Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 74 Guests are viewing this topic.

dorum

#10260
offff

12.09.2013
Ora estimata: 09:00
Complet: S8 Completul 4 recurs
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: Pentru a daposibilitate revizuentei să ia cunoştinţă de conţinutul deciziei a cărei revizuire a solicită şi pentru a formula şi a depune motivele de revizuire, cu obligaţia în sarcina revizuentei de a comunica către toţi intimaţii câte o copie a motivelor de revizuire, urmând a face dovada cu confirmare de primire.
Document: Încheiere de şedinţă    12.09.2013

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000307238&id_inst=2

se amana pt 10.10.2013.....  :(

dorum

12.09.2013
Ora estimata: 09:00
Complet: S8 Completul 4 recurs
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: Pentru a da posibilitate petentei să precizeze în drept cererea şi să o comunice în copie tuturor intimaţilor, cu dovada confirmării de primire, prorogând discutarea excepţiilor invocate prin întâmpinare.
Document: Încheiere de şedinţă    12.09.2013


http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000307402&id_inst=2

se amana pt 26.09.2013

timisoreanul

Ca sa inteleaga toata lumea, hotararile pot fi de prima instanta, definitive (pronuntate in apel, sau de prima instanta daca nu se pot ataca cu apel) si irevocabile (date in recurs). O hotarare definitiva (in cazul nostru hotararea data de CNSC) este executorie, deci poate fi adusa la indeplinire. O hotarare irevocabila (cum sunt cele date de Curtea de Apel Bucuresti) este extrem de greu de intors, pentru ca se prezuma absolut ca este corecta. Caile extraordinare de atac (revizuiri, contestatii in anulare) au conditii foarte stricte de admisibilitate si cu greu ajung sa reanalizeze fondul. De aceea, sunt cu totul exceptionale solutiile de admitere a lor. Mai mult, daca nici macar recursul nu suspenda executarea unei hotarari, cu atat mai putin o cale extraordinara de atac. De aceea am spus ca nu exista niciun impediment pentru a se semna contractele, mi se pare o aberatie sa se astepte solutionarea acestor cai extraordinare de atac. La CNADNR parca exista o teama exagerata de a nu se gresi, ceea ce ii face sa sufle si in iaurt. Sper ca m-am facut inteles si nu am folosit termeni prea tehnici.

dorum

...eu personal iti multumesc pt explicatiile juridice (in termeni simpli)  pe care le dai, pt ca sunt chiar total afon in domeniul asta...

alecu26

deja eu incep sa ma gandesc la teoria cospiratiei.

Sa vad daca va ganditi si voi ca mine.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

#10265
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mariansb

poze de azi , ora 16.30 , intre Sebes si Miercurea

[/URL]

















[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

nicki4

salutare, am facut si eu un drum de la Alba Iulia la Timisoara si desi sunt facute pozele de Luni 09 sep. pot sa le pun doar azi (via Vintu de Jos deci nu am info si poze de la centura Sebesului). primele poze mai interesante sunt de la lotul 1 Simeria-Sibiu (sub-traversala de la Sibot);





apoi imediat dupa DJ spre Cugir o noua traversare (aici drumul este deviat temporar). Activitate nu foarte intensa dar erau ceva masini si oameni...


"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

nicki4

Continuam drumul mai departe pe autostrada simeria-deva (filmarea sper sa o pot pune mai tarziu) si continuam drumul via Magina-Faget. La intrarea in Traian Vuia intersectia cu DJ68A si Autostrada A1:






Drumul meu continua pe centura Lugojului unde la intersectia cu A6 o super agitatie cu multe utilaje si oameni. Ora era cam 3PM:








"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

rocklee

excelente poze nicki4....agitatie mare la centura lugoj ...a6... :D

phb2

@timisoreanul

Merci, Maître, pour vos explications très claires et pour votre analyse extrêmement pertinente.

phb2

Quote from: nicki4 on September 13, 2013, 03:10:47 AM
salutare, am facut si eu un drum de la Alba Iulia la Timisoara si desi sunt facute pozele de Luni 09 sep. pot sa le pun doar azi (via Vintu de Jos deci nu am info si poze de la centura Sebesului). primele poze mai interesante sunt de la lotul 1 Simeria-Sibiu (sub-traversala de la Sibot);




Je ne comprends vraiment pas pourquoi Strabag n'avance pas à Cugir ; les travaux trainent en longueur.
Quelqu'un en connait - t - il la raison ?

mitsu

Quote from: nicki4 on September 13, 2013, 03:18:35 AM




Asta e viitorul giratoriu de la intersectia A6 cu centura Lugoj? Parca imi amintesc ca in proiectul initial trebuia sa fie intersectie denivelata.

dorum

#10274
de fapt actualul tronson din A6 se termina in zona indepartata a imaginii, la acele deblee...apoi urmeaza un drum cu 2 benzi care se intersecteaza cu centura Lugoj in acest sens giratoriu...