Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 36 Guests are viewing this topic.

dorum


dorum

am si o intrebare pt cunoscatori...dar daca se accepta atacurile exceptionale?...acel 0.001% ce se intampla?

...ca dupa amanari nesfarsite, te gandesti si la lucruri necurate....

bgd77

Quote from: Ionut on October 11, 2013, 08:43:03 PM
Bai frate. Unul zice nu s-au amanat, altul ca s-au amanat. :| Ma duc sa ma culc.

S-a amanat pronuntarea, nu cauza.  :)

tonică

Acum am observat si eu...sunt amanate toate pana pe 17...Cine stie, or fi fost prea multe dosare cat sa se poata pronunta... Singura nesansa a noastra e ca nu-s alegeri in iarna/primavara...si singura vina a noastra e ca nu facem nimic pentru a fi astfel de alegeri.. :((

vancouver

Faptul ca amânarea este de numai 7 zile, arată că judecata s-a terminat în sine, dar le mai trebuie un pic de răgaz judecătorilor să fie siguri că iau decizia corectă. Probabil mai verifică o dată actele. Uneori se mai amână pronunțarea încă o dată, să zicem pentru 20 sau 22, dar cam asta va fi.

Mai luăm o gură de aer până atunci și ne mai batem încă o dată cu pumnii în cap pentru amânarea stupidă a deciziei de alegere a ofertei câștigătoare de către CNADNR din august/sept. 2012 până în mai 2013. Au fost 8 luni pierdute pentru România.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

teocharis

Quote from: vancouver on October 11, 2013, 09:57:50 PM


Mai luăm o gură de aer până atunci și ne mai batem încă o dată cu pumnii în cap pentru amânarea stupidă a deciziei de alegere a ofertei câștigătoare de către CNADNR din august/sept. 2012 până în mai 2013. Au fost 8 luni pierdute pentru România.

CNANDR nu avea alta solutie la acel moment, in conditiile in care nu erau siguri daca vor mai reusi sa u sa deblocheze banii europeni...asa ca au ales sa tergiverseze totul pana la deblocat POS-T

fara fonduri europene nu avem bani sa trecem strada daramite sa construim autostrazi

ghrt

Quote from: vancouver on October 11, 2013, 09:57:50 PM
Uneori se mai amână pronunțarea încă o dată, să zicem pentru 20 sau 22, dar cam asta va fi.

Teoretic, se poate repune cauza pe rol, dacă este nevoie de probe sau lămuriri suplimentare.
Cont (aproape) inactiv.

vancouver

Quote from: teocharis on October 11, 2013, 10:14:00 PM
Quote from: vancouver on October 11, 2013, 09:57:50 PM


Mai luăm o gură de aer până atunci și ne mai batem încă o dată cu pumnii în cap pentru amânarea stupidă a deciziei de alegere a ofertei câștigătoare de către CNADNR din august/sept. 2012 până în mai 2013. Au fost 8 luni pierdute pentru România.

CNANDR nu avea alta solutie la acel moment, in conditiile in care nu erau siguri daca vor mai reusi sa u sa deblocheze banii europeni...asa ca au ales sa tergiverseze totul pana la deblocat POS-T

fara fonduri europene nu avem bani sa trecem strada daramite sa construim autostrazi

De unde stii tu treburile astea? Niciodata nici un oficial nu a spus asta, dimpotriva au spus ca le lipsesc niste avize de Ministerul Finantelor.
Iar de la UE mesajul a fost clar: FACETI CONTRACTE, FACETI LUCRARI, FACETI PLATI SI TRIMITETI DOCUMENTELE LA BRUXELLES, astfel ca in momentul deblocarii sa va putem imediat da banii pe ce s-a lucrat deja si sa puteti demara noile proiecte.

In plus, de la semnarea contractului si pana la prima plata trec ca. 9 luni (6 proiectare, 1 luna de munca si 60 de zile termen de plata). In plus se stia de riscul de a aparea contestatii, care sa puna in pericol termenul de 31.12.2013 pentru semnare.

Uite, la POS-C... (nu mai stiu exact numele, ceva cu competitivitatea) banii s-au deblocat abia acum, in oct.. daca si la POS-T se deblocau platile abia acum, ce faceam -- ne luam singuri de urechi si ne dadeam cu capul de masa?

CE doar a PRESUSPENDAT platile, ca sa PEDEPSEASCA guvernul român pentru neseriozitate - sa-l constranga financiar. Ce face guvernul român? Opreste lucrarile si la randul lui nu-si onoreaza platile si nu incheie noi contracte. Pai asa mersi. Guvernul nu a simtit nici o presiune, nici o pedepsa. S-a spalat pe maini: nu ne dati banii, nu mai facem lucrari. De parca lucrarile le faceam de dragul lor, nu pentru noi.

Consecinta masurii stupide de a opri orice activitate pe fonduri europene si orice plata catre beneficiari ascunde riscul PIERDERII BANILOR. Asta a facut CNADNR: a pus in pericol banii pe 2007-2013. Acum face eforturi sa nu-i pierdem, dar e cam târziu. Repet: CE nu a cerut niciodata oprirea procedurilor de licitatie, dimpotriva.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alecu26

normal ca se putea face asta. Se putea chiar duce totul pana la semnarea contractului nu doar aflarea castigatorului. Iar de acolo sa nu de ordinul de incepere. Sau sa intarzie plata avansului, sau putea sa se puna o clausa in conrtact referitoare la deblocare POST. (de fapt si este clauza referitoare la disponibilitatea finantarii). CNADNR avea multe chei.

Polonia face la fel. Are zeci de contracte semnate si in stand by asteptand 01.01.2014.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tonică

Quote from: vancouver on October 11, 2013, 11:25:24 PM


...lucrarile le faceam de dragul lor, nu pentru noi.




Propoziţie definitorie, esenţă pură a unui adevăr crud şi orb.
Dupa unele declaratii prin presa a celor de la butoane din ultimul timp unde se cam arata 'prioritatile noastre' cu bani de la buget, pseudo ppp-uri in detrimentul lucrarilor finantate de catre ue nici c-as pune cumva la indoiala propozitia de mai sus.

cosss

ce sa faci cand nu ai somn? o comparatiee.. :lol:
ASTALDI---> 7 septembrie - 9 octombrie













coco.serban

Cine este in masura sa mai creeze o harta in care sa se dea stadiul lucrarilor de pe A1 si data estimative pentru finalizare?

tonică

pai filmul nu e indeajuns de elocvent asupra stadiului lucrarilor?
Si estimari la ce-ti trebuiesc? Toti stim sa dam estimari si asemeni toate estimarile se dovedesc desarte daca ce vrea beneficiarul nu se pupa cu ce ne dorim noi. Strabagul privit in vara mai avea 2 luni. Straco, dupa terminarea simeria-orastie ne facea pe toti sa credem ca in 3 luni termina. Ce stim noi despre retele de mare tensiune care lenevesc pleostite fix pe deasupra cailor de rulare? Ce stim noi despre dorinta unora de a face un pasaj indeajuns de lung cat pt 2 cai ferate, nu una ori ce stim noi despre o hardughie care nu se vrea daramata, ori o statie de gaz a carei relocare dureaza cat constructia unei intregi autostrazi? Ori ce stim noi despre imbecili care castiga licitatii la misto, trag un cocostarc de viaduct apoi incearca sa stoarca buzunarele noastre ca sa-i lasam sa si ajunga la acel viaduct? Ori cine oare ar stii sa estimeze acum lucrarile la nodul sibiu vest unde pe partea cu suramica inca nu e retrocedat intreg terenul?
Atatea estimari s-au facut incat si-au dovedit eficienta doar in a induce in eroare si a promova un pesimism care duce la o lehamite de mai mare dragul...

tonică

si ca sa nu para c-am fost prea brutal in exprimare...
Ca sa se faca o estimare logica, de exemplu pe lotul straco, luand in considerare precedentul nod lancram la care chit ca pareau toate in regula s-a deschis cu vreo 2 luni intarziere as spune ca pentru nodul de lacunta, la cum arata in film este nevoie de inca 2 luni. Podurile de pe traseu multe la nivel de hidroizolatie cat si lipsa de finisaje pe o mare parte a traseului intaresc acele MINIM 2 luni de care scriam. Deasemenea pasajul peste cf unde s-au pornit lucrarile si se merge cum trebe tot mai are si el nevoie de 1 luna pe putin. Deci nu prind 1 decembrie decat doar daca li se pune piciorul in prag cu data aceea limita. Altfel jumatatea lui decembrie, fireste daca nu vine zapada si li se va scrie un mare Aprilie pe fruntile lor.

Si, vin si cu o imagine si intreb, stiind cu totii ce li s-a intamplat celor de la straco pe simeria-orastie. Nu pare a fi acelasi lucru? Poza-i de la minutul 13:34 in film dar intreg debleul acela pare alunecos, de pe la 13.29.