Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 68 Guests are viewing this topic.

djchris

Super, sper sa o tina tot asa cu lucrarile  :)

carient

La 200 de oameni pe teren , cu cât se lăuda Porr , când a fost directorul CNAIR, în vizită , nu prea se poate spune că este o mobilizare extraordinară. La urma urmei 200 de oameni intră ușor nu într-o fabrică , ci și într-un atelier.

dragos76

#51977
Quote from: adrian sibiu on May 19, 2020, 02:01:18 PM


Legat de aceasta poza: e nevoie oare si de ceva demolari? Sau e "curat" traseul?

adrian sibiu

@dragos76,sunt cateva zone unde vor face ceva demolări dupa km 1 un imobil e la maxim 10 m de aliniament ,dupa parul Sarata exista chiar o fundatie a unui adapost de animale exact pe aliniament.

Nelu63

Frumoase fotografii ,mai mare dragul cand vezi plin santierul de utilaje, masini si oameni. Multumesc Adrian.

Dominik

#51980
Felicitari Adrian pt poze si apreciez foarte mult entuziasmul tau din descrierile pozelor facute sau a stirilor de pe santier  :) +1. O mobilizare destul de buna pe sectoarele unde pot lucra, din pacate se vede pe filmare ca jumatate din lot nu este atacat, bn sa veden cand se rezolva si cu scoaterea definitiv a unor terenuri din fondul forestier, etc
You're in Steelers Country

AlexxC

@carient
Important pe un santier de autostrada este numarul de utilaje in actiune si mai putin numarul de oameni pentru ca majoritatea lucrarilor se fac mecanizat.
Daca ai un zid de gabioane ca cel de la Dealul Liliecilor...atunci da, conteaza si numarul oamenilor.
Adrian multumim pentru update de pe santier!

ciprebbe

Cred ca unora v-a scapat filmarea integrala a lotului PORR

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg287034#msg287034

De sus se vad toate problemele de pe traseu. Multumim operatorului :).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Nu sunt informatii noi pentru cei de pe forum, mai putin ce prezit aici. Sunt 2 video ale CNAIR, dar cred ca deja au fost puse pe forum.

"Constructor: Porr Construct
Valoare: 613 mil lei (cca 127 mil euro)
Contract semnat: aprilie 2019 (12 luni proiectare + 36 luni execuție)
Termen finalizare: martie 2023

Săpătură: >1.800.000 m³,
Mixtură asfaltică: >181.000 tone,
Beton: >88.000 m³
Armătură: >12.000 tone,
Foraje: > 15.000 m,
Grinzi prefabricate: 393 bucăți,
Poduri și pasaje: 27 bucăți,
Podețe: 27 bucăți,
Un viaduct cu 10 deschideri: 414,70 m lungime,
Un viaduct cu 8 deschideri: 651,40 m lungime,
Două spații de servicii,
Un centru de întreținere și coordonare,
Două noduri rutiere."


Primul șantier în lucru de pe autostrada A1 Sibiu - Pitești. Mobilizare mare a constructorului. La ce stadiu a ajuns în sub două luni de la începerea lucrărilor

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24001779-video-sibiu-pitesti-boita-santier-progres.htm?fbclid=IwAR11-wE7tl8jffYo-eNHxpnOc-RpqL0xfP4waN4mvRMypMCFbfqqJHsp1VM

adrian sibiu

Salutare tuturor am facut si o filmare completa a lotului începând de la Selimbar pana la Boita.



horatiu.cosma

Am intrat și eu foarte scurt pe Sibiu-Boita. Nu prea era activitate din cauza ploii de azi, doar Zublin muncea la coloane cu 3 foreze. E impresionant de au reușit să facă în sub 2 luni in special la terasamente (Dimex). Din ce înțeleg aproape au terminat de sapat mini-debleele între km 0 și pădurea nerezolvată de pe la km 10. Deci daca nu se rezolva rapid cu pădurea, se blochează curand terasamentele.

Viaduct peste DC 61 si ceva râu pe la km 12, probabil cea mai spectaculoasă structura de pe lot, unele pile vor ajunge la 40 de metri înălțime. Sunt și ceva nuci buclucași in păduricea din fata, deci mici probleme.
(GPS)


(GPS)


Aproape de râul Sadu, platforma pregătită pentru culee, zilele următoare vine Zublin aici.
(GPS)


Râul Sadu.
(GPS)


(GPS)


Multe podețe finalizate.
(GPS)


(GPS)


Pregătiri platforme pentru un viaduct cu vreo 10 deschideri care urca spre pădurea nerezolvată. Debleul de aici va produce cea mai mare parte a umpluturilor pentru autostrada.
(GPS)


In dreptul giratoriului DN1-DN7, debleu finalizat, un balast foarte bun, păcat că proiectanții de la SF nu au gândit niste pante mai line și o linie roșie mai joasa pentru o utilizare mai intensivă.
(GPS)


Zublin la treabă la un viaduct cam prea lung pentru cum arata relieful acolo.
(GPS)


(GPS)


Un podet monolit.
(GPS)


Umplutura are aici vreo 3 metri.
(GPS)


(GPS)


Alt debleu aproape finalizat.
(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

Am gasit ceva studiu pentru dealul prin care va trece primul tunel adevarat de autostrada din Romania.
www.researchgate.net/Momaia-landslide-2006




QuoteAlunecarea de teren de la Tigveni, – Momaia, Subcarpaţii Topologului, judetul
Argeş, reprezintă o reactivare profundă a unei alunecări mai vechi, care, în aprilie 2006, a distrus, peste 30 de metrii
carosabil pe DN 73C, la 1,5 km SE de Tigveni,
Metodele de investigare au fost în egală măsură geomorfologice (cartări geomorfologice şi monitorizări periodice ale
procesului, utilizare GIS, chestionare localinici) şi geologice (foraje de mică adâncime, SEV).
Produsă perpendicular pe suprafaţa structurală, are caracteristicile unei alunecări în trepte, în aria din aval de râpa de
desprindere şi ale unei alunecări curgătoare în sectoarele mediu şi inferior. Reactivarea alunecării ..10 m diferenţă de nivel între axul interfluviului Momaia şi râpa de desprindere, respectiv 90 m distanţă în
plan faţă de acelaşi reper.
Exista si un pdf care se downloadeaza pentru mai multe detalii
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alexa_adrian2001

As dori sa intreb care e rostul sau folosinta pentru aceste podete de la Porr? Pentru apa, pentru animale?
Cine decide ce podete sa faca? Unii fac din betoane prefabricate, altii pe Sebes Turda folosesc metal...
Am vazut ca sectiunea pe unde trece autostrada e foarte frumoasa/pitoreasca chiar. Fermierii o sa mai aiba cum trece dintr-o parte in alta cu oile, vacile, samd...? :)

Ionut

Pentru animale. Sunt vreo 21 de podete (daca retin bine) proiectate (si executate) pentru subtraversarea animalelor (vorbim de cele mici si medii). Evident ele ajuta si la alte lucruri, dar motivul principal este cerinta de mediu. Fermierii vor trece folosind podurile/viaductele si podetele mai mari, plus supratraversarile.

alexa_adrian2001

Super! Mersi Ionut de explicatii!