News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 36 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

TibiV sa speram ca viteza 4x este folosita in sensul pozitiv si in 29 februarie 2020 sa avem o veste buna altfel sunt de tot râsul 😀😀😀

Vlad94

Am o intrebare. De ce nu revine intersectia dintre DN76 si DN7 asa cum era inainte. Mai ales ca acum prin nodul de la Soimus nu mai trece decat traficul local.

Kidu


voicul

Ar fi total inutila sa se mai faca investitia aia acum.

In plus CNAIR are frica de tuneluri, dar vrea sa faca pasaje?
Pai sa le zicem ca pe LD2 sunt tot pasaje si sa treaca la actiune  :lol:


luc

Nu este deloc inutilă nici acum (e drept ca era la maxim folositoare când era capătul A1 la Șoimuș). Să ne gândim că e principala cale de acces pentru locuitorii din Deva și împrejurimi, ori acolo se justifică o soluție modernă nu improvizația de acum.
Dacă și când se va face e alta poveste...

StefanCelMare

Despre problemele cauzate de deschiderea parțială a lotul 3.
Penibilă decizie.

Curse de camioane prin sate ,,Felul în care s-a decis deschiderea autostrăzii este o bătaie de joc faţă de localnici. Prin satele de pe DN 7 trec acum camioanele şi autocarele cu aproape 100 de kilometri pe oră, nestingherite de maşinile care mergeau încet. Ne temem că se vor întâmpla accidente grave. Oamenii nu pot traversa drumul naţional, nefiind nici treceri de pietoni suficiente în localtăţi, iar şoseaua arată ca un drum de curse. O altă problemă pe care mulţi sătenii vor să o reclame este faptul că panourile fono-absorbante ale autostrăzii, din zona localităţii Câmpuri Surduc lipsesc. Sunt locuri unde s-au pus câteva paravane, dar este insuficient. Nu avem linişte din cauza zgomotelor asurzitoare ale maşinilor care circulă cu până la 200 de kilometri pe oră pe autostrada unde sunt restricţii de viteză la 80 kilometri pe oră. Traseul e trece practic prin grădinile noastre, iar zgomotele sacadate ne dau impresia că parcă tot timpul se izbeşte cineva de casa noastră", se plânge Ştefan, un tânăr din localitatea Câmpuri Surduc, comuna Gurasada, traversată de DN 7.

https://adevarul.ro/locale/hunedoara/autostrada-interzisa-intinde-maximum-nervii-romanilor-afecteaza-restrictiile-soferi-localnici-1_5e1717825163ec4271e2eeaf/index.html

horatiu.cosma

Ăștia de la adevărul hunedoara păreau mai competenți. Merg acum camioanele tare, fiindcă nu puteau înainte de deschiderea autostrăzii din cauza mașinilor mici lente  :lol:. Din cauza deschiderii parțiale LD3 nu sunt suficiente treceri de pietoni pe DN7  :lol:. Hai că mai sunt imbecilități. Cum să lipsească panourile fono din dreptul Câmpuri-Surduc, sunt câteva sute de metri bune, se văd și pe Maps și pe filmările din Sinteză. "Traseul trece prin grădinile oamenilor" - cea mai apropiată casă de autostradă e la 180 de metri. Gândire tipic conservatoare, nimic nu e bine.

Liviu M

Razi tu razi, da' mie mi s-a intamplat sa fiu (cu) masina mica lenta pe DN7. Si nu o data...

horatiu.cosma

Evident că cea mai lentă mașină mică nu e mai rapidă decât orice camion/autocar/TIR, dar aici vorbim statistic. Am ceva kilometri la activ și în general mașinile mici sunt mai rapide decât cele mari.

Liviu M

Ca sa fiu sigur c-am inteles bine: nu vorbim de "ce pot" masinile/camioanele, ci de "cum sunt conduse", da?
Ce voiam eu sa zic e ca eu incercam sa merg cat de cat legal prin sate, si eram impins de la spate de camioane. Poate mai erau si altii ca mine. Camionagii au toti stati, ei stiu unde trebuie sa mearga incet/legal.

gruiarew

Și eu cam strângeam coloană prin zonă, dar opream și-i lăsam să se ducă. Chiar nu-mi venea să o ard cu 70 prin sate, mai ales noaptea, când nu știi ce găsești în drum. Horațiu, eu-s la 5km de A1 (Margina) și cum altceva noaptea nu mișcă în zonă se aude de zici că-s lângă tine. Îi si o chestie de obișnuință până la urmă.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

StefanCelMare

#50891
^^ Nu știu ce să zic despre zona Surduc.
Pe google maps nu e așa de clar că sunt panouri continuu.
Pare să fie o zonă liberă de cca. 100 m chiar în dreptul localității.
Eu îi cred că poate fi deranjant, știu de la satul Vălișoara de lângă A3 Cluj. Se aude ceva teribil.
Eu unul n-aș putea locui acolo, mă mir că localnicii nu protestează.
Referitor la TIR-uri, sigur lipsa trecerilor de pietoni nu o fi nouă, dar viteza de circulație nu mă îndoiesc că a crescut prin eliminarea traficului auto.
Oricum ar fi, e dificil să le spui celor care chiar stau acolo că le e mai bine, când ei încă nu simt efectele acelui lot (traficul greu eliminat).




Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

In conferinta de presa, dir scartzache de la cacanair, apropo de zona cu tuneluri, face referire la constructia "unor ....ecoducte de 1,7 km"
Astia nu au in vocabular cuvantul TUNEL???
Le este rusine sa le spuna asa????

horatiu.cosma

Scarlat: finalizarea pe LD3 va costa 200 de milioane de lei. Până unde poate ajunge prostia? Cu banii ăștia se face o autostradă nouă.

Europiu

Finalizarea în sensul de "aducerea la un punct final a proiectului"...
Dacă avea în minte costurile totale cauzate de reziliere e posibil să ajungă la suma asta...  :D
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).