News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Quest

Io multumiri ptr knowledge-sharing :)

Citeam aici pe forum cineva semnala ca la Companie au inceput sa traduca documentatie franceza solida despre tuneluri. Deci a ajuns cutitul la os...
Common sense will get you far !

Ionutcatalin

@patratel_ro CNAIR a vrut sa cumpere proiectul de la Salini numai ca Italienii au cerut 190 milioane lei plus alte sume care sa acopere rezilierea contractului cu ei.

"Proiectul pentru proiectarea secțiunii cu tuneluri din lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, realizat de societatea italiană Salini Impregilo în cadrul contractului inițial, nu va fi folosit la realizarea noii licitații de atribuire a acestei secțiuni. Conform economica.net, discuțiile purtate între cele două părți nu au ajuns la un numitor comun, italienii cerând nu numai 190 de milioane de lei pentru proiectul tehnic, ci și alte revendicări, la care se adaugă câștigurile nerealizate în urma scoaterii acestei secțiuni din contract. Suma nu a fost acceptată de CNAIR."

http://www.tion.ro/proiectul-tehnic-pentru-sectiunea-cu-tuneluri-din-autostrada-a1-scos-la-licitatie-impreuna-cu-cel-de-executie/2177328

TibiV

Deci, atunci cand tunelurile vor fi scoase la licitatie (pe FIDIC galben, evident...) Salini poate licita cu 190 de milioane de lei sub ceilalti competitori, care nu au un proiect gata facut...  O:-)

Nu este mult, doar vreo 40 de milioane de euro - insa ar putea atarna mult in balanta la evaluarea financiara...

Intrebare: dpdv juridic, care este relatia Salini-CxxxR? Salini mai poate participa la licitatii?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Haideți să nu fim naivi și să credem în fițuica de casă a CNAIR. Nu a cerut Salini 190 de milioane pentru proiectul tunelelor, ar fi record mondial la costul unui proiect de tuneluri.

dr4qul4

Din ce s-a scris aici pe forum Salini a cerut pentru proiect exact cat mai aveau de facut la CIC. Adica un barter ca in loc de CIC sa le dea PT, dar sa primeasca toti banii pt CIC.
Iar CIC-ul ala sigur nu costa 40 mil E.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

TibiV

#50255
Horatiu, da' de ce? Fo' 15 mil. euro/km de proiect nu este OK pentru amicii macaronari?...  :lol:

Acum la modul serios, revin la intrebarea mea: Salini poate sau nu mai poate sa participe la licitatie?...

Parerea mea este ca (in acest UNIC caz) ar fi cea mai buna solutie...
Nu neaparat buna, dar cea mai rapida, pentru ca orice alt ofertant va cere cel putin un an si jumatate IN PLUS pentru studii geo/hidro/topo/arheo/ornitologic/folcloristic/etc/etc si pentru proiectare...

LE
Probabil ca 190 de milioane era maximum-maximorum, cu totul, inclusiv pentru claimuri legate de scoaterea nejustificata a sectiunii D din cointract...
Doamne, ce prostii au facut nebunii aia, si noi incercam sa scoatem piatra de pe fundul apei...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionutcatalin

Dupa deschiderea LD3 (cand o vrea Domnu') aceasta bucata de 9km din LD2 va face toate sutele de milioane de euro, mai ales in perioada sarbatorilor si a concediilor cand traficul va creste foarte mult iar ocolirea pe DN va scoate peri albi soferior. Atribuirea directa catre Salini nu este posibila iar licitatia fie ea si restransa va fi mereu blocata (pe buna dreptate) de ceilalti constructori/pretendenti cerand clarificari pe care CNAIR nu are de unde sa le dea.

adrian sibiu

#50257
Salutare tuturor după ce timp de o săptămână o răceală puternică ma tras pe dreapta astăzi am dat o fuga scurta la Boita in capătul lotului 1.Am urcat pe drumul tehnologic pana la intersecția Dj Talmaciu Talmacel. In mare parte el este finalizat dar încă nu sa băgat piatra si nu sa compactat ,am observat ca foreza este inca prezenta probabil pentru finalizarea forajelor la Făgăraș-Sibiu.



adrian sibiu

#50258
Boita văzută de pe drumul tehnologic.
(GPS)


Drumul tehnologic înspre Talmaciu (GPS)


Drumul tehnologic vazut de sus înspre Boita.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


Talmaciu vazut de sus de pe drumul tehnologic.
(GPS)


(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Răcit, răcit, dar aduni PLUSURI în draci!

Multe-multe înainte, sperăm să stai cu ochii pe ei până termină!...
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adrian sibiu

#50260
Drumul tehnologic la intersecția Dj Talmaciu Talmacel.
(GPS)


Probe de la foraje. (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


In depărtare foreza in actiune.
(GPS)


(GPS)


(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Tibi V multumesc de apreciere.Plusurile astea imi dau energie sa incerc sa fac mai mult si mai bine.😉😉😉😉😉.

naivu

Proiectul pt cei 9 km ramasi din LD2 costa aproape sigur sub 10 milioane (pt comparatie, pe A7, proiectele pt portiuni de 60-100 km sunt facute cu 12-20 milioane). Cei 190 milioane ceruti de Salini sunt probabil costul proiectare+executie; este modul lor de a spune CNAIRului: ori imi dai lucrarea cum ai promis ori :rant: :rant: :rant: .

tom_sawyer

Lucrările de intervenţie la Podul peste Mureş de pe lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva vor fi executate de către TKT Tehnologii şi Tensionări în Construcţii, potrivit surselor ECONOMICA.NET. Contractul cu această firmă va fi semnat joi, iar lucrările ar putea începe de luni. După efectuarea lor, ministrul Transporturilor ar putea decide deschiderea circulaţiei, însă cu restricţii de viteză şi tonaj.

https://www.economica.net/autostrada-lugoj-deva-a-fost-desemnata-firma-care-va-executa-lucrarile-de-interventie-la-podul-peste-mures-de-pe-lotul-3-surse_177173.html

voicul

Termina in 20 de zile, dar cu condiţii meteo favorabile, adică de minim 5.

Deci la anul si la multi ani deschidere LD3!

Macar isi dau interesul sa il deschida, dupa mult timp pierdut.