Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 42 Guests are viewing this topic.

naivu

#51255
@horatiu.cosma: DN73C Curtea de Arges - Aldesti este intradevar mai scurt cu 22km decat E81 Pitesti N-Aldesti. Cunoaste careva de pe forum cam in ce stare este DN73C? Daca ar fi capabil sa preia peste jumatate din traficul de pe Dealu Negru? Daca are segmente dublate in rampe ca sa poata fi depasite camioanele?

horatiu.cosma

^^
DN73 e cam ca DN68A, asfaltul nu foarte grozav, puțin vălurit, dar fără gropi semnificative. E o porțiune mai rea unde a alunecat malul, dar se lucrează la coloane forate, deci probabil anul ăsta e rezolvată și zona aia. Cu un covor asfaltic nou acum cât nu are trafic eu zic că va merge lejer câțiva ani pentru traficul ușor, cel greu mergând în continuare pe la Dedulești. Dar probabil CNAIR așteaptă să se termine PiSi5 ca să poată zice că din cauza traficului mare atras de autostradă, nu mai poate asfalta (doar petici) DN-ul.

pasadia

DN73C l-am parcurs ultima oara in vara lui 2016, dar as zice destul de categoric ca e considerabil mai rau decat DN68A. Si nu ma refer neaparat la asfaltul peticit si ingust (caci ala se mai repara), cat la sucesiunea de sate, de viraje, de pante/rampe, etc... Are o geometrie execrabila, demna de vremea carutelor.

punktnet

DN73C este ingust in primul rand. Doua camioane mari trec cu emotii unul pe langa celalalt. Apoi, exista zona cu alunecare de teren unde sunt convins ca si dupa remediere vor aparea restrictii de tonaj, am curaj sa spun chiar sub 7.5to. Si la final bomboana de pe tort este urcusul dinspre Arges spre Valcea, chiar abrupt si cu cateva curbe nasoale.
Deci nu, exclus trafic greu si nu cred sa faca fata la 50% din traficul usor de DN7 nu mai zic de cel greu
Just kidding.

TibiV

#51259
Nu s-a schimbat nimic (in bine) de atunci...

Quote from: Ionut on May 26, 2018, 10:25:01 PM
Iar in asteptarea PiSi... avem filmare de pe DN73C de azi, Curtea de Arges-Ramnicu Valcea, drumul care va trebui sa conecteze PiSi 5 de DN7/Valea Oltului prin Ramnicu Valcea. Si arata... super. Ca in filmare. Am lasat la viteza normala ca sa aveti senzatia pe care am avut-o eu. Rupt RAU DE TOT in cateva puncte (in special zona Piatra), pericole peste tot, inclusiv o cireada de vaci prinsa... cativa idioti... camioane putine, insa sunt si de-astea!

Enjoy! Asa, la ceas de seara. :)



OFF-TOPIC
Doamne, Ionut, cat sunt de batran pe forum...
Mi-a fost usor sa gasesc  postarea pentru ca stiam ca este... relativ recenta!
O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

DN73C nu e alternativa + ca faci km in plus Pitesti - CTA - RMV fata de Pitesti - RM.
DN7 e bun PI - RM, nu stiu cati ar merge pe la CTA.

Pe de alta parte daca ar face pentru trafic usor sa iesi pe la Calimanesti, Calinesti sau chiar Caineni Mari atunci ar merita sa mergi pe PISI5.
Dar si pe acolo e drum ingust, forestier, curbe, sate ...

dr4qul4

DN73C este indiscutabil mai prost ca DN68A. Nu are nici o sansa sa preia traficul greu. Cel putin fara o reabilitare a platformei.
Oficial, drumul acela este inchis/are restrictie de tonaj de mai bine de 10 ani. Si este plin de gropi (pe langa alunecare,  pante, curbe si latime). Imediat ce vor trece cateva tiruri, se va alege praful de el. Nu exista nici macar o zona cu banda de depasire.
Dar autoturismele nu vor merge pe acolo (decat eventual spre Rm Valcea), ci o vor lua pe DJ703G. Sunt doar 19km, exista planuri de asfaltare si iese direct in centura Calimanesti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Aruncă unul o variantă din care exclude din start traficul greu, după care sar 5 să justifice de ce e rău trafic greu pe DN73 C  :lol: :lol: :lol:. Mai și citiți înainte să vă aruncați.

Pe mine nu de puține ori m-a scos waze pe 73C fiindcă era aglomerație mare pe DN7. Cu autostrada făcută până la Curtea de Argeș sunt convins că waze va da timpi mult mai buni pe acolo aproape non stop. Cum ziceam, cu un strat de uzură nou și cu trafic greu exclus eu nu aș mai trece veci pe la micii de la Dedulești după deschiderea PiSi5.

Vasilem

#51263
PiSi 5 , Inalta Curte de Casatie si Justitie

De la adresa: (de la horatiu.cosma cateva pagini in urma)
http://www.scj.ro/1094/Detalii-dosar?customQuery%5B0%5D.Key=id&customQuery%5B0%5D.Value=100000000323702

Sumar: mai dureaza

Părțile din dosar:

        VIAPONTE ROM SRL ÎN NUME PROPRIU ŞI ÎN NUMELE ASOCIERII CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD - VIAPONTE ROM SRL - VIAPONTE, PROJETOS E CONSULTORIA DE ENGENHARIA S.A. - Revizuent
        ASTALDI SPA - Intimat
        COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA - Intimat

Ședințe de judecată:
    Dată de ședință    Ora de începere a ședinței    
    20.02.2020    9:00    

        Complet de judecată: Completul nr.3-NCPC
        Numărul documentului de soluționare: 1006/2020
        Data documentului de soluționare: 20.02.2020
        Tipul documentului de soluționare: Hotarâre
        Soluție: Revizuirea - Respinge revizuirea
        Detalii soluţie: Respinge cererea de revizuire formulată de Viaponte Rom S.R.L. în nume propriu şi în numele Asocierii China Railway 14th Bureau CO LTD – Viaponte Rom S.R.L. – Viaponte, Projetos e Consultoria de Engenharia S.A. împotriva Deciziei nr. 409 din 12 august 2019 a Curţii de Apel Bucureşti – Secţia a IX-a contencios administrativ şi fiscal, pronunţate în dosarul nr. 4076/2/2019, ca inadmisibilă. Cu recurs în 15 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 20 februarie 2020.

alecu26

pai si de ce sa mai dureze? Au respins calea extraordinara de atac.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

Oricum e de bine. A fost respinsa in sine ideea de revizuire, ca fiind inadmisibila in acest caz. Adica nu s-a discutat nimic despre cazul in sine, ci doar s-a decis ca aceasta cale extraordinara de atac nu este aplicabila.

Sigur, ca orice decizie a unei instante, ea poate fi inca o data atacata la o a doua instanta, care in cazul de fata este tot ICCJ, deci - zic eu - si daca fac recurs - sansele sa se mai rastoarne ceva sunt aproape nule.

CNAIR poate deja se semneze si eu zic ca ar trebui sa o faca, sa nu mai astepte recursul la inadmisibilitatea revizuirii  :)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

@alecu26: Poate sa mai dureze ca. 1 luna, maxim 2. Mai mult chiar nu vad cum.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alecu26

Dap, deja Astaldi se pregateste sufleteste de cei 4 km de viaducte si poduri. Anunta firmele...oamenii...
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adrian sibiu

Horatiu de cand in Talmaciu sa dat drumul la acel semafor pentru pietoni circulația a devenit un cosmar mai ales Joi -Sambata spre Valcea si Duminica inapoi spre Sibiu ,vom vedea ce se va intampla cand se va încălzi si o sa înceapă lumea sa se plimbe cred ca va fi un calvar trecerea prin Talmaciu,de aceea este necesar ca MT sa emita odata autorizatia de construire pentru lotul 1 sa vedem activitate in santier.

naivu

#51269
@dr4qul4: Pana la cei 19km ai DJ703G, sunt si cei 9,7km ai DJ678A si cei 3,2km ai DJ703H. DJ703G si drumul pana la DJ703G cum sunt (comparativ cu DN73C sau DN68A)? Daca drumul ar fi acceptabil, ar fi o varianta f interesanta care reduce inca 9km si ocoleste cel putin doua puncte de ambuteiaj.