Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 63 Guests are viewing this topic.

ghrt

^^Oricum ai da-o, LD2E are finanţare, A3 pe VP nu.
Să lărgeşti un DN e una, să faci tuneluri care să elimine serpentine sau localităţi e alta.
Apoi, să construieşti tuneluri pe o distanţă de 10-15km pe sub nişte dealuri nelocuite e o chestie mult mai realizabilă decât minim 70km înghesuiţi prin munţi locuiţi (şi care sunt, se spune, cam instabili).

Pentru noi pe forum, e mult mai simplu să comentăm despre 20km din DN68A. Pe când o centură la Comarnic, eventual cu continuarea măcar 1+1 până la Sinaia, este între foarte dificil şi imposibil de discutat aşa amatoriceşte.

Cont (aproape) inactiv.

Xenos

@voicul: tocmai pentru că există un PT trebuie preluat de la Salini, plătit și pus în aplicare, distanța lipsă este mică și e penibil să nu înceapă de îndată licitația de execuție; nu are rost să fie căutate alte paliative precum lărgirea DN 68A, care cert va rămâne fără interes în cazul completării (tot certe) a unui ciot de autostradă lipsă pentru un coridor finanțat.

@ghrt: Nu mi se pare că a vorbi despre o centură la Comarnic și alta la Bușteni, precum și de alte măsuri imediate (pasaje rutiere subterane, dar corecte, cu scări rulante și lifturi etc.) este ceva prea pretențios din punct de vedere intelectual, dar poate mă înșel. În fine, A 3 pe V Prahovei nu are finanțare și are un viitor mai mult decât incert (spre deosebire de ce am scris mai sus despre tronsonul Margina - Holdea), deci aceste măsuri sunt nu doar stringent necesare, ci și utile pe termen mediu.

jaston

Sunt pentru modernizarea urgenta a DN68A (inclusiv a 3 a banda unde este posibil) si urgentarea la maximum pentru lotul cu tuneluri!

ghrt

@Xenos, nu e o problemă de capacitate intelectuală, ci de una tehnică. Pe cei 20km ai DN68A e mai uşor de determinat unde sunt dopuri, de văzut unde ar merge a treia bandă şi în general e uşor de analizat drumul. Pentru centura Comarnic sau tunel la Sinaia mă tem că e mai complicat dacă vrei mai mult decât discuţii inutile.

Cât despre preluarea PT de la Salini, varianta asta a picat deja din câteva motive foarte simple, care nu au nimic de a face cu raţiunea.
Cont (aproape) inactiv.

voicul

Si eu sunt pentru asfaltarea DN68A, pentru ca nu:
1. Nu cred ca se va deranja cineva din CNAIR pentru modernizare cu 2+1.
2. Tunelurile o sa dureze mult si bine, deci o sa tot mergem pe DN68A. Ar fi bine sa mergem decent.


cristi5

#50840
Ambuteiajul de pe LD3 poate avea o explicatie simpla: a fost prima zi cand am avut trafic suficient de mare ca sa produca ambuteiaj la trecerea 2->1. Nu cred ca un accident usor putea sa tina "dop" atatea ore.

waze:


Google traffic:

gruiarew

Ieri pe la 22 parcă era marcat pe GMaps accident în pădure. Alte detalii nu am.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

voicul

Quote from: TibiV on December 23, 2019, 03:24:25 PM
Si a facut 2h 30 min (doua ore si jumatate) intre A1 si A1 !. (Si inca vreo 3 pe Valea Oltului, bara la bara...)

E lejera treaba azi si nu cred ca se mai intampla ceva notabil.

Intre cele 2 sectiuni (A1 si A1) eu am vazut maxim 1.30h, dar per anasamblu a fost si mai putin.
Deci odata cu deschiderea LD3 s-a castigat 1h.

paullie

Din pacate pe drumurile Ro intotdeauna se intampla ceva ... notabil. Screenshot facut in jur de 16:30


dr4qul4

sunt doar 10 minute pierdute in ambuteiaj. Daca raman 28 min pt 17,4 km!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristi5

#50845
Duminica 05.01 am avut ambuteiajul normal care incepe la Margina, aproape ca a ajuns in giratia Holdea, dar nu pare sa se fi "scurs" pe A1.

Asteptam sa iasa google cu date de trafic de pe autostrada, dar dupa parerea mea urmatoarea data cand vom vedea coada pe breteaua Holdea din cauze de trafic (nu accident) va fi la Craciun sau eventual la Pasti.

Waze:


Google traffic:

pasadia

August e celălalt moment cu trafic ridicat în RO (de Paști nu e cine știe ce trafic).

voicul

^Am zis ca daca la ora 14 nu e trafic ... ce se sa se mai intample?
O problema a fost un accident. Pe DN68A se merge OK pana se intampla ceva. Cand s-a stricat/oprit putin fluxul - game over.

Ce e bine (am urmarit si azi): nu sunt probleme de asteptat la giratoriu Holdea.

Si eu zic ca tot in august o sa mai fie trafic mare. De paste vine lumea, dar nu asa multi.

cristi5

#50848
Era mai mult o gluma. Ambuteiaj la Holdea "din pasti in craciun" parerea mea.

Ambuteiaj la Margina va fi ceva mai des.

Nu se poate face ceva pt trecerea la nivel? Pare destul de bine amenajata in poze... Eu mi-amintesc ca am trecut si cu viteze mari peste linii CF.

Sigur, cand e pusa bariera, asta e, coada pana la Cosava... Dar nu aia pare sa fie problema, ambuteiajele incep la alte ore decat trece trenul.

NGC

PiSi 5

Quote from: NGC on October 07, 2019, 08:01:26 PM
Am o veste proasta pe care de ceva vreme tot aman sa v-o zic, in ideea ca poate geniile pomenesc ceva despre asta.

Intrucat saptamana asta se va implini o luna de la eveniment, e momentul totusi sa vedem care-i treaba.

Istoricul telenovelei il gasiti aici.

Ideea este ca recursul celor de la VIAPONTE la CAB a fost respins, dar mai apoi, acum aproape o luna, VIAPONTE a cerut revizuirea deciziei CAB si asta se va intampla la ICCJ. Ca si termen de comparatie, la DX12 T3 a durat aproximativ 11 luni cu tot cu recurs la revizuire.

Incepem anul cum nu se poate "mai bine". La ICCJ avem termen pe la mijlocul lui Februarie, iar de azi noul termen pentru evaluarea ofertelor este 31.03.2020. Oare de ce? ;)

Va tin la curent cu mersul telenovelei.