Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 63 Guests are viewing this topic.

dorum

#11055
Reactualizez rezumatul facut acum aprox 1 luna
Acesta este stadiul tronsoanelor inca neincepute (surse sigure-publice) :

Nadlac - Arad lot 1 - castigator Astaldi-Max Boegl - stadiu  2 contestatii la CNSC respinse; nu s-a contestat sau nu stim inca la CAB
Nadlac - Arad lot 2  - in luna septembrie trebuia sa se finalizeze documentatia pt relicitarea lotului....inca nici o veste
TM - Lugoj lot 2 - castigator TS-Condotte, stadiu contestatia Selina respinsa de CNSC...nu stim daca e singura contestatie inca, nu stim daca Selina ataca la CAB
Lugoj - Deva lot 2 - castigator Salini - Secol - contract inca nesemnat, cai de atac exceptionale respinse 17.10.2013
Lugoj - Deva lot 3 - castigator Teloxim-Comsa-Aldesa-Eurometudes - contract inca nesemnat, cai de atac exceptionale respinse 17.10.2013
Lugoj - Deva lot 4 - castigator UMB - contract semnat, UMB a inceput lucrul - cai de atac exceptionale respinse 17.10.2013
Sebes Turda lot 1,2,3,4 - depunere oferte pana in 29.10, deschidere oferte 30.10

marcelbanu

Quote from: dorum on October 17, 2013, 06:29:26 PM
Lugoj - Deva lot 4 - castigator UMB - contract semnat, UMB a inceput lucrul - cai de atac exceptionale respinse 17.10.2013

Fac naveta pe relaţia Şoimuş - Mintia şi încă nu am văzut un tîrnăcop înfipt în pămînt !
Revin cînd îl prind pe primul în fotografie !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

alecu26

Quote from: alin_simeriaveche on October 17, 2013, 05:48:19 PM
Sunt nou pe forum,  nu am vechime.Vreau sa va intreb cat a durat de la  semnarea contractelor pana s-au apucat de treba pe teren constructorii de pe loturile Orăștie-Sibiu...pur informativ să am idee cam cât ar mai dura. Sau acceptarea celor de la UE.Sunt tare nerăbdător să înceapă treaba:D

depinde de la Constructor la Constructor.

Exceptand UMB care avnad relatiile care le avea a inceput fara autorizatii, aprobari de proiect etc....la ceilalti a fost chiar ciudat...Strabag a inceput cam ultimul, dar acum sta cel mai bine.


Ordinea abordarii lucrarilor vizibile in teren ar fi cam urmatoarea:

1. Studiu topo
2. Studiu geo
3. Arheologie (sondarea terenului).
4. Decapare sol vegetal.
5. Identificare utilitati REALE.
6. Inceput lucru organizarea de santier.
8.Incepere relocare utilitati simple...gen fibra optica.
8. Descarcarea de sarcina erheologica acolo unde e cazul.
9. Incepere lucrari permanente.


Bine inteles se mai pot inversa unele din chestiile astea....

Etapele 1,2,3...trebuie si pot fi initiate imediat.....sigur inainte de iarna, ca nu depind de vreme si sa aiba ce se face in birou in timpul iernii.

4. Decaparea sol vegetal e cam tricky....ca dupa aia numai risti sa se infiltreze apa si mai mult pe timpul iernii in terenul care va fi baza. (Se poate lasa un 20 de cm de protectie oricum).

Cel mai important oricum, si cam singurele lucrari care se pot face ierna, dar eu zic ca deja e prea tarziu...ar fi ce de piloti forati la fundatiile de poduri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

davyl

#11058
Multumesc tuturor acelora care in ultima perioada au venit cu stiri noi, lamuriri juridice complete (super explicate si pentru non-juristi) si informatii de ultima ora privind A1.

Nu ii uit si pe cei care au publicat numeroase foto si filme. Aceasta comunitate a dovedit ca este o forta si ca o mana de pasionati poate face ceva...

Sunt mai mult decat convins ca daca CNADNR sau Ministerul Trasporturilor ar recruta din randul membrilor acestui forum, s-ar face treaba muuuuult mai bine!  :lol:

Bravo tuturor!

teocharis

curba de "invatare" functioneaza si in cazul inginerilor constructori?

mai concret, putem evita, pe Lugoj-Deva, greselile de la lotul 3 Oraste-Sb, a.k.a Aciliu?

daca da, putem spera la termene mai stranse de livrare

daca nu, nu.

davyl

Pentru evitarea situatiilor de la Aciliu, cred ca mai multa seriozitate in efectuarea studiilor geologice n-ar strica si in plus ar trebui sa existe un organism de control al acestor studii (iar daca exista si nu stiu eu de el, sa-si faca treaba) >:(.

Un studiu geologic prost, nu numai ca aduce majorari importante datorita supra-costurilor dar si intarzieri fantastice.  :( Cati dintre noi nu am visat cu ochii deschisi sa avem finalizat la sfarsitul lui 2013 tronsonul de autostrada dintre Deva si Sibiu Sud?  O:-)

Din pacate, realitatea a fost si este alta! :badday:

alin_simeriaveche

QuoteGHICI câte şantiere de autostrăzi au fost deschise de la începutul anului
Răspunsul este: ZERO.
Din lipsă de fonduri, chiar şi licitaţiile pentru noi proiecte de infrastructură sunt amânate. O bună parte din creşterea economică este retezată, scrie zf.ro.

Licitaţii amânate pentru construcţia de autostrăzi pe bani europeni, contracte reziliate pe bandă rulantă, concesiuni al căror termen de depunere a ofertelor a fost decalat – astfel arată, pe scurt, ,,tabloul" infrastructurii rutiere din România în acest an. 

Dacă în anii anteriori autorităţile anunţau întârzierea inaugurării unor autostrăzi pe măsură ce lucrările înaintau într-un ritm lent, în prezent nici nu se mai ajunge la stadiul în care lucrările încep şi deja procedurile de atribuire sunt decalate. Cu alte cuvinte, construcţia unei noi autostrăzi în România este amânată încă dinainte de a începe efectiv.
http://www.realitatea.net/cate-santiere-de-autostrazi-au-fost-deschise-de-la-inceputul-anului_1295784.html#ixzz2i3ZSBIK6

teocharis

Institutul Geologic Roman se implica cu date in aceste studii "geo"?

in acest fel ar putea face si ei ceva util nu doar "politica"

dorum

#11063
vad ca realitatea preia poze fara specificarea sursei...sa fie sanatosi, oricum nu le ceream nimic, doar specificarea forumurilor ca sursa... :) :)

...pai astia la nici un articol n-au specificat sursele foto/video...plus ca au folosit poze de la Sanovita in articole despre Iasi-Tg. Mures sau in articol despre Comarnic-BV...

fain dom'le...tineti-o tot asa  :lol: :lol: :lol:

ciprebbe

#11064
Quote from: alin_simeriaveche on October 17, 2013, 11:50:26 AM
Dorum, eu imi amintesc ca era un termen stabilit de lege. (30 de zile, dar s-ar putea sa ma insel)

Daca pe centura de Nord a Bucurestiului s-a dat ordinul de incepere dupa aproape 2 ani ( vezi aici) nu cred ca exista prevedere legale pt "un termen maxim" legat de ordin.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alin_simeriaveche

Centura de nord este tot cu fonduri UE? Daca nu, ma gandesc ca cele cu fonduri UE ar trebui sa porneasca mai repede pentru ca exista acele fonduri, pe cand de la buget...nu prea este

rocklee

Quote from: dorum on October 18, 2013, 10:41:24 AM
vad ca realitatea preia poze fara specificarea sursei...sa fie sanatosi, oricum nu le ceream nimic, doar specificarea forumurilor ca sursa... :) :)

...pai astia la nici un articol n-au specificat sursele foto/video...plus ca au folosit poze de la Sanovita in articole despre Iasi-Tg. Mures sau in articol despre Comarnic-BV...

fain dom'le...tineti-o tot asa  :lol: :lol: :lol:

le este mai usor sa ''fure''...decat sa munceasca sau sa plateasca ....de aceia sunt in faliment ...

dr4qul4

Centura de Nord a Bucurestiului face parte din proiectul prioritar 7 TEN-T.
asadar este eligibila pentru fonduri UE, acum daca actualele lucrari sunt finantate de UE sau se refera la o viitoare autostrada "centura de nord", nu stiu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

user201


Ionut

^ Cred ca s-a mai pus acel articol de la Ziarul Unirea... sau o fi fost altul. In fine, pentru "siguranta", postez eu filmuletul:

http://www.youtube.com/v/8nTPXqeMBcQ

Multumim pentru efort, mai rar prin presa asa ceva.