Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 61 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Ce-as da sa nu mai vad iara o amanare ci o decizie finala.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

teocharis

Quote from: dorum on September 26, 2013, 01:15:26 PM
astazi ar trebui sa aflam decizia pt doua dosare (daca nu se amana din nou):

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000307402&id_inst=2

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000307122&id_inst=2

deja nu mai e vorba de constructori

totul e o lupta de uzura intre casele de avocati: Bostina & Asoc. vs. Tuca, Zbarcea &Asoc. vs. Ceparu&Irimia, etc

cutter

Bun, unul din procese (5760/2/2013) s-a rezolvat:

Quote
Solutia pe scurt: Respinge cererea ca inadmisibilă. Irevocabilă.

Cred că este vorba de cel în care UMB cerea "suspendarea proviziorie a executării" pentru loturile 2 și 3 cu Salini și Teloxim.

Mai sunt 5 procese.


ciprebbe

Strabag si Straco au pierdut aici + UMB  in calitate de petent.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Shhhh

Deci e vorba de lot 4 Lugoj-Deva? Cum contractul e deja semnat iar suspendarea a fost respinsa practic UMB ar putea sa se apuce de lucru. Gresesc?

Ar fi interesant sa avem un topic/thread strict pe tema proceselor in derulare pe fiecare lot in parte chit ca e cam greu de realizat

cutter

Quote from: Shhhh on September 26, 2013, 05:20:42 PM
Deci e vorba de lot 4 Lugoj-Deva? Cum contractul e deja semnat iar suspendarea a fost respinsa practic UMB ar putea sa se apuce de lucru. Gresesc?

Ar fi interesant sa avem un topic/thread strict pe tema proceselor in derulare pe fiecare lot in parte chit ca e cam greu de realizat

Am scris clar că e vorba de lotul 2 și 3.

Goldmund

Quote from: frunzaverde on September 24, 2013, 05:58:14 PM
Quote from: teocharis on September 24, 2013, 03:06:37 PM
se circula in continuare pe DN, aceste "cioturi" de autostrada sunt extrem de greu de accesat

Se circula pe autostrada intr-o proportie destul de importanta (probabil 70-75%), mare parte din traficul de pe DN fiind local. Exista semnalizare care te indruma spre autostrada, exista GPS, exista Google Maps. Si pozele cu "drumul vechi", si raportarile de la fata locului indica faptul ca vechiul DN e aproape gol.

Unde a disparut traficul? Simplu. Autostrada are capacitate de 5.5-8 ori cea a drumului vechi (2 benzi/sens fata de 1 banda/sens + viteza medie care, cel putin pe segmentul Deva-Orastie e aproape dublata). Chiar si blocajul din Sebes cu coloane kilometrice va parea lejer pe autostrada.

Deva - Orastie ca ruta are doar o fractiune din traficul Bucuresti - Pitesti. MZA-ul intre Deva si Orastie pe DN era undeva la 14.000, fata de 47.781 pe cea mai aglomerata portiune din A1. Si A1 cu 47.000 nu se simte la fel de rau cu un DN 1+1 cu 10.000.

Domnule Frunzaverde, daca imi permiteti sa adaug ceva postarii dvs.:
tot ce ati scris e corect, insa semnalizarea intrarii pe autostrada din DN7 din directia Ilia este deficienta, fapt relatat de foarte multi care au scris aici si in alte parti(inclusiv de subsemnatul)
As mai adauga ca o infrastructura moderna atrage dupa sine un trafic mai mare(v. A2 dupa ce a fost finalizata!), dar conditia elementara este ca sa fie unite cel putin doua mari orase(v. din nou cazul A2!), plus cat mai multe noduri rutiere bine amplasate ca si traficul 'local' sa fie minim pe DN-uri.  In rest, chapeau pt. comentariu!
PS
Cred ca o crestere masiva a traficului pe A1 se va petrece automat odata cu darea in folosinta a intregii autostrazi intre Deva si Sebes-Sibiu, dar mai ales odata cu finalizarea tronsonului intre Deva si Ilia('nod' important, acolo se unesc doua DN importante, DN7 cu DN68A)...

ciprebbe

S-a dat si solutia pt procesul 2......   respinge, respinge...... si termen pe 10.10.2013...ca  si celelalte dosare....
Concluzia se da in 10 oct....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dorum

se pare ca se resping toate prostiile astea de cai extraordinare de atac...se pare ca 10.10 va fi finalul telenovelei...speram sa se semneze atunci si pt lot2 si 3
...si un mesaj pt UMB...hai baieti la treaba...don't disapoint us... :)

udar

se pare ca UMB-ul a renuntat la Lotul 2 Timisoara-Lugoj sau stie  deja ca este un castigator pentru acest lot, deoarece astazi au avut o echipa la Giarmata care au golit birourile de toate cele ramase.............

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

udar

zvonuri sau oficial?
pentru ca acest tronson cred ca este cel mai asteptat de multi ........

tonică

zvonuri 'oficiale'... :D
Tirena fusese declarata asa cum au rasuflat informatiile din interior insa fusesera contestatii din partea a doua dintre cele trei firme care aveau acelasi pret precum tirena. Cnadnr-ul promisese cum ca se va da la cunostinta castigatorul dar a cam trecut timpul de la promisiunea lor.

Deci, cum necum pe 10 octombrie nu se mai poate intampla mai nimic daca s-au respins caile de atac asa ca pentru loturile 2 si 3 castigatori sunt salini si teloxim. Daca despre salini am auzit cu totii ce parere sa avem despre tehnologica radion intr-ale autostrazilor?..

Pellady

Tehnologica Radion



Asta au facut ei dupa cum se lauda. aici: Tehnologica Radion

ciprebbe

Sper doar ca Salini (Impregilo) sa nu isi rupa gatul ca la Aciliu.
"Radion-ul" e a celebrului Theodor Berna, fost consilier al președintelui Traian Băsescu care a aparut si in topul Forbes. Deci un alt "rege".
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe