Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 33 Guests are viewing this topic.

dorum

lot 1 prognozez ca 10-12luni
lot 2 prognozez 3-4 luni, dar aici nu avem inca lansata noua licitatie

phb2

#10486
Quote from: dorum on September 23, 2013, 03:46:43 PM
E vorba de Nadlac - Arad lot 1 castigator Astaldi-Max Boegl pt cei ce nu sunt la curent... :) :banana: :banana:

Pour le lot 2 Pecica Arad, avez vous des informations sur la date fixée pour l'adjudication ? ( Réponse ultra rapide ci-dessous  :D, merci )

dorum

CNADNR se lauda ca in septembrie (luna aceasta) lanseaza licitatia pt lotul 2
Nu ne ramane decat sa asteptam :)

davyl

Si eu m-as avansa si as spune la fel ca tine dorum ca ar trebui sa fie calare pe lucrare, mai ales ca au dovedit ca pot sa "resusciteze" loturi in "moarte clinica" :).

ar fi grozav sa fie septembrie, dar septembrie se cam sfarseste saptamana asta. Saptamana viitoare nu mai este decat 30 septembrie si se termina luna, deci ori saptamana asta aflam ceva, ori e clar poate octombrie...

@ionut cred ca trebuie sa schimbi semnatura in curand, avand in vedere vestile bune de pe lotul 1, Nadlac-Pecica... :)

frunzaverde

Quote from: teocharis on September 23, 2013, 03:13:14 PM
Mai-Iunie si Sept-Oct

Asta vine doar din proasta pregatire a contractorilor la conditiile din Romania. Care nu-s extreme.

Caldura e doar o problema de confort si nu afecteaza procesele tehnologice substantial. In iulie-august se poate lucra noaptea, prin conventie cu muncitorii, de exemplu, daca ziua e prea cald (desi caldura nu e o problema in Tailanda, Singapore sau Australia, nu vad de ce ar fi in Romania).

La fel, cu mici exceptii (zonele montane), nu prea e zapada in Romania dupa 1 martie. La fel, temperaturi sub 0C sunt rare inainte de 1 decembrie in mare parte din tara si la fel, rare dupa 1 martie. Si chiar si pe temperaturi negative cu zapada se poate lucra  in corturi incalzite, de exemplu, la structuri. Totul tine de o etapizare si planificare a lucrarilor facuta cu cap.

Daca ar fi asa rau, oare cum naiba lucreaza oamenii prin India sau prin Arabia Saudita, unde e mereu august romanesc (in India ai de-ales varianta uscata sau incredibil de umeda)? Sau in nordul Suediei sau Finlandei (unde te asigur ca se lucreaza macar la ceva chiar si la -20)?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

phb2

Quote from: davyl on September 23, 2013, 04:33:47 PM
@ionut cred ca trebuie sa schimbi semnatura in curand, avand in vedere vestile bune de pe lotul 1, Nadlac-Pecica... :)

Doucement, doucement, ne nous emballons pas ! Actions devant la cour d'appel malheureusement toujours possibles  :((

davyl

#10491
Quote from: dorum on September 23, 2013, 03:58:20 PM
se va ataca...insa CAB nu prea mai schimba decizia CNSC...
Oui, oui, certainement, je m'emballe pas, mais comme dit dorum, c'est presque gagné, car la CAB ne changera presque pas la decision de la CNSC. D'habitude il sont d'accord avec CNSC, donc on est bien parti pour Astaldi-Max Boegl. :)

Pellady

Se lucreaza pe portiunea deschisa de la Orastie la Deva si monteaza panourile (verzi) antiorbire. Au inceput de la Orastie catre Simeria. Good job!

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Pellady

La Sibot se lucra la terasamentul pasajului peste autostrada. Aici se vede ca lucreaza la terasamentul vechii sosele unde eu am crezut ca vor amenaja o intersectie pt un viitor nod. Greseala, se vad panourile fonoabsorbante de pe marginea autostrazii care sunt deja montate inclusiv balustradele de metal, deci nu se mai poate face acces la autostrada :{

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

davyl

Superbe poze. Multumim Pellady. Ce frumos arata zona unde monteaza panourile anti-orbire!!!

Ai prins si un camion plin cu Dacia Sandero pt export! :)

phb2

Quote from: frunzaverde on September 23, 2013, 04:40:23 PM
Quote from: teocharis on September 23, 2013, 03:13:14 PM
Mai-Iunie si Sept-Oct
Asta vine doar din proasta pregatire a contractorilor la conditiile din Romania. Care nu-s extreme.

Tout à fait exact. Entièrement d'accord avec toute votre réflexion.C'est une simple question d'organisation au sein des entreprises et d'accords avec les délégations du personnel sur les horaires de travail et sur les modalités de récupérations des heures perdues par suite de conditions atmosphériques rendant le travail REELLEMENT impossible. Le fait primordial et fondamental est que les heures de productions annuelles prévues par ouvrier soient prestées ; tout le reste s'appelle modalités d'application.

phb2

#10496
Quote from: davyl on September 23, 2013, 04:46:13 PM
Quote from: dorum on September 23, 2013, 03:58:20 PM
se va ataca...insa CAB nu prea mai schimba decizia CNSC...
Oui, oui, certainement, je m'emballe pas, mais comme dit dorum, c'est presque gagné, car la CAB ne changera presque pas la decision de la CNSC. D'habitude il sont d'accord avec CNSC, donc on est bien parti pour Astaldi-Max Boegl. :)

Je suis bien sûr d'accord et je m'en réjouis comme vous tous. Espérons que tout aille vite et bien. Dans tous les cas ( rapidité de la décision, choix Astaldi MB ), la décision prise par la CNSC est une très bonne nouvelle.

phb2

Les travaux à Sibot n'en finissent pas de finir. Strabag, réveille toi !

mitsu

Quote from: dorum on September 23, 2013, 04:26:54 PM
lot 1 prognozez ca 10-12luni
lot 2 prognozez 3-4 luni, dar aici nu avem inca lansata noua licitatie

Eu zic ca esti pesimist. Lotul 1 e doar campie, fara lucrari de arta, se poate face si in maxim 8 luni,cu tot cu iarna. Lotul 2 ar putea fi gata si in doua luni, daca se mobilizeaza exemplar, e peste 85% facut. Adica intreg tronsonul nadlac - arad ar putea fi deschis in iulie, cel tarziu la 1 august 2014, deci inaintea ungurilor :D

Ionut

Quote from: davyl on September 23, 2013, 04:33:47 PM
@ionut cred ca trebuie sa schimbi semnatura in curand, avand in vedere vestile bune de pe lotul 1, Nadlac-Pecica... :)

Cu drag schimb cand vom avea oficial anuntul ca s-a acordat... apoi va trebui semnat contractul.