Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 64 Guests are viewing this topic.

zuma80

DJ 703G are o portine fara asfalt de 7.1km cf GM, si nu pare nefezabila reabilitarea lui, dar da, daca luam in calcul tot traseul Tigveni - Calimanesti nu este o varianta ok.
Pentru A6!

paullie

Am gasit pe FB ceva care nu ma face optimist in legatura cu DJ703G. Se incumeta cineva la o filmare recenta?
https://www.facebook.com/robaiaa/

florin74

#51317
Revin cu informații. Este licitație în derulare, de refacere și lărgire, finanțată POR, unde urmează sa se anunțe câștigătorul în următoarele zile.  Proiectul se refera la zona de drum din Vâlcea. Rămân 6 km pe raza județului Argeș. Ar trebui făcute presiuni ca și CJ Argeș sa investească în modernizarea și lărgirea lui.

voicul

Va fi ... cam nasol:
Asta e drum de tara . 2 masini mici la viteze decente 50 - 60 se descurca.
La 100 e mai greu.
1 masina mica grabita si una de 3.5t ...
1 masina mica grabita si una mare (da o sa mai fie ca trebuie si acolo lemne, mancare, materiale de constructii) ...

Da macar sa avem o alternativa circulabila si dupa mai vedem.

paullie

Quote from: florin74 on February 25, 2020, 06:10:48 PMRămân 6 km pe raza județului Argeș.
Exact zona Paltenu care-i numai viraje si serpentine. Luati-va gândul prieteni de la acest traseu, chiar si cu asfalt pe el nu este o alternativa.

Dragos_Damian

@dr4qul4 cred ca tu ai concluzionat gresit ceea ce am zis eu. Stiu foarte bine traseul, nu am zis ca trebuie asfaltat mai mult de 7m latime poate fi facut cu sens unic pana se termina de construit loturile 2,3, sunt nenumerate drumuri si mai inguste de 7m pentru trafic usor, drumul "Giula" recent asfaltat in comuna Cernisoara, in Marea Britanie multe din strazi ca strabat zonele de tara sunt de 3m latime cu zone de acostament pentru a putea trece doua masini. Daca vrei sa cauti uitate la Rosedale Chimney Bank, North Yorks care are 568m urcare in 1.3km. 100m urcare in 1.1km 9% inclinatie exista drumuri cu inclinati mult mai severe cum am mentionat, cu un mic debleu se poate face si mai lina urcarea, si nu vad care este problema cu un debleu. Nici cum drumul acesta nu poate fi asfaltat in timp ce se construiesc loturile 4 si 5, e cu totul un alt proiect. Mai mult de atat sa inteleg ca zici ca oameni care locuiesc in Poiana si localitatile invecinate nu vor avea niciodata asfalt?
Si sa inchei se vede clar de ce nu se progreseaza cu autostrazile daca mentalitatea celor care ar trebui sa fie "pasionati" de infrastructura, zic ca nu este posibil sa construiesti un drum pentru ca nu este relieful drept, nu e vorba numai de cazul asta, se vede si pe DJ703G care din cauza a doua curbe trebuie sa ne luam gandul de la acest drum. Daca "pasionati" de infrastructura gandesc asa nu e de mirare ca cei care se ocupa cu drumurile nu sunt in stare sa faca nici o autostrada ce sa mai vorbim de tuneluri, pentru ca nu au nici un fel de presiune din partea societati.

ghrt

Posibil ce zici tu dar nu la traficul de autoturisme pe care îl duce DN7 pe relaţia aia.
Cont (aproape) inactiv.

Dragos_Damian

Nu am sugerat niciodata ca va duce tot traficul de pe DN7, tirurile si maisnile peste 3.5t vor continua sa foloseasca DN7, este important sa aduci soluti alternative ca sa previ situati ca acelea de la Holdea unde tot traficul se descarca pe un DN. In acelasi timp NU sugerez sa se faca DN7 fara DJ703G. Cum se vede si de pe forum nu toti ar alegee aceasta solutia, dar vor fi destui care o vor face, care o sa reduca aglomeratia de pe DN7 si va aduce o solutie alternativa mai sigura, care este folosita si acum de soferi cand este un accident mai grav pe DN7. Si ca orice drum montan probabil ca iarna sau cel putin in perioadele in care o sa ninga va fi impracticabil si tot traficul va trebui sa o ia pe DN7. Mai mult de atat daca lotul 3 va fi deschis in prima faza pana la suici de la tigveni, care este mult mai simplu decat restul lotului pana la tutulesti, si daca luam ca exemplu Holdea acest lucru nu este exclus, in felul acesta vor exista soluti alternative si lotul nu va ramane nici lotul muzeu.

Quest

S-a revenit la normalitate. Pe DN68A tronsonul de 15 km Margina-Cosevita aflat intre cele 2 lungimi majore de A1 au reaparut panourile de atentionare, din km in km.

Common sense will get you far !

mircea

Sper să nu se trezească iarăși vreun ( poate același) tolomac.

adrian sibiu


adrian sibiu


Salutare tuturor astăzi am dat o tura scurta pe lotul 1 in oragaizarea de santier a celor de la PORR unde am constatat activitate foarte intensa .Pamantul excavat este depozitat in capatul autostrazii  la iesirea spre Mohu



Buldozer in actiune. (GPS) Excavator in actiune. (GPS) (GPS) (GPS) (GPS) (GPS) (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

#51327
PiSi 5

Quote from: NGC on January 06, 2020, 01:29:49 PM
Quote from: NGC on October 07, 2019, 08:01:26 PM
Am o veste proasta pe care de ceva vreme tot aman sa v-o zic, in ideea ca poate geniile pomenesc ceva despre asta.

Intrucat saptamana asta se va implini o luna de la eveniment, e momentul totusi sa vedem care-i treaba.

Istoricul telenovelei il gasiti aici.

Ideea este ca recursul celor de la VIAPONTE la CAB a fost respins, dar mai apoi, acum aproape o luna, VIAPONTE a cerut revizuirea deciziei CAB si asta se va intampla la ICCJ. Ca si termen de comparatie, la DX12 T3 a durat aproximativ 11 luni cu tot cu recurs la revizuire.

Incepem anul cum nu se poate "mai bine". La ICCJ avem termen pe la mijlocul lui Februarie, iar de azi noul termen pentru evaluarea ofertelor este 31.03.2020. Oare de ce? ;)

Decizia ICCJ din 20.02.2020 e deja cunoscuta.

Quote
Soluție: Revizuirea - Respinge revizuirea
Detalii soluţie: Respinge cererea de revizuire formulată de Viaponte Rom S.R.L. în nume propriu şi în numele Asocierii China Railway 14th Bureau CO LTD – Viaponte Rom S.R.L. – Viaponte, Projetos e Consultoria de Engenharia S.A. împotriva Deciziei nr. 409 din 12 august 2019 a Curţii de Apel Bucureşti – Secţia a IX-a contencios administrativ şi fiscal, pronunţate în dosarul nr. 4076/2/2019, ca inadmisibilă. Cu recurs în 15 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 20 februarie 2020.

Ca si in cazul DX12, si aici avem acum recurs la revizuire. Sa vedem cat mai asteptam.

alecu26

Incredibil. Deja e abuz de lege asta. Din pacate numai propria firma de avocatura te poate opri din nebunia asta. Dar probabil aia se dau de pamant ca au fost nedreptatiti...si sigur castiga.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

punktnet

Mai trebuie asteptat? DPDV juridic revizuirea nu ar trebui sa afecteze decizia deci practic devine definitiva.
Nu?
Just kidding.