Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 64 Guests are viewing this topic.

perfidus

Mda, si eu remarcasem inutilitatea restrictiilor de viteza si tonaj odata rezolvate neoprenele, numai ca am uitat cu cine avem de-a  face. Apropo, cine e acum purtator de vorbe in locul lui Alin Serbanescu? E foarte tăcut...
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

disney

NGC, le-am adresat acum o "felicitare". De fapt mai multe. :lol: Vezi in topicul de comunicare. Mai da idei.

Livia

Hello! Potrivit directorului CNAIR, constructorul s-a apucat deja de treabă la podul peste Mureș. Contractul ar fi fost semnat ieri, iar azi s-a dat ordinul de începere a lucrărilor.

https://www.ziardehunedoara.ro/exclusiv-cand-spune-directorul-cnair-sorin-scarlat-ca-va-fi-deschis-lotul-iii-al-autostrazii-lugoj-deva-tronsonul-la-mila-vremii-contractul-pentru-repararea-podului-peste-mures-fost-adjudecat

Sorinus

Daca e ceva ce se remedia in 20 zile , care e atunci justificarea ptr reziliere?

miahi

^^ Dorinta de a intra la puscarie.

reed

^^ :lol:^
Bun,si daca expertiza zice ca obligatorie este restrictia de viteza si tonaj,chiar si dupa rezolvarea aparatelor de reazem,cand se vor ridica aceste restrictii?Cand ies la pensie "cerceşătorii-experti",ori cand?Vad ca se pupa si ministrul asta cu C..R-ul...

horatiu.cosma

^
Când cineva o să facă curățenie prin CNAIR.

survola

După ce avem această repoziționare a aparatelor de reazem, după ce facem inspecția tehnică a drumului și după ce vom face în paralel recepția la nodul Holdea, îi putem da drumul (la autostradă - n.r.), dar cu restricții de viteză și tonaj, obligatoriu, pentru că expertiza așa spune", a declarat directorul CNAIR, Sorin Scarlat, pentru Ziar de Hunedoara.

horatiu.cosma

Eu ce v-am zis? "Expertiza spune, un expert independent afirmă, nu putem să trecem peste cuvântul experților, autostrada e rea, am reziliat-o și am ținut-o închisă perfect justificat, chiar și acum e foarte rea, dar din grijă nemărginită pentru plătitorii de taxe o deschidem totuși, dar să știți că e rea, foarte rea, că de aia am reziliat-o, nu că am avut noi ceva cu Comsa". Asta era în caietul de sarcini paralel cu cel de pe SICAP pentru Iptana: "faceți o expertiză în care să folosiți cuvintele restricții, viteză, tonaj, probleme, deficiențe, asfalt, mai multe probleme, închis, limitare. Treaba voastră ce analize faceți, ce probe luați, ce scrieți în rest, dar la concluzii să fie folosite aceste cuvinte".

voicul

@Sorinus si eu am citit in articolul de acum cateva zile. tot 20 de zile, dar se pare ca ar dura la foc automat (totul optim) doar vreo 4 zile.

Importanta este ca nota de plata exista si va fi catre Comsa + 4 luni de stat in trafic pe DN.
Macar bine ca se misca ceva si ca sunt sanse pentru deschidere.

Sa vedem ce show si caterinca iese la receptia nodului Holdea.

NGC

Umbla vorba prin targ ca in curand va suna cineva la usa la IPTANA si nu va fi nici Mos Nicolae, nici Mos Craciun. Ar fi vorba despre ceva ce zornaie, dar nici zurgalai, nici clopotei. Sa vedem. ;)

udar


gruiarew

Între timp DRDP TM repară poteca prin Coșava. Să-mi zică cineva și mie care-i logica de se fac reparațiile doar când îs temperaturi cu minus în față? Asudau prea tare?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adrian sibiu

Alecu26 iti pot confirma 100 la 100 ca foreza din dealul Boita foreaza pentru autostrada Făgăraș-Sibiu.

alecu26

Revenind la povestea cu Tunel....pretul avansat de 30...40 de milioane vine de la un rule of thumb invatat in facultate: 1 million de  euro km autostrada la campie considerand doar terasament....10 milioane mai la deal considerand doar pod si 20 de milioane la munte considerand doar tunel.

De atunci preturile si inflatia au lucrat...asa ca un 30-40 de milioane e veridic. Evident ca se poate duce si mult mai sus, cum zice si @Io, acesta consider ca e un pret de pornire, ajungad lejer la 50 de milioane daca se cere ceva program accelerat, geologie speciala...etc

La ce ma refer prin program accelerat: exemplul cel mai bun la Holdea ar fi sa se inceapa chiar si cu 8 echipe odata, organizandu-se chiar si 8 puncta de acces, sau sa se faca cu o singura echipa excavatia. Utilajele aduse sunt destul de complexe si costa enorm mobilizarea lor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).