Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 82 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Eu totusi  cred ca discutia de acum 4 ani era pt situatia in care nu se facea nimic la Holdea. (Nu aveau actuala iesire in plan).
A aparut Holdea si au uitat de Dobra.
Cred ca sunt atat de incompetenti incat in noua situatie aparuta ( dupa ce au avizat nodul in doua etape) nu sunt capabili sa gaseasca legal metoda prin care in teren sa ramana doar faza1.
Se vede foarte clar pe imaginea de sus cat e distanta de la bariera CF pana la banda de incadrare de pe A si cat spatiu ocupa o masina.
Pentru un interval de 2 min cat sta jos bariera e imposibil sa ajunga pe autostrada coada in conditiile in care daca arunci un ochi pe harta vezi si ce areal poate deservi nodul acesta.

Cred ca asa cum APi a reusit sa duca la aparitia iesirii de la Holdea tot noi ar trebui sa facem un referat  documentat in teren cu valorile reale de trafic (ale zonei) sa iesim public cu el si sa il trimitem autoritatilor competente.
Pentru asta e nevoie de cativa voluntari care sa culeaga datele de la fata locului (intervale orare diferite si zile diferite). Daca gasim acesti oameni si avem datele putem merge cu materialul la autoritati  sa vedem cum isi justifica inchiderea accesului .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Nu stiu legislatia, dar cred ca ar trebui de fapt monitorizat doar cand trece trenul.
Cand nu trece trenul, nu sta nimeni, deci nu are cum sa se blocheze.

pasadia

@voicul dar mersul trenurilor se mi schimba, mai apar trenuri noi, etc.. Nu cauți o soluție doar pentru orele la care trec acum trenurile ci pentru 24h/zi.

@RaduLuc interesant, pasaj oblic peste CF? Bine, în varianta asta nu vad unde ar fi fost 2km de drum nou.

RaduLuc

#51243
Pasaj oblic adica nu perpendicular raportat la CF, s-a ales solutia in asa fel incat a se poata mentine solutia initiala a nodului, lungime pana in axul giratiei 777 m pentru DN68A deviat in etapa II (din care aproximativ 400 m doar pasajul)

rocklee

 :lol: :lol: :lol: :lol:
Pe la nodul grind pe lângă acei patapeti intră și poliția de sta la pândă...sa oprească camioanele cu peste 7.5 t.ll

adrian sibiu

Salutare tuturor astăzi am dat o fuga scurta pe lotul 1Pisi in zona Mohu acolo unde ce sa vezi ,activitate frate ,Total Nsa sau apucat de organizarea de santier pentru PORR ,organizare care trebuie sa fie finalizata pana la mijlocul lunii Martie .Poze mai tarziu.😉😉😉😉

alecu26

@Pasadia: nu ai dreptate. Nu proiectezi pentru 24/7/365. Pentru ca nici CF ul respectiv nu e proiectat asa, nu ar rezista la un traffic CF mai agresiv.

Sau alt exemplu: intersectii dintr drumuri si CF se proiecteaza cu lumini, bariere, bariere duble sau pasaje functie de un table matrice...care combina traficul CF cu traficul Auto. Acum ca odata, sau accidental ai 10 trenuri marfare pe zi in plus...nu inseamna ca vaiiii....drobul de sare. Daca in se observa ca traficul pe CF spre lugoj va creste si creste si nr de masini care se dau jos la grind creste, se pot lua masuri treptate si de diferite moduri. (mutat traficul marfar noaptea...oricum e cam asa), semnalizare dinamica in zona nodului si chiar inchis nodul prin semnalizare la ITS..., facut ceva cu barierele sa stea mai putin coborate...etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adrian sibiu

Lucrari incipiente la organizarea de santier a celor de la PORR (GPS) (GPS) (GPS) Buldozer gata de actiune. (GPS) Excavator in actiune (GPS) Camioane așteptând cuminți la rând. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Asa cum v am relatat si mai devreme astazi am vizitat si sediul de birouri al celor de la PORR dar nu am gasit decat secretara ,care ma informat ca aproape toata lumea este la București la sedinta asa ca nu am avut cu cine vorbi.


Total Nsa au inceput sa faca in zona un depozit de piatra spartă (GPS) (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

ovicor

Cred ca solutia care i-ar "linisti" pe decidenti ar fi doua benzi pe sensul dintre giratoriul "de intoarcere" spre giratoriul cu DN, includv in giratoriul cu DN. Asfel, capacitatea "de stocare" pentru cei ce-ar iesi de pe A si ar dori sa se indrepte spre CF ar creste semnificativ. Toti cei care vor dori sa continue spre Holdea (majoritatea) ar avea cale libera, intinderea coloanei pe A fiind exclusa.

Aiud.dan

Parerea mea, trebuie deschis nodul Grind si monitorizat traficul prin acel nod, o sa fim toti surprinsi ca traficul o sa fie foarte mic, o sa fie folosit de cei care stau in satele si comunele din apropiere.Sa fim seriosi, nu toti care au masini din acea zona circula in acelasi timp prin nodul Grind sa se aglomereze si sa blocheze circulatia, iar trenuri trec foarte putine.

jaston

#51251
Chiar ma intrebam ce se mai intampla pe Sibiu-Boita. Cand vedem "prima lopata".

Adrian din Sibiu, multumim pt efortul depus (deplasare si poze).

Se pare ca PORR nu se lasa asteptat si a inceput treaba in forta.
Cred ca nu ne va dezamagi si o sa vedem lucruri frumoase in zona.

voicul

#51252
Mai sunt mici - mari probleme: AC si deci si oridinul de incepere, care se lasa asteptate.

Sa speram ca o sa miste lucrurile aici. Tare buni ar fi si km astia de A!

naivu

De cate ori am trecut pe valea Oltului segmentul Boita-Vestem mi s-a parut mai incet decat Cozia-Boita. Desi nu mai este intre munti, se merge din comuna in comuna si nu are segmente cu banda dubla pe care sa se poata depasi. Ar fi intradevar niste km de A f buni! 

horatiu.cosma

Actualmente pe DN7/1 între Boița și A1 se fac 15-20-30 de minute și chiar mai mult, în funcție de trafic. Pe A1 se vor face 6 minute. Chiar mă gândeam zilele astea că după ce avem în câțiva ani A10 complet și PiSi 1 și 5 (dacă semnează odată cu Astaldi), vor fi vreo 340 de km de autostradă și 110 de DN între Cluj și București care s-ar putea face în sub 4 ore.