentru autoturisme, ne-au declarat surse din cadrul Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR).

Potrivit acestora, în urma mai multor discuții s-a acceptat o taxă de aproximativ 3 euro/100 km, pentru primele autostrăzi în concesiune. Este vorba de tronsoanele Comarnic-Brașov, Centura de sud a Capitalei – iar taxa va fi percepută și pe A1 și A2, și Craiova-Pitești.

Recent, noul director al CNADNR, Narcis Neaga, a precizat că tariful aplicat pe parcurgerea autostrăzii Comarnic-Brașov va fi situat în jurul valorii de 1,2 eurocenţi pe axă şi osie, ofertele ce vor fi depuse la data de 15 noiembrie de către cei trei potenţiali concesionari rămaşi în competiţie urmând să se situeze într-un interval îngust, apropiat de acest nivel, scria în urmă cu două zile România liberă.

Potrivit sursei citate, valoarea menţionată de Narcis Neaga nu include cel mai probabil şi TVA. Ca urmare, pentru parcurgerea celor 58 de kilometri de autostradă dintre Comarnic şi Braşov pentru un autoturism se va plăti suma de 7-8 lei. Nivelul este mult mai mic decât cel vehiculat în urmă cu 5 ani, când a avut loc precedenta tentativă de concesionare a autostrăzii.
http://www.realitatea.net/cat-vom-plati-taxa-pe-autostrazile-din-romania_1296877.html

Ionut

Avem thread special pentru sistemele de taxare in RO. :)

Goldmund


alecu26

#11084
Quote from: davyl on October 18, 2013, 10:09:29 AM
Pentru evitarea situatiilor de la Aciliu, cred ca mai multa seriozitate in efectuarea studiilor geologice n-ar strica si in plus ar trebui sa existe un organism de control al acestor studii (iar daca exista si nu stiu eu de el, sa-si faca treaba) >:(.

ce mai multa seriozitate? La aciliu chiar in studiul lor geo facut la inceputul contractului si-au recomandat singuri tunel....si tot singuri au ignorat. Iar daca vrem sa nu mai avem lerning curve si firme care tot vin sa testeze piata cu cate un proiect cu pret de dumping...ar trebui descurajata aceasta practica. Dar de faapt noi o incurajam. Iar rezultatele de vad si se vor vedea. Eu lotul 3 nul vad bine de loc. Teloxim am auzit din 5 surse ca nu plateste salariile, ca lucreaza la negru...et...etc. Chiar daca spanilii sunt bine intentionati....sar putea tepui ca monteadriano cu romstrade.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).