Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 87 Guests are viewing this topic.

rocklee

#51180
azi 8-2- 2020 am fost intro plimbare de relaxare ...de la simeria la nodul buzias ..si retur pe A1....
a fost curios cum se prezinta drumul dintre ...HOLDEA  SI MARGINEA ....si  an vrut sa vad daca se poate iesi pe la puctul de intoarcere ....de la GRIND .... :o

pe zona holdea margina sa circulat destul de relaxat ...nu a fost aglomeratie ...tiruri foarte putine ....bizoni la fel ... :)

m-am uitat ....si pe marginea DNului ..cam cu ce ar putea imbunatati .....acesti iluminat incapabili din CNAIR ....PANA vor reusi sa termine tunelurle .... 8)

cu un program de lucru bine stabilit ....si cu totate relocarile  expropierile si avizele facute la zi....pe cea mai mare  parte din portiune de drum a celor 15 km sar putea sa se mai faca o banda ...adica un 2+1 ....mai putin in localitati ...
numai sa aiba cine ....
e doar o parere  :)

in rest drumul este o pacoste pentru cei care il tranziteaza regulat .... :(

iar la nodul grind ...am coborat pna la sensul giratoriu ....si surpriza ....se poate trece ...la limita pe langa parapetele de beton pus in drum ..doar de autoturisme .... :)...nu am fortat ...dar se vedeau urme de masina ... :)

am si ceva filmari dar ...nu au prea iesit .... :D


o seara fana va doresc ...

JohannDB

Părere strict personală (la ceea ce am văzut și eu în zonă) : la "nodul" Grind se poate ieși, bine mersi, de pe A1 pentru a-ți continua drumul până la Margina, pentru a nu mai chinui și pe cei peste 7,5 tone cu trecerea prin Săcămaș, Lăpușnic, Dobra, Abucea.... Rămâne Ohaba, Coșevița, Coșava..... Undeva  la vreo 7 km în plus față de cei 15.
  Și nu cred că o mare masă de mașini ar ieși pe la Grind pentru a se întoarce la Dobra, făcând coadă la... barieră !!

gruiarew

#51182
Am făcut o tură Timișoara - Sibiu. Foarte, foarte multe animăluțe făcute afiș pe asfalt. Am "reușit" de am lovit și eu azi-noapte un iepure, sper că a scăpat.

DN68A a început să arate iar ca după bombardament. Am și eu filmare cu întoarcerea în nodul Grind (am "reușit" de am uitat actele acasă, a trebuit să mă duc după ele)...

Până face CNAIR drumuri muzicale, coborâm sfinți. Aveam 40 când am intrat în nod (nu mă risc pe drumuri pe care nu le știu). E aceeași cameră, aceeași montură, doar atelajul e altul.

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

TibiV

Perfecta manevra pe banda de accelerare....
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Apropo de nodul Grind: vineri, venind dinspre Timisoara, in nod o masina oprita pe banda de urgenta. Masina de politie era oprita pe banda de intrare, oarecum ascunsa dupa parapeti.  De langa masina oprita o politista apare in lateral (deci practic pe B1) facand ceva ce aratau a semne. Reduc viteza si ma pregatesc sa injur in mintea mea (evident, nu aveam 60 cat e limita peste pod, probabil nici 80 cat e limita pe tot lotul). Bine, in fata mea era unul care mergea si mai repede decat mine si cu ala nu a avut treaba.

Revin: franez, ma asigur, semnalizez ca intru pe banda de urgenta, ma pregatesc sa opresc in spatele masinii oprite si abia atunci constientiz ca:
- masina oprita era un camion de 6 m e probabil depasea masa autorizata
- politista de fapt venea spre spatele camionului (probabil vroia sa arunce o privire la faruri sau numere) si constientizand manevra mea imi facea semne sa merg mai departe.

gruiarew

Și DN68A, bucata pe care circul eu:

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Skynick

Ne aminteste va rog cineva care este stadiul licitarii tunelurilor? Care este urmatoarea data la care asteptam ceva?

horatiu.cosma

În Sinteza Autostrăzilor se găsesc toate informațiile la zi.

Pellady

#51188
Oare ati vazut articolul asta?
Se ridica restrictiile de viteza si tonaj sau se trece la noi lucrari pe Autostrada Lugoj - Deva Lot 3? Anuntul sefului DRDP Timisoara
https://www.opiniatimisoarei.ro/se-ridica-restrictiile-de-viteza-si-tonaj-sau-se-trece-la-noi-lucrari-pe-autostrada-lugoj-deva-lot-3-anuntul-sefului-drdp-timisoara/03/02/2020
Interesant ca spun despre probleme la structuri ci nu la terasamente. De ce nu ridica restrictiile si sa l-e mentina doar in zona structurilor.

TibiV

Quote from: Pellady on February 10, 2020, 04:35:08 PM
https://www.opiniatimisoarei.ro/se-ridica-restrictiile-de-viteza-si-tonaj-sau-se-trece-la-noi-lucrari-pe-autostrada-lugoj-deva-lot-3-anuntul-sefului-drdp-timisoara/03/02/2020

Quote
...se va face o monitorizare la fiecare 2 saptamani, in care se intocmeste cate un raport de monitorizare de catre echipa nominalizata, se pune la dispozitia expertului, vine si expertul afara pe teren, si dupa ce avem toate elementele decidem ce vom face. Lucrarile se incadreaza in garantia de buna executie....

Asta este prost sau se preface foarte bine?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

#51190
Promit ca daca il dau afara - azi, maine - eu ma duc cu el la orice circ si il promovez ca mascarici profesionist cu experienta si multa fantezie.

:puke:

alesd

In articolul de mai sus scrie asa:
Quote,,Conform expertizei, sunt lucrari care pun in pericol siguranta participantilor la trafic. La comportarea aparatelor de reazem la poduri. Grinzile, care sunt la lucrarile de arta, la viaducte, la poduri, stau pe niste aparate de reazem care au fost gasite de experti ca nu functioneaza corespunzator. Este posibil, la un fenomen extrem, sa cada de pe aparatul de reazem grinda si sa produca o tasare brusca a unei zone. Exista o monitorizare a rampelor, a zonelor foarte inalte de o parte si de alta a lucrarii de arta. O lucrare de arta este podul peste Mures care are niste rampe de acces ca sa ii asigure gabaritul de inaltime, iar acele rampe sunt cu umpluturi destul de mari. S-a lucrat la ele, s-a constatat ca ele trebuie monitorizate. De aceea, am spus ca se va face o monitorizare la fiecare 2 saptamani, in care se intocmeste cate un raport de monitorizare de catre echipa nominalizata, se pune la dispozitia expertului, vine si expertul afara pe teren, si dupa ce avem toate elementele decidem ce vom face. Lucrarile se incadreaza in garantia de buna executie. Din ceea ce stim la ora actuala, dar repet, pe comportarea vizibila de pana acum. Daca deschidem traficul greu si apar cedari majore, atunci punem semnul intrebarii daca ne incadram sau nu. Deocamdata ne incadram,,, a precizat directorul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara.

Ce tot minte si asta pe-aicea? Cum sa cada grinzile? Nu au armat mai intai si apoi au turnat placa de suprabetonare, dupa care totul s-a monolitizat si leaga toate grinzile intre ele? Mai pot cadea ele independent? Minciuni gogonate.

alecu26

Teoretic daca nu ai ceva constructie cu rol antiseism, in timpul unui cutremur intregul tablier, prin vibratii o poate lua la plimbare si sa cada de pe reazeme. Teoretic. Practic am dubii ca se poate intampla asa ceva, ca un cutremur poate dura atat de mult.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

Pai n-au reparat deja aparatele de reazem?  :o

yetiman

^^Hai sa fim seriosi...
LD3 e in zona cu cel mai mic risc seismic. (harta de mai jos)
Plus ca aparatele de reazem au fost remediate inainte de a se da drumul la circulatie cu restrictii.
CNAIR si DRDP Timis trebuie, in continuare, sa gaseasca/inventeze motive pentru rezilierea facuta. Inca vin cu aceleasi povesti de dinainte de expertize / remedieri.

O:-) Se apropie cumva vreo prezentare in instanta?


,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu