Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 63 Guests are viewing this topic.

naivu

@NGC: Si atunci unde sau ce a castigat CNAIR in 21.11.2019? La cat reusesc sa pricep, si in noiembrie si in aprilie a fost aceeasi speta, la aceeasi curte, intre aceeasi impricinati!  :o

NGC

#51751
Vrei sa zici 22.10.2019? Aia e pentru OS3. Vezi comunicatul lor la care am pus link pe pagina anterioara.

Astept cu nerabdare reactia CNAIR. :lol:

naivu

Scuze nu am fost atent, in comunicatul CNAIR era Orastie-Sibiu 3 nu Lugoj-Deva 2. Multumesc de lamurire!

voicul

Exista vreo posibilitate, chiar si prin reducere la absurd, ceva mai complicata de atat?

De ce nu ar vrea CNAIR (actualul CNAIR) sa preia acest contract valabil si Salini sa intre in santier?

Pe mine deja nu ma mai deranjeaza neaparat ca e o ruptura de 15 km in A1, ci faptul ca putem da o gramada de bani la UE inapoi. Si atunci va fi nasol. Chiar rau de tot.

cristi5

Da, e si aspectul cu timpul. Daca CNAIR se duce la CAB mai dureaza si acolo un an si daca castiga Salini si acolo, ce fac cu licitatia noua LD2E? Poate vor fi la faza de contestatii... Opresti licitatia si bagi Salini in santier?

Incredibil la cate complicatii s-a ajuns din graba stupida de a lansa proiectul cand se stia ca acordul de mediu va fi schimbat radical...

adiarc

sper ca DNA si OLAF i-au notite....unii trebuie sa dea si praful de pe mobila.....si sa nu mai iasa la lumina naturala vreodata
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adrian sibiu

#51756
Mariusj finalizarea mai rapida a lotului 1 se poate face doar daca se va ataca si zona neatacata inca, de la Talmaciu inspre Boita care dupa parerea mea este cheia acestui lot,vom vedea in urmatoarele saptamani daca acesta zona va fi atacată, deocamdată se fac pregatiri.

d.chinta

Buna seara si bine v-am gasit!

Nu am vazut o pozitie sau reactie API referitor la decizia impotriva Ceneaire (sau CeDeAere) despre care s-a vorbit azi. Va urma una azi sau maine? Nici Hotnews vad ca nu a scris nimic despre subiect, si nici alte publicatii. Ma intreb de ce nu a bubuit inca subiectul. O:-)

In alte ordine de idei, am trecut azi pe langa lotul PiSi5 si se lucra bine dupa parerea mea. Poze nu am putut sa fac, dar poate reusesc la intoarcere.

horatiu.cosma

Eu din ce înțeleg, decizia se referă la rezilierea din 2017, când CNAIR a reziliat "parțial" pe o prevedere din codul Civil, o idioțenie marca Ștefan Ioniță pe care am analizat-o atunci. Tind să cred că din acea perspectivă rezilierea e ilegală, drept urmare, contractul e valabil. Doar că CNAIR a reziliat odată definitiv pe clauza contractuală 15.2 (parcă) în 2018, trebuie văzut dacă ICC a luat în considerare și această reziliere contractuală în decizia lor. Oricum, CNAIR va contesta decizia la CAB, deci mai durează 1-2 ani până avem ceva definitiv. Vorba celui din articol, între 1% risc cu beneficii pentru proiect și 99% liniște pentru posterior, dar blocaj total pe proiecte, mizerabilii din CNAIR decid din nou și din nou și din nou varianta anti-infrastructură. Număr zilele până când îi va ajunge din urmă răsplata pe toți responsabilii de aceste decizii.

JohannDB

"" Număr zilele până când îi va ajunge din urmă"".... Eu care aștept ca pe "a doua coborâre a lui Isus pe pământ" deschiderea fiecărui metru de autostradă, cred că ai de așteptat și ai nevoie de "muultăă răbdare și tutun" (vorba acestei "vorbe").... Și calculează cât mai ai până la pensie ca să apuci "responsabilizarea responsabililor"..... :) :hm: :hm: :hm: Cu sănătate maximă și de lungă durată !!

NGC

#51760
Quote from: cristi5 on May 07, 2020, 02:39:07 PM
Alternativa e ca Salini sa faca o oferta foarte jos, dat fiind ca proiectul li se va plati (?) prin decizia de arbitraj. Inteleg ca Salini poate participa pt ca "nota scazuta la purtare" a expirat.

Pai suntem deja in 2021? :D Vedeti data documentului de mai jos. Documentul a fost atacat deja, dar trebuie sa aflam care e situatia.

Quote from: horatiu.cosma on May 07, 2020, 09:04:38 PM
Tind să cred că din acea perspectivă rezilierea e ilegală, drept urmare, contractul e valabil. Doar că CNAIR a reziliat odată definitiv pe clauza contractuală 15.2 (parcă) în 2018, trebuie văzut dacă ICC a luat în considerare și această reziliere contractuală în decizia lor.

Hai sa va aduc aminte. :p

Quote from: NGC on April 28, 2018, 08:40:41 AM
Quote from: cutter on April 20, 2018, 10:16:52 PM
Am fost astăzi la șantierul Lugoj-Deva, aveți câteva poze mai jos.

Lotul 2, de ieri, se pare este complet reziliat. S-a transmis către Salini să părăsească de îndată șantierul și să-l predea, fără conservarea lucrărilor, fără nimic (citat la mână a doua: "conservăm noi CNAIR-ul").

Quote from: Ionut on April 28, 2018, 07:04:16 AM
Nu ca ar conta prea mult, dar nu mai stiu daca a iesit pe surse ca se doreste rezilierea (sau deja s-a reziliat) contractul cu Salini pentru sectiunea D. Cei de la Salini au fost trimisi la plimbare.

Cip - cirip, cip - cirip !!!

Ce avem noi aici? Chiar asa, ce avem noi aici? :lol:

Un document din 28.03.2018.























Cititi cu atentie capitolul 8.2. CNAIR s-a bazat mult pe prima decizie a CAD. Aruncati o privire si la sumele cerute atunci si comparati cu ce a rezultat acum. :lol:

L.E. Si sa nu uit ceva. Din ce se aude, executarea garantiei de buna executie este suspendata.

horatiu.cosma

Adică dacă făcea Salini tot, inclusiv tunelele, ieșeam mai ieftin decât în situația actuală în care trebuie sa le dam o căruță de bani, plus că nu avem tunelele.

NGC

Hai sa punem si "rezilierea partiala" pentru LD2. Pardon, "incetarea partiala". :lol:
Pentru detalii, revedeti mesajul de aici.

















cristi5

#51763
Este atacarea la CAB cea mai buna solutie pt infrastructura din Romania?

Pros:
1. amana conflictul cu Salini pana la o eventuala atribuire a licitatiei actuale LD2E.  Dar semnare? Se poate semna acolo cand exista litigiul LD2 cu Salini?

Cons:
1. Salini neputand participa la licitatie, toata munca lor de proiectare e degeaba (si o vom plati din buzunarul cetateanului)

2. Daca CNAIR pierde la CAB Salini poate sa mearga pe LD2 si sa zica ca e santierul lor


Daca (putin probabil, data fiind practica CNAIR de pana acum) CNAIR se intelege cu Salini, si Salini preda proiectul si apoi reziliaza de comun acord

Cons:
1. licitatia L2E trebuie anulata. Ce implica asta, ca pierderi?

Pros:
1. se poate re-licita FIDIC rosu
2. cu proiectul pe masa vor fi mai putine clarificari, licitatie mai rapida
3. Cu sansa unui castigator competent, apropiat de proiect (Salini)

NGC

#51764
Scriu doar cateva idei pe fuga, dar incurcatura e mare.

Licitatia curenta este "Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul major de investitii Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220 - Sectiunea E si finalizare Sectiunea D".

CNAIR a scos din contract sectiunea E, dar licitatia curenta e si pentru finalizarea sectiunii D. Ce faci atunci daca Salini are contractul valabil?

Salini ar putea participa la licitatia curenta, in functie de decizia instantelor privind anularea documentului ce il gasiti mai sus. De contestat e contestat, dar trebuie sa aflu cum stam. Am adaugat acum si mai sus informatia asta.