News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 29 Guests are viewing this topic.

subway

#50910
Important nu e ce zice cucu-bau ci ceea ce spun <barzaunii> de la Bruxelles...
Ar fi interesant de vazut care e lista de intrebari puse...

rota

@subway A cerut cutter Guvernului să publice scrisoarea de observaţii a Comisiei Europene News
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

cristi5

G4Media foloseste harta API pt stirea asta.

Pe scurt Cuc isi face propaganda electorala pentru un eveniment pe care daca era ministru l-ar fi ascuns cat ar fi putut. Ministrii se schimba, autostrazile curg imperturbabile. Incet de tot.

https://www.g4media.ro/probleme-cu-finantarea-din-fonduri-europene-a-autostrazii-sibiu-pitesti-fostul-ministru-psd-al-transporturilor-razvan-cuc-anunta-suspendarea-finantarii-ministerul-fondurilor-europene-spune-ca-cei-de.html

taifun7993

Buna seara tuturor

Am o intrebare legat de autostrada Sibiu Pitesti :

Lotul 1 : Sibiu Boita are constructor si se termina in 2022 sau 2023

Lot4 si Lot 5 : Sunt in licitații înțeleg
Avem constructor sau contestație  mai durează ?


Dacă am avea 3 din 5 loturi deschise ajungem la 70 de km.
P.S Quest datele sunt corecte cele sunt acolo

Un weekend fain in continuare

voicul

Lot 1: PORR. Teoretic cam asa 2022 - 2023.

Lot 5: Sunt contestatii. Astaldi are sanse sa ia lotul.

voicul

#50915
^Problema mare la DN68A este ca de la 130 sau mai mult esti fortat sa mergi cu 60-80 de km sau mai putin. Adaptarea de la viteza mare la viteaza mica (senzatia ca stau pe loc), asta poate dura ceva si pentru unii poate fi enervanta, mai ales cand vin tocmai de la Sibiu.

Mie mi se intampla frecvent cand ajung in B de pe A2.

Concluzia ramane: acolo trebuie facut ceva (NJ, 2+1, modernizat), mai ales ca sectorul asta va mai fi folosit multi ani de acum incolo.
Macar semnele alea cu smileys faces.

subway

Quote from: rota on January 11, 2020, 08:37:42 PM
@subway A cerut cutter Guvernului să publice scrisoarea de observaţii a Comisiei Europene News
Macar de data asta suntem pe aceeasi lungime de unda...

gruiarew

N-ai unde să pui NJ pe DN68A. S-a discutat și rediscutat asta. Mai ales acum când au bătut parapet metalic în fața celui existent îngustând mai mult poteca.

Singura variantă ieftină și rapidă ar fi re-apariția controversatelor semne cu zâmbilici. Până la urmă sunt 17km. Poate dacă e informat bizonul, nu mai depășește. Nu știu, zic și eu...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

danutzu_1069

Daca nu NJ atunci merge sistwm cu cabluri sau cu role.
Totul este sa se vrea...

cristi5

@gruiarew cu un WRSB pe mijloc poate lua TIRul curba?

danutzu_1069

Pai nu este neaparat necesar in curba (stransa) , pe care oricum o iei cu viteza mica. Astea trebuie pe portiunile drepte care tenteaza la depasiri...

cristi5

Pai da dar as vrea ca turismul de alaltaieri sa se opreasca in WRSB in curba, nu sub remorca TIRului

Orice incident care implica ambele sensuri blocheaza fluxul mult mai rau decat un incident pe un singur sens.

Si da, trebuie puse iar semne cu "A1 7 km".

dr4qul4

Deja o dam in extrema cealalta. Organizatiile de mediu se umplu de penibil.
In primul rand, DN7 si A1 nu prea merg in paralel, ca A1 vine de la Salatrucu si dupa aceea merge si pe viaducte si prin tunele, plus o gramada de podete.
Apoi, cum poate fi numita A1 bariera suplimentara, cand tot pe acolo mai avem si Oltul. Regularizat. Adica gandacul asta nu poate sa treaca de autostrada cocotata, dar poate inota?

Cele 2 ecoducte imense, incluse in SF, care vor traversa DN7+CF+Oltul, dar NU si A1, aduc mult mai multe avantaje pentru mediu decat orice dezavantaj adus in discutie.
Organizatiile astea de mediu nu au nici un interes sa protejeze mediul, ci doar vor sa-si traga cat mai multi bani ca sa-si umple buzunarele. CU cat mai multe expertize si studii, cu atat mai multi bani pt ei.  :puke:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

carutasul

Chiar că... Și la o adică sunt gândaci, dacă pui niște tuburi de canalizare pot trece prin ele. La animalele mari e cu totul altă situație și sunt de acord cu ecoductele, chiar dacă nu sunt urși sunt altele, vulpi, lupi, căprioare

dr4qul4

Oricum vor fi tot felul de podete, pentru ca vorbim de munte...Asa ca vor fi destule izvoare (temporare sau permanente) care vor trebui lasate sa curga spre Olt. Facem autostrada, nu baraj.
Iar cele 2 ecoducte de care vorbesc NU au nimic in comun cu autostrada, care in zona aia oricum e sus pe viaduct. Ambele incep de la vestul autostrazii si merg tot catre vest. Sunt cerute pentru reintregirea habitatului intrerupt de lucrarile de regularizare a Oltului (alea de acum 60 de ani)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,