News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 10 Guests are viewing this topic.

nelu55

Pina la convertirea DC 100 in varianta mai " larg accesibila",sa nu uitam ca DC 100 ,va trebui relocat pe anumite sectiuni. Eu ma gandesc cu groaza ce va fi,daca relocarea DC 100 nu se va face pina la inceperea santierului LD2 sect  E.

mspescaru

#50671
Azi am parcurs A1 de la Arad la Deva. Timp 1h45 min pe ploaie cu max 120km/h. Pe DN7 faceam2h10min
Pe portiunea deschisa am circulat cu 100 km/h si eram cel mai lent. Soseaua se prezinta foarte bine si nu au nicio logica restrictiile.
Apropo, nimeni nu le respecta pt ca nu au nicio noima.
Pasaroiul si neaga ar trebui trimisi dupa gratii pt subminarea economiei nationale!!
CRACIUN FERICIT tuturor forumistilor

vancouver

Un aspect extrem extrem de grav: aceste restrictii puse in mod cert aiurea lasa impresia ca orice restrictie in Romania este aiurea, ca autoritatile sunt idiote etc.... Atunci sa nu ne mai mire cand diversi soferi vor incalca si alte restrictii, crezand ca sunt si acelea aiurea.

Practic autoritatile se faulteaza singure cu astfel de masuri stupide. Creste lipsa de respect fata de orice autoritate si ura fata de cei care chiar vor da amenzi pe o astfel de sectiune.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Intradevar limitarile alea absurde pot fi o problema mare.

Ma uitam la o emisune pe Discovery despre A2 din Germania si zicea un politist cauzele principale a accidentelor:
1. Nerespectarea distantei in autovehicule, care duce la 2
2. In caz de limitari de viteza sau franari puternice ... asa se produc accidentele.

Este jenant ce e acolo, dar cumva foarte in spiritul CNAIR.

Ca la noi, doar la noi!

cristi5

#50674
Cred ca e bine ca trec mii de soferi care zic toti "uite draga ca merge si cu 120, de ce dracu or fi restrictionat hotii de la drumuri?? Si de ce mama naibii or fi tinut inchis pentru atatea expertize?"

Si cu cat trec mai multi, cu atat CNAIR, Cuc si Bode sunt intr-o pozitie mai penibila.

Sunt curios cand/cum vor rezolva transportatorii, banuiesc ca au intrare la ministru.

Dar discursul actual este ca limitarile sunt impuse de expertiza (vezi interviul lui nenea de la DRDP tm "spaga la cantar"), deci sunt in pregatire pt procesul in instanta. Deci singura sansa sa se ridice reatrictiile mai repede de cateva luni/ani e sa se inteleaga partile, adica Bode/un nou sef CNAIR cu Comsa.

voicul

Mi se pare interesant ca la ora 21.00 giratoriu de la Holdea apare cu rosu. Nu si zona de langa, doar giratoriul.

Va fi  interesant sa vedem pe 4 - 5 cum va fi acolo.
@cristi5 - o sa avem filmari de trafic, nu?

cristi5

#50676
Am filmari de trafic si pt google si pt waze. Dar:
- google nu stie de LD3. Arata numai giratia Holdea cu rosu, ceea ce nu e nicio surpriza, ca doar in giratie numai incet se poate merge. Atata timp cat intrarile in giratie nu sunt rosii nu e nimic deosebit.
- waze arata totul OK ("verde") dar filmarile waze sunt pline de icoane de wazeri care apar si dispar ca la balamuc.

Oricum totul e verde, nimic interesant. Apare odata rosu intre Ohaba si giratia Holdea, dar numai cateva cadre / minute.


bbk

Am parcurs aseară ld4 si 3 dinspre sb. E durere faptul că  indicatiile pt camioane sunt minuscule. Pe ploaie nu vezi absolut nimic din chestiile alea pe care le numesc ei indicatoare. Pe vms era scris ceva cu interzis mtma 7.5t fără să înțelegi unde si dece. Un simplu" 7.5 tone iesire obligatorie peste 3 km" era mana cerească . Singurele semne vizibile si acceptabile sunt cele de interzis 7.5  care apar după ce ratezi ieșirea. Un ansamblu de 40t opreste undeva la vreo 200m după semnul respectiv. Ii vor rămâne 2 variante:  continuă sau  da cu spatele.

gruiarew

Pe văile alea îs probleme cu semnalul. De aceea tot apar și dispar. Tocmai ce-am venit cu trenul (că așa se face când se deschide o porțiune de A, unii merg cu trenul) și nu este semnal ioc nici pe Orange nici pe RDS. Pe DN68A posibil să fie mai bine din punctul ăsta de vedere că merge pe deal.

Probabil pe duminică o să vin și eu cu lotul filmat pe direcția spre Deva.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Quest

Cristi5 eu nu l-as pune la raboj pe Bode alaturi de Pasaroi. Gindeste-te ca Bode a intrat in paine iar pe subiectul LD3 a gasit un contract reziliat, cu o procedura de expertizare a situatiei in care lucrarea se afla.
Nu te poti opune doar prin pozitia de proaspat ministru si sa dai un ordin scurt de deschidere la trafic fara restrictii, la o asemenea conjunctura, doar ca sa faci pe placul societatii civile. Ai acte oficiale de care trebuie sa tii cont.

LD3 a fost dat in trafic in regim de DN cu 4 benzi, iar din monitorizarea multi-lunara care va urma, va iesi la suprafata daca restrictiile sint sau nu sint justificate. Ma astept la o scadere progresiva a restrictiilor, de viteza apoi si de tonaj.

Parerea mea e ca rezilierea s-a produs la presiunea infernala a Pasaroiului, caruia i s-a ridicat tensiunea la faptul ca Comsa n-a acceptat cresterea garantiei de la 4 la 10 ani pe TOT lotul. Adica omu' a fost nerealist in pretentii, s-a gindit de ex la cazul LD2 unde Salini a acceptat intr-adevar o crestere a garantiei cu 150% (de la 4 la 10 ani), DAR nu pe tot lotul, ci doar pe citiva km, cei cu probleme, consimtamint pe care si Comsa si l-ar fi dat pe acei 2-3 km pe care s-au gasit probleme.

Pasaroiul a tunat iar Compania s-a executat, dupa care si-au dat seama ca Pasaroiul e trecator, dar ei ramin si trebuie sa documenteze solid o asemenea decizie dura. De asta au si forat sute de carote. Cind presa a inceput sa-i puna Pasaroiului intrebari staruitoare legate de oportunitatra rezilierii contractului la stadiu fizic de 98% (!!) Pasaroiul s-a spalat rapid pe maini, replicind nonsalant ca "CNAIR e suverana in deciziile pe care le ia".

Craciun fericit tuturor !

Common sense will get you far !

cristi5

#50680
Bode sustine restrictiile, alaturi de Cuc. Cand va declara ca restrictiile si rezilierea sunt aberatii atunci nu va mai fi alaturi de Cuc. Pana atunci se pot tine de mana prin parlament. Bode nu da niciun semn ca va schimba abordarea.

Daca si noi pe forum stim ca rezilierea si restrictiile sunt aberatii, putea sti si Bode in prima zi ca ministru, putea atunci sa decapiteze conducerea CNAIR si sa schimbe abordarea pe LD3.

Altfel spus, pe LD3, si probabil si pe alte proiecte suntem in epoca Cuc (a si scris Cuc pe Fb ca LD3 e proiectul "lor", ceea ce e culmea tupeului dat fiind ca daca era dupa el si gasca lui, nodul Holdea nu exista, se deschidea din LD3 fix nodul Ilia). La fel cum partidul lui Cuc, prin bombe plasate in legislatie, continua sa controleze indirect si alte domenii.

E interesant cum decizii luate in 5 minute de niste imbecili ne afecteaza pe ani si chiar decenii. Rezilierea LD3 e cum e, dar lansarea LD2 si LD3 in 2013 fara acord de mediu e culmea haosului birocratic. Consecintele acestei decizii din 2013 le-am vazut si anul asta la ecoductul neplatit, le vom vedea deci cu Comsa in instanta si le vom vedea in toata aventura licitatiei tunelurilor, si in aprobarea proiectului tehnic al tunelurilor (neexistand SF, cum se va proiecta??). Decizie electorala din 2013, efectele se vor stinge prin 2025. 12 km de autostrada balmajiti in 12 ani.

rocklee

restrictia de 7,5 tone este scrisa si  pe acele ecrane electronice ...pe directia deva lugoj ... :)

craciun fericit ... 8)

JohannDB

#50682
... convertirea DC 100 in varianta mai " larg accesibila".... Chiar credeți că se gândește/se va gândi cineva în timp util și economic la o legătură între Holdea prin DC144 și Coșteiu de Sus - Margina, prin conectarea DC144 la DC100 în zona Holdea-Coșteiu prin pădure ( pe lângă calea ferată) unde relieful pare destul de dificil.....
    Din ce se vede și pe poza satelitară, zona de trecere pare dificilă; a fost careva dintre voi cu mașina pe acest sector ??
    La Margina, ieșirea estică pe capătul actual al "A1-muzeu de 4,3km" (ieșirea în Nodul Margina KM426 și capătul ciotului, la ieșirea estică din Margina, între dealuri, km 422- (minus) 300m, am văzut mașini mici și chiar și camion de 10 tone (prbabil localnici), plus mașina "de gunoi"....care se deplasau (tot probalil) la Coșteiu de Sus.....









Powered by API/PUM imgur uploader


   Podul din imagine este la ieșirea (după ultimele case) din Margina, pe DC100.
O să ne mai scrântim, noi, mult degetele pe tastaturi până vom vedea mișcare pe aici
   Însă, cu proxima trecere prin zonă și de vremea mă va ajuta o să încerc o trecere prin Holdea-Coșteiu-Margina....

nelu55

Am fost cu Dacia 1310 pe DC 144 de la Holdea pina la Costeiu de Sus , in urma cu 2 ani.Drum de piatra,3 m latime,cu urcusuri si coborisuri ,trecere la nivel cu calea ferata ,la Holdea ,inalta,timp de parcurs 20 min.

voicul

^Cred ca varianta asta va fi valida doar daca e accident si blocaj total pe DN68A si ai timp sa te incadrezi pe ea.

Mie nu mi se pare asa grav sa mergi 15, hai 20 de minute, in coloana. Viteza ar fi de 50 - 70 km pe ora.

Problema mare s-ar putea sa fie in capete din cauza coflictelor de trafic.