Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 38 Guests are viewing this topic.

dorum

da...asa e...insa eu ma gandesc ca comunica partilor inainte de a apare pe net...pe net a aparut luni in 14, deci ma gandesc ca au comunicat partilor ori vineri 11.10 ori luni 14.10...vedem

ciprebbe

Pozele lui adiarc de pe SSC de ieri:

Quote from: adiarc;107939485cateva poze de astazi

pasaj peste DJ Apoldu de Jos-Ludos...Colini a finalizat pasajul
din toata mizeria asta cu Impregilo , par a fii singuri seriosi



e frumos finisat..l-au slefuit..la propriu









pasajul este situat la km....



asa arata pasajul sus



din pacate desi s-a trasat nivelul pt balast.., la ora 09:30 , nu era nici urma de vreun muncitor..aceasi seriozitate...tip Impregilo



in continuare lotul Straco..in zona Rahau , unde erau acele probleme , totul s-a rezolvat si fata de sapt trecuta au aparut si parapetii



se aducea si pamant pt.taluzari

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Quote from: adiarc;107939778in continuare lot Strabag..zona cu probleme legate de stalpii de inalta tensiune



se lucra pe toate fronturile





peisajul este f.frumos..in zona se face agricultura adevarata



viitorul spatiu de servicii



si pt prima data , ii vad si eu la lucru pe cei de la Transelectrica





in drept cu acei parapeti de beton se termina lotul Straco , si incepe lotul Strabag




Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Quote from: adiarc;107939963

si la al 4-lea stalp ce trebuie ridicat...se lucra



in continuare pasajul Gelmar ( Geoagiu ) ; inca nu s-au betonat santurile , desi tronsonul este in circulatie de ceva timp..pacat ..iarna isi va lasa amprenta





in continuare pasajul Cugir..asa arata dedesubt , dupa inaugurare





panourile fonoabsorbante





spre Deva



spre Sebes



Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Quote from: adiarc;107940207in continuare lotul Strabag..zona Tartaria..eram curios cum arata , fara aceea hala..arata superb :cheers:



spre Sebes



aici era hala..si nu mai este...:banana::banana:





spre Deva..de pe pasaj



se lucra la panourile fonoabsorbante



cam atat

PS..
- pe lotul Astaldi s-a finalizat terasamentul in dreptul dealului Sacel
- au pornit imediat dupa acesta spre Sb cu parapetii , iar masina de asfalt este aproape de centura Sb ( poza mai putin reusita , de mai jos )
Practic , in afara de zonele cu probleme ( zona Sacel - deal , viaducte , tunel ; nodul Sb Vest ) , avem peste tot stratul de uzura...
- parte goala a paharului este ca , din pacate ,, inca nici o miscare in partea spre Sura Mica a nodului Sb Vest..ne mananca de vii birocratia aastaaaaaaa

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

tonică

deci pe 24 aflam daca a avut efect şopârliţa cu dna-ul si daca domnilor de la tirena li se da voie sa culeaga strugurii de recas... :)

dorum

cam asa ceva...:)
sunt curios sa analizez atent harta cu traseul sa vad ce naiba fac la RECAS? o taie cu A1 oblu prin vii? :)

alecu26

Quote from: tonică on October 15, 2013, 03:27:27 PM
deci pe 24 aflam daca a avut efect şopârliţa cu dna-ul si daca domnilor de la tirena li se da voie sa culeaga strugurii de recas... :)

eu zic sa nu ne grabim cu tirena asa repede. nu am vazut nici un act oficial ca ei ar fi castigatori.

Nu stiu unde au disparut din schema asta UMB. Nu cred ca UMB renunta la un lot licitat cu 65% din buget sa faca altele cu 40% din buget in zone mult mai grele si cu mai mult risc.

Sau poate ca exista deja ceva intelegeri. Cineva spunea ca UMB deja si-a mutat definitiv organizarea din zona.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorum

#10973
inca nu si-a mutat-o de la iesire din Giarmata...mai e acolo si mai au vreo 10 utilaje uitate acolo....

...si apropo de ce ziceam adineauri, A1 va ierta viile de la Recas, trecand f aproape de oras...
...insa trece chiar pe langa herghelia de la Izvin si le limiteaza complet accesul la campul din spate... :(

sebba

totusi, eu nu cred ca mai exista loc de tocmeala vis-a-vis de traseu atat timp cat loturile (ca sa nu zic iar cioturile ;) ) au marcarea kilometrilor deja facuta
si chestia asta nu e doar la A1
Sailing away! S/Y Haimana

dorum

pai e clar ca nu mai exista tocmeala...doar constatam si eu pe unde trece... :)...nu mi-era clar cu Recasul, dar m-am lamurit...

cutter

A apărut motivarea deciziei CNSC privind Timișoara - Lugoj lot 2:

http://www.cnsc.ro/images/stories/bo/2013/BO2013_3732.pdf

---

O mică istorie a relicitării acestui lot încropită pe baza diverselor surse de informare.

Ordinea la licitație:

1) Constructora San Jose - 371 mil lei (cu aproximație)
2) UMB - 403 mil lei (cu aproximație)
3) Selina - 416 mil lei
4) Tirrena Scavi - 423 mil lei

C. San Jose a fost descalificată încă din faza inițială de atribuire. La fel și Selina.

UMB a fost declarată cîștigătoare în ianuarie 2013.

Selina a contestat propria descalificare și în același timp a adus argumente privind necesitatea descalificării UMB. CNSC/CAB le-a dat dreptate parțial in ambele privințe:
- referitor la descalificarea proprie: s-a solicitat CNADNR să ceară lămuriri suplimentare de la Selina
- referitor la cererea de descalificare a UMB: nu s-a obținut direct, dar se menționează că motivele invocate de Selina par foarte întemeiate

S-a reluat procedura de atribuire (nu toată licitația!).

Se presupune că oferta UMB a fost descalificată (probabil pe baza motivelor invocate de Selina).

Oferta Selina a fost din nou descalificată după solicitările de clarificare și Tirrena Scavi declarată cîștigătoare.

Selina contestă ca nelegitime solicitările de clarificare și în același timp invocă motive de descalificare a Tirrena Scavi. De data aceasta, CNSC respinge ambele solicitări.

---

Interesant:
- prețul cu care a cîștigat Tirrena Scavi acum este 423.356.307,40 lei mai mic decît cel cu care cîștigase prima licitație pentru același lot din 2011 (cea anulată) și anume  445.641.308,45 lei
- prețul per km este: 16,5 mil lei (~3,7 mil euro/km)

alin_simeriaveche

cutter multumim de istoricul frumos prezentat

Ionut

#10978
Hai ca o sa trec "atribuit" la Izvin-Sanovita cand o sa primim confirmarea de la CNADNR. Sau poate chiar o sa pot pune "semnat", adica s-a semnat contractul. Oricum, din ce inteleg de la voi, practic s-a terminat telenovela veche de doi ani cu acest lot... Multumesc tuturor pentru explicatii si rabdare, pe mine ma depasesc toate procesele astea.

Cat despre Sebes-Turda, am lasat imaginile mari pentru a se putea distinge detaliile. :)

Later edit: apropo de UMB si contestatii. Ati mai ajuns careva in zona Deva/Soimus, misca pe-acolo UMB cate ceva (Ilia-Deva/Soimus)? Sau inca nu au curaj sa intre... desi contractul e semnat. Aici iarasi sincer n-am inteles ce naiba s-a mai contestat daca a fost si semnat contractul...

Tavi

Asteptam cu interes sa vadem daca nu cumva Selina ataca la CAB. Nu mi-e clar ce s-a intamplat in toata povestea asta cu UMB. UMB chiar nu mai are niciun cuvant de spus? Aveau un pret mai bun, logistica ii avantaja ...