Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 35 Guests are viewing this topic.

tonică

dincolo @adiarc a postat alte imagini de pe langa sebes printre care si cu punctul 'fierbinte' de pe lotul straco, unde transelectrica ajucat alba-neagra toata vara si-abia acum in al cinspelea ceas s-a gandit sa se si apuce de treaba:





isotech_ro

Quote from: tonică on September 25, 2013, 03:40:11 PM
dincolo @adiarc a postat alte imagini de pe langa sebes printre care si cu punctul 'fierbinte' de pe lotul straco

sa presupunem ca "domnii" de la straco, mânati de o harnicie inimaginabila, se apucă serioas de treabă si tot au nevoie de cca 90 de zile lucrătoare făra problme climatice ca sa termine acest pasaj ... dar cu hărnicia si vremea sunt două variabile este mai bine de luat in calcul 180 de zile lucratoare ... + o extensie, probabila, de înca 90 de zile 

tonică

pai si daca l-ar găta in 3 zile tot mai e de lucru la alte 'puncte fierbinti'...
Nu stiu cum ai calculat alea 90 de zile, totusi e un pasaj de aprox 50 m, nu?
Oricum eu mi-am facut un alt calcul, paralel, unde politica bate matematica la fund si avansez un...1 decembrie. Deci vreo 65 de zile...

razvan_43

Tinand cont ca anul trecut Deva-Simeria a fost deschis in jurul datei de 1 decembrie,cel mai probabil si Orastie-Sebes cam tot in jurul datei respective va fi deschis.Plus sau minus cateva zile.

tonică

nu exista mai mult ori mai putin cateva zile fata de 1 decembrie. Exista DOAR 1 decembrie. Panglica neaparat tricolora, toti cocostarcii cu tot cu fotoliile lor vor emigra la alba iulia asa ca nici nu exista prilej mai bun. Singura lor problema va fi sa gaseasca o zona fara parapete median cat sa incapa toti pe latimea autostrazii si sa-si vada mai apoi moacele la televizor. Si, fireste sa gaseasca atatea foarfece cate vor fi nevoie. Toate astea par glumite pana cand, daca privesti lucrurile mai in detaliu observi cum se potrivesc toate, numa' numa'.  Eu dintr-acest motiv spuneam sa se dea o lege cum ca orice contract se va incheia de acum incolo in infrastructura cel putin, sa aibe ca deadline data de 1 decembrie. Sigur nu se va mai intarzia... :D

isotech_ro

Quote from: tonică on September 25, 2013, 04:21:45 PM
pai si daca l-ar găta in 3 zile tot mai e de lucru la alte 'puncte fierbinti'...
Nu stiu cum ai calculat alea 90 de zile, totusi e un pasaj de aprox 50 m, nu?
Oricum eu mi-am facut un alt calcul, paralel, unde politica bate matematica la fund si avansez un...1 decembrie. Deci vreo 65 de zile...

asculta la mine  :) , minim 90 de zile executia pasaj. unu la mina, pasajul nu este unul perpendicular peste calea ferata. doi la mina, minim 15 zile lucratoare montaj grinzi din beton precomprimat. trei la mina, armare si supra betonare, minim 10 zile lucratoare. patru la mina, 28 de zile calendaristice intarire beton suprabetonare. cinci la mina, 10 zile lucratoare hidroizolatie peste suprabetonare ... mai ramin minim 10 zile pentru asfalt, parapete, marcaje .... in ritmul straco trebuie inmultit cu 3, chiar 4 duratele

Pellady

Satisfactia va fii mai mare daca in ziua inaugurarii o sa ploua mocaneste sa-i ude umpic pe "cocostarcii" aia.

Ionut

Pai ce nu ati inteles? 90 de zile? De Craciun e gata. :) Noi sa fim sanatosi.

Intrebare de baraj: de Sanovita-Dumbrava ce se aude? Ce fac italienii? Era vorba ca... septembrie.

penad2007

Quote from: Pellady on September 25, 2013, 07:57:20 PM
Satisfactia va fii mai mare daca in ziua inaugurarii o sa ploua mocaneste sa-i ude umpic pe "cocostarcii" aia.
Poate va fi ploaie acida. :lol:

vancouver

#10554
Quote from: isotech_ro on September 25, 2013, 07:52:46 PM
asculta la mine  :) , minim 90 de zile executia pasaj

Nici vorba de asa ceva. Timpul minim din momentul in care s-a scapat de cablurile electrice este de ca. 6 sapt. All inclusive. Cu mobilizare exemplara, dar nimic nemaivăzut.
Vremea poate amâna hidroizolația, asfaltarea și marcajele. Realist eu zic 10 săpt. din momentul finalizării relocării.

Treaba cu 28 de zile de asteptare a intaririi betonului e poveste pentru necunoscatori. In realitate nu exista asa ceva. La o săptămână după turnarea suprabetonării se poate face hidroizolația, la încă o săpt. se poate așterne asfalt. La 14 zile are 90% din rezistența de la 28, absolut suficient. Iar rezistenta de ansamblu a suprastructurii compusa din grinzi prefa + suprabetonare e undeva la 99% din rezistena la 28 de zile a aceluiasi ansamblu - grinzile sustin de fapt structura, nu suprabetonarea.

La 22-25 de zile de la turnarea suprabetonării se poate da în exploatare comercială fără nici o grijă.

28 de zile este valoarea care se ia in calcul LA PROIECTARE, dar asta nu inseamna ca trebuie asteptate fix 28 de zile pentru a construi mai departe. Ca exemplu, la blocurile inalte din Germania (blocuri de birouri cu peste 12 de etaje), cam de pe la etajul 3 in sus se intra intr-un ritm stas de 1 etaj / săptămână. Planseele se toarnă vineri sau sâmbătă, luni se armează și cofrează deja pereții și stâlpii etajului următor, marți sau miercuri se toarnă pereții următori, joi-vineri se cofrează și armează placa. Și tot așa. La 28 de zile deja stau 3 etaje deasupra unui element de beton armat. Asemanator se procedeaza si la podurile împinse (de pe mal, gen Aciliu, doar că din beton armat). Se face un tact de 25-30m pe săpt., care se toarnă în 2 etape (miercuri și sâmbătă), iar luni se împinge totul cu 25-30m în afara cofrajului, ca să intre următorul tact. Tactul împins stă așadar în aer la 5 zile după turnarea părții inferioare și la 2 zile de la turnarea părții superioare. Vremea nu contează, se lucrează până la -15°C, se toarnă beton până la -5.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

razvan_43

Quote from: penad2007 on September 25, 2013, 08:22:53 PM
Quote from: Pellady on September 25, 2013, 07:57:20 PM
Satisfactia va fii mai mare daca in ziua inaugurarii o sa ploua mocaneste sa-i ude umpic pe "cocostarcii" aia.
Poate va fi ploaie acida. :lol:
Sa nu fie ploaie cu cianuri,ca tot e in judetul Alba :D
Oricum toamna a inceput in forta cu ploi si vreme rea.Deci nu prea sunt optimist.Dar avand in vederea deschiderea din Decembrie trecut al Deva- Simeria,sper ca pana la sfarsitul anului vom merge pe autostrada pana dupa Sebes.E vital.

sebba

tot incerc sa inteleg de ce credeti voi ca va fi gata ceva pe 1 decembrie
sau care 1 decembrie? :/
Sailing away! S/Y Haimana

rocklee

am intrebat nicte baieti care se ocupa cu masurari topo .....ceva de genul...de la autostrada si au spus ca tronsonul orastie sebes vest sarputea sai dea drumul pina in 15 octombrie dar niciasa nui sigur O:-)

isotech_ro

Quote from: vancouver on September 25, 2013, 08:27:46 PM
Quote from: isotech_ro on September 25, 2013, 07:52:46 PM
asculta la mine  :) , minim 90 de zile executia pasaj
Nici vorba de asa ceva....

tu ai partial dreptate teoretic, iar ceea ce spui se numeste paralelizarea operatiunilor tehnologice de executie ... insa arata-mi o lucrare unde straco a apelat la asemenea procedee ( a se vedea pod peste riul Stei si zona dificila de la Turdas - tr, starco lot Deva Orastie ... iar tr2 Orastie Sibiu a apelat cu "succes" la aceiasi metode "lineare"