Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 73 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

O postare de la Drdp Brasov cu semnarea lotului Pisi 5 si cateva cadre de pe lotul 1 .

https://www.facebook.com/1555709434689130/posts/2531605033766227/?d=null&vh=e

paullie

@voicul DJ703G NU este o alternativa. Mai jos citat unde colegul perfidus a facut un film
Quote from: perfidus on March 24, 2020, 12:17:30 AM
Cu o oarecare intarziere, pun aici o filmare de la bord cu drumul județean DJ703G, un drum ce leagă comuna Șuici, de pe valea Topologului (județul Argeș),  de comuna Jiblea Veche de pe malul Oltului, județul Vâlcea.
Am decis sa filmez traseul pentru cei care socotesc acest drum ca fiind viabil (după o minimă modernizare) pentru autoturisme, ca alternativă la DN7 în cazul finalizării loturilor 4 si 5 PiSi și cu loturile 2 si 3, cele mai grele, în stadiu încă incipient.

PS: Recomand vizionare 2x. Enjoy!


voicul

Asa este, acum nu este alternativa, dar CJ Valcea il face pe partea lui si speram ca si cei din Arges vor face la fel.
Asfaltat este o alternativa avand curbe stranse, pante si gaini pe sosea.
Zic ca te descurci  :D

Zice Astaldi ca poate termina cu 6 luni mai devreme ...

GDPR

Bode a declarat ca s-ar fi transmis raspunsul referitor la "gandacul croitor" catre CE. Stiu vrabiutele mai multe?

Hercule

Unde este limita intre loturile 2 si 3? Pe harta proiectelor nu apare, nici in primul post de aici nu se specifica clar. Multumesc!
Deșteaptă-te române!

Dominik

You're in Steelers Country

dr4qul4

cateva idei..

- PiSi6 este doar o centura pentru tigveni. Un drum de legatura intre DN73C si PiSi4. Bucata asta posibil sa fie 2+2.
- In sfarsit si-au dat seama ca au nevoie si de modernizare DN73C. Aici va ramane cu siguranta 1+1. Daca primim o banda extra pentru urcare, dam party. Daca primim debleu (adica amplasament nou pe portiuni mici), suflam in lumanari. Daca primim tunel la Piatra (1+1, dar si amplasament nou pe distanta mai mare), promit ca, timp de 3 luni, voi incepe fiecare postare pe acest forum si fiecare comment pe fb cnair/MT, cu multumiri catre prea marita companie.
- PiSi5 este in sine extrem de util. DN7C este full tot timpul anului. Si s-ar mai elibera din traficul de pe Dealul Negru.
- ce nu inteleg la PiSI5 este nodul de la Manicesti.  Mergea o rocada intre nod si parcarea aflata la 2 km distanta, ca sa beneficieze si cei de pe Valea Valsanului de autostrada. Bine, nu e un capat de tara. Sunt doar 4k in plus.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mirceaeliade

#51848
CNAIR:  comunicat de presa oficial: s-a semnat PiSi5. PiSi3 licitatie pana in iunie. PiSi4 semanre in mai.  PiSi2 mai trebuie studii geo.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-semnat-contractul-pentru-proiectarea-%C8%99i#/0

TibiV

Uff...Iar linkuri "chioare"...

Hai sa pun si "textul oficial":
Quote
CNAIR a semnat contractul pentru proiectarea și execuția secțiunii 5 a autostrăzii Sibiu - Pitești!

Luni, 11 mai 2020, CNAIR SA a semnat contractul PROIECTARE ȘI EXECUȚIE AUTOSTRADA SIBIU - PITEȘTI, SECȚIUNEA 5, CURTEA DE ARGEȘ – PITEȘTI, KM 92+600 – KM 122+950" cu ofertantul castigator ASTALDI SpA (ITALIA).

Valoarea contractului este de 1.710.277.069,34 lei fără TVA.

Traseul Secțiunii 5, este amplasat în județul Argeș și are o lungime de 30,35 km.

Sursa de finanțare: FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE.

În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestui contract este de 60  luni, respectiv:

12 luni perioada de proiectare și
48 de luni pentru execuția lucrărilor.
Perioada de garanție a lucrărilor ofertată de ASTALDI SpA este de 120 de luni (10 ani.)

Traseul acestei secțiuni începe în zona localităţii Curtea de Arges si contiuă paralel cu râul Argeș până la actuala centură a Municipiului Pitești.

Viteza de proiectare este de 120 km/h, iar platforma autostrăzii este de 26,00 m lătime.

Principalele lucrări de artă constau în construcția a 12 poduri, 1 viaduct, 6 pasaje, 3 Noduri rutiere, 1 Spațiu de Servicii, 1 Centru de Întretinere și Coordonare, 1 Parcare de Scurtă Durată.

Reamintim că în data de 14.04.2019, CNAIR a semnat contractual de proiectare și execuție  pentru secțiunea 1, Sibiu – Boița, în lungime de 13,17 km.

Pentru Secțiunea 2, Boița - Cornetu, (inclusiv Secțiunea 1, Lot 2) în lungime de 31.33 km (din care Secțiunea 2: 30,35 km și Secțiunea 1, Lot 2: 0.98 km) sunt în curs investigații geotehnice suplimentare, cu finanțare din asistența tehnică acordată de către Ministerul Fondurilor Europene, urmând ca după efectuarea acestor studii, să se finalizeze documentația tehnică și să fie demarată procedura de  atribuire a contractului de proiectare și execuție.

Secțiunea 3, Cornetu - Tigveni, în lungime: 37,40 km, are ca termen estimat pentru lansarea procedurii de licitație a contractului de proiectare și execuție sfârșitul lunii iunie 2020.

Procedura de atribuire a contractului de proiectare și execuție  pentru Secțiunea 4, Tigveni - Curtea de Argeș este în derulare (evaluare oferte) și se estimează finalizarea acesteia la sfârștul lunii mai 2020.


http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-semnat-contractul-pentru-proiectarea-%C8%99i#/0
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xenos

#51850
Nu pricep de ce sunt atât de dezechilibrate loturile....

Lotul 3, care pare foarte greu, are 37 de km și 1 tunel (aproape) la fel de mare ca cel de pe lotul 4, așa pare....
Lotul 4 are sub 10 km și un tunel (fie și mai lung)....

Lotul 1 e foarte scurt, ca. 13 km...
Lotul 2 are 31 km și iarăși vreo 3 tuneluri destul de serioase și traversarea râului Olt....

voicul

Ar fi fost o treaba cu cap ca lot 4 sa fie pana la Suici sau sa fie un lot nou Suici - Tigveni.
Probabil vor constructor mega super serios si atunci si conditiile de participare vor fi grele - inclusiv cei 37 de km ... sau cati sunt.

dr4qul4

Cine a zis ca loturile 2 si 3 vor fi licitate in doar 2 contracte?
Loturile au fost impartite dupa particularitati si au fost gandite sa poata fi folosite independent. Lotul 1 este Centura Sibiu-Munte.
Lotul 5 este Pitesti - Curtea de Arges. Ambele relativ usoare, care urmeaza vaile principale. Sunt loturi asemanatoare cu ce am avut pana acum.
Lotul 4 este relativ usor, dar va contine un viaduct mare si primul tunel (adevarat) din tara. Traverseaza cumpana de ape intre Arges si Topolog (afluent al Oltului). Poate fi relativ folositor fara lotul 3 si inutil fara lotul 5.
Lotul 2, este lot montan, dar urmeaza cursul Oltului si al DN7.
Lotul 3.....este practic prima traversare montana din tara. De departe cel mai greu lot, si fara de care loturile 4 si 5 sunt inutile pentru tranzitul greu.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Xenos

Și atunci lotul 3 se va licita pe secțiuni? Intuitiv ideea de lot mie îmi spunea altceva...
Pe de altă parte, există riscul unor segmente muzeu, că probabil o secțiune va merge bine și alta nu (vor fi aktori sau alții ca ei).

dr4qul4

vezi ca lotul 1 nu a fost licitat complet. A mai ramas o sectiune de 0,98 km care se va licita cu lotul 2. Sau cu o parte din lotul 2.
Momentan nu avem cum sa stim daca vor face o licitatie, sau mai multe.
La DX12 au impartit tronsonul 2 in 2 loturi. Au facut 2 licitatii...si ambele au fost castigate de UMB.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist