Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 74 Guests are viewing this topic.

subway

De ce sa-i tina in Dinicu Golescu? Sa-i trimita pe toti in organizarile de santier cu interdictie de intrare in capitala!
:)

tonică

daca tot "se omoara" o pisica, clar ca nu trebuie asteptat inca 3 ani. Situatia este in cuie, singura iesire este grabirea prin orice mijloace legale a constructiei acestui tunel. Daca constructorul intra pe teren in toamna eu cred ca mai poate exista o sansa, cu banii la zi platiti, cu forta de munca la capacitate maxima si poate, poate asa se vor motiva si cei peste 200 mil de euro planuiti si demonstrati mult prea multi pentru aceasta lucrare!

dr4qul4

@cristi5, nu cred sa existe vreo norma europeana care sa interzica lungimi mai mari.
Uite ce avem in Croatia pe B8. Are 5km
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

toti banii pierduti pt LD 2,garantie zero pt LD3,probabil ceva vicii de executie care vor trebuii facute din banii contribuabilului roman,claimuri de minim cateva zeci de mil de euro....si iata un tablou "minunat",cu sanse f.mari de reusita sau cu certitudini deja ( pierderea garantiei si lucrari deja necesare din care unele deja facute ).

SINCER,ESTE UN MOMENT OPORTUN SA INTERVINA DNA..toata nota de plata pt cele de mai sus se va ridica undeva intre 100 si 200 mil de euro....din cauza unor gunoaie incompetente,rau intentionate si probabil in complicitate cu unii constructori ,pt a aranja "astrele",pt claimuri grase de zeci de mil de euro.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

subway

Acum e timpul sa intervina in forta MT sa rezolve buba, indiferent pe ce cai si cu ce finantare ca in caz contrar pagubele ar fi enorme...

horatiu.cosma

Asta nu o mai rezolvă nimeni, că nu se poate trimite o scrisoare care să țină loc de tunele.

GDPR

#51126
@adiarc, nu se pierd doar banii necheltuiti, ci si cei cheltuiti deja trebuie returnati, de la buget desigur. E vorba de toate cele 4 tronsoane, asa ca suma e imensa.

adiarc

Da...intradevar....scuzele de rigoare

valoarea de adjudecare pt toate cele 4 loturi din LD ( fara tuneluri!!,fara claimuri!!!,fara costurile generate de aruncarea garantiei pe fereastra !!!) este de 2.243.096.748(aproximativ 469.365.295 mil euro - sumele de adjudecare pot fii verificate in sinteza )..daca luam "doar" 85%...tot e enorm....deci ajungem cu toate la JUMATATE DE MILIARD DE EURO...minunat

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

Nu exista posibilitatea ca caietul de sarcini sa cuprinda cerinta clara de finalizare in timp record (2023) cu clauze DRACONICE daca nu se finalizeaza la timp?  Chit ca ar costa mult mai mult? De exemplu sa lucreze pe ambele tuneluri si ambele fire simultan? Zic si eu... nu cred ca e imposibil tehnic.

voicul

Ba exista aceasta posibilitate, dar nu a aparut mai niciodata in RO.
In afara cam asa este, dar si cei de acolo isi respecta atributiile - gen ofera din prima amplasamentul santierului.

Adica, in afara, nu o sa auzi ca la 4 ani de la inceperea santierului cineva este surpins de aparitia gropii de gunoi de la AB S si dupa INCA 2 ani nu este problema rezolvata!
Adica cum sa penalizezi constructorul cand esti plin de astfel de reusite?

Ionut

De putut se poate dar trebuie sa și plătești pentru asta... problema e în primul rând licitația. Avem contract semnat? Nu. Avem câștigător desemnat? Nu. Avem oferte  depuse? Nu. Avem doar licitație lansată în IULIE 2019! 7 luni pentru depunerea ofertelor! Si mai durează!

Proiectarea cand e gata? Cand iese AC? Cand se intra in teren? Cat durează execuția?

Gata în 31.12.2023?  :lol: Zero sanse.

subway

#51131
Quote from: dr4qul4 on January 30, 2020, 09:05:51 PM
@cristi5, nu cred sa existe vreo norma europeana care sa interzica lungimi mai mari.
Uite ce avem in Croatia pe B8. Are 5km

La lungimi mai mari trebuie luate masuri suplimentare de siguranta.
@adiarc
DNA nu stiu sa fi facut macar un metru de ceva si din pacate nici nu a recuperat un cent din zecile si sutele de km nefacuti...

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

subway

Nici vorba, din contra, sunt recomandate cu caldura!

disney

Un raspuns halucinant al DRDP Cluj la aceste intrebari pe care le-am adresat la inceputul lui Decembrie.
Quote
1) Va rog sa precizati clar si fara echivoc daca tronsonul de autostrada Lugoj - Deva lot 3 (Holdea-Ilia) intra in jurisdictia DRDP Cluj si ce fel de atributii are DRDP Cluj fata de acest tronson.
2) Va rog sa precizati clar si fara echivoc daca in atributiile DRDP Cluj intra si organizarea unei achizitii directe pentru repozitionarea aparatelor de reazem la podul peste Mures de pe tronsonul de autostrada Lugoj - Deva lot 3 (Holdea-Ilia).
3) Va rog sa enumerati toate motivele pentru care DRDP Cluj a preluat organizarea unei achizitii directe pentru repozitionarea aparatelor de reazem la podul peste Mures de pe tronsonul de autostrada Lugoj - Deva lot 3 (Holdea-Ilia), si de ce nu a fost posibila achizitionarea directa de catre DRDP Timisoara sau CNAIR Central.

:o :o :o