Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 32 Guests are viewing this topic.

Ionut

Hm, mi se pare mie sau vor sa faca acolo o rampa sau ceva?
Vai cati vor zbura pe-acolo noaptea...

Merci de poze, sunt excelente!!!

phb2

Quote from: dorum on September 19, 2013, 02:10:29 PM
Capat A1 Sanovita privita din toate unghiurile...
Din pacate vesti proaste, adica NIMIC NOU...
Partea I


Ok Vu. En plus, rampe de droite super protégée. Absolument impossible de passer.
Cela n'aurait pourtant pas été très difficile ni très couteux d'aménager 2 rampes simples d'entrée / sortie

mishu77

Dupa cum se vede, nu prea au ce face acolo in capat. In partea stanga pe directia Timisoara vechiul drum e astupat de noua supratraversare iar in dreapta nu se vede, dar probabil tot asa e diferenta de nivel. Si daca ar face un sens giratoriu in capat cred ca nu se poate ajunge in DJ-ul ala (eventual in dreapta) . Deci probabil o sa fie nepracticabila aceea portiune. Cel mai probabil se va intra ori pe la Paru ori de pe centura Lugoj. Singura consolare pe relatia Timisoara - Deva e ca se scapa de o portiune de drumul ingust si plin de curbe de la intrare/iesire din Lugoj dar ca si timp probabil o sa fi cam tot acolo.

teocharis

din moment ce omu' a reusit sa faca poze cu acea rampa din capatul A1, e evident ca vechiul aliniament al DJ e accesibil din noul aliniament (cel care traverseaza A1)

deci accesul se va face din/prin dreapta, din A1 in directia Timisoara si apoi pe pasaj pe actualul DJ pana in Dn7

dorum

vechiul dj e astupat...dar exista o relocare a lui de pietris, drumul de pe care am pozat eu...

teocharis

#10385
Quote from: dorum on September 19, 2013, 03:25:47 PM
vechiul dj e astupat...dar exista o relocare a lui de pietris, drumul de pe care am pozat eu...

asta inseama ca se poate vira direct stanga din A1 catre DN7 pe acel drum pietruit?

asta ar simplica lucrurile

ar trebui, totusi, amenajat un giratoriu provizoriu din "bidoane" la coborarea din A1, pe acel drum pietruit

mishu77

Sincer acolo nu poti amenaja ceva in stil pompieristic, trebuie sa asiguri un standard de siguranta. La centura Sibiu sa facut sens giratoriu in toata regula si tot uni au sarit in vale, altii sau urcat pe el, unii au si decedat plonjand in valea aia.... cel mai OK ar fi sa se faca un seminod (2 bretele - cate una pe fiecare sens cu 2 sensuri giratorii) la supratraversarea de la Sanovita. Dar probabil nu o sa se faca ca nu exista nici un interes, putin le pasa lor .... ca doar ei circula cu elicoptere si avioane sau in coloane oficiale cu girofare in functie...

teocharis

nu va face nimeni nod la Sanovita

cel mult, putem spera la un giratoriu provizoriu in acel drum pietruit

mishu77

Eu cred ca nu se va face nimic. Dupa cum pare din poze nici stratul de uzura nu l-au pus peste tot, si toamna asta a inceput in forta cu ploi si vreme urata. Sa speram ca nu va continua asa.

teocharis

luni 30 Sept a.c. e programata inaugurarea "oficiala" a tronsonului cu Shova cap de afis.

phb2

#10390
Quote from: teocharis on September 19, 2013, 03:58:28 PM
luni 30 Sept a.c. e programata inaugurarea "oficiala" a tronsonului cu Shova cap de afis.
J'espère que parmi tous les membres des deux forums, il existe un journaliste, un tantinet facétieux  :-[, qui pourra demander, avec le plus grand sérieux et en toute innocence  :), à son éminence le Ministre Sova, d'expliquer, sans faire rire toute l'assistance  :lol:, pourquoi, côté Tm, l'autoroute ne conduit ... nulle part.   :bash:

phb2


dorum

nu e stratul final de uzura inca turnat pe A1 ci doar pe breteaua spre A6

phb2

Quote from: dorum on September 19, 2013, 05:13:18 PM
nu e stratul final de uzura inca turnat pe A1 ci doar pe breteaua spre A6
Ok, merci pour précision

tonică

mulţam dorum...deci oricum ai luao e compromisa treaba. Asta este...poate na, le vor da pana la urma lotul 2 din timisoara-lugoj si-i vor ruga frumos cnadnrul sa traga tare aia 5,6 km pana-n nodul dinspre timisoara. Asta asa, ca sa gasim ceva grame de optimism in toata povestea.