News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 19 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche


alecu26

@NGC: nu a auzit nici o vrabiuta cum a fost castigat procesul cu Imbecilio? E aproape un miracol considerand suma si cat de rar castiga CNAIR procesele.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Denis


NGC

Daca te referi la procesul pentru OS3, nu are nici o treaba cu LD2.

@alecu26: Nu am inca detalii despre proces, dar sapam. ;)

NGC

Quote from: alecu26 on November 11, 2019, 12:35:03 PM
E putin mai complicat. Reazemele de neoprene pot sa simuleze cam toate tipurile de rezemari stiute de la static. Fix, mobil....cu diferite grade de libertate pe diferite directii.
Priviti videoclipul de mai jos....


In poza se vede ca placa e proiectata mai mare decat neoprenul...si probabil defectul a fost temperature de instalare...care trebuia sa fie aprox 10 grade Celsius...fiind zona de mijloc intre extremele climatice in Romania.

Neavand schema statica a podului e greu de spus ce tip de reazem trebuia sa fie acolo....dar eu as zice ca pare oricum din primul tip din filmulet.

@alecu26: Detaliile despre aparatele de reazem prevazute in proiect le poti gasi timp de 7 zile aici. Daca mai trebuie ceva, da de veste.

pasadia

Nu știu dacă e corect să spun asta, dar azi am străbătut și eu Grind - Ilia. Foarte fain asfaltul (că și impresia despre tort lotul -marcaje, aspect, etc...).

Am fost singur pe toată bucata - o mașină DRDP era pe contrasens (mergea spre TM), iar pe sensul "meu", dar cu fata tot spre TM stationa o mașină de la Axis - chiar înainte de intrarea pe podul peste Mures. Nu a avut treabă cu mine, dar e adevărat că mergeam încet (cam 80, dar am redus pe pod la 30).

Sincer sa fiu, anarhist cum sunt, mi-aș dori ca câți mai mulți să forțeze astfel acest lot. Dacă altă cale nu există, atunci măcar așa...

TibiV

#50196
Quote from: pasadia on November 28, 2019, 10:40:34 PM
Foarte fain asfaltul (că și impresia despre tort lotul -marcaje, aspect, etc...).
Daca ai vazut ca este tort, nu rahat turcesc, atunci e de bine...  ;)
Pentru ca daca un cusurgiu ca tine vede asa lucrarea, nu ma mai ingrijorez de ce ce spun CNAIR/CESTRIN/MAMA OMIDA...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

@pasadia nu se putea intra de la Holdea? "Intreb pentru un prieten"

pasadia

Nu, parapeții de la Holdea rezista.

@Tibi: sunt mai cusurgiu când vine vorba de acte. După cum am mai spus și în trecut, sunt puține trambulinele de pe loturile noi de autostrada de care să mă fi plâns. Adică mno, prefer siguranță data de 2 benzi și separator oricând și mai aleg sa ignor trambulinele. Dar pe lotul asta nu am simțit nici trambuline.

erl41

@Pasadia, tot pentru "un prieten" intreb si eu, daca intri la Grind catre Ilia, odata ajuns la Ilia trebuie sa iesi sau poti continua ...

Multumesc frumos

pasadia

La Ilia poți continua direct. Sunt 2 parapeți de beton, puși pe benzile de circulație, dar nu e nici o opreliște pe banda de urgență. Nu e nevoie sa apelezi la bretele sau sa mergi prin nod.
La Grind, în sensul giratoriu, am intrat prin ceea ce ar trebui sa fie ieșirea dinspre autostrada. Dar imediat după ce depășești mica insuliță dinspre giratoriu poți intra pe breteaua spre autostrada și continuă pe sensul corect.

Bineînțeles nu garantez că situația în teren va rămâne așa zilele următoare. Dar totodată sunt convins că se poate intra și pe sensul Ilia - Grind (dacă nu direct, continuând pe A printre semnele de avertizare, atunci printr-un viraj in zona in care sunt comune bretelele nodului - .Delaware
Statele Unite ale Americii
https://maps.app.goo.gl/6XVnWfuBGoTqtf6PA).

Dragos_Damian

Oamneni buni, haideti sa nu profitam de incapabilitate autoritatilor de bloca aceasul pe aceasta autostrada, este inchisa cu un motiv, pentru ca nu este considerata sigura, daca e sau nu e sa discutat destul, deocamdata si oficial este inca considerata nesigura de oameni care au fost in teren si probabil au o calificare pentru a da acest verdict.

cristi5

#50202
Ziceam mai demult ca pt ca oamenii sa se riste intre pe un drum inchis trebuie sa "merite riscul". De exemplu in nod la Moara Vlasiei erau "ilegali" cateva secunde. Sau pe pod la Sanpetru. Beneficiul: cativa kilometri in minus. Pentru un localnic care face drumul zilnic, merita riscul.

La fel si aici, decat sa ocoleasca zilnic Ilia-Sacamas-Abucea-Grind, Ilia-Grind merita riscul. Pe cand pe Grind-Holdea traficul de localnici e mai mic (ca sunt putini localnici in Holdea si Cosevita), si distanta pe DN comparabila.

Ce mi se pare de-a dreptul comic este ca la avizul de siguranta rutiera Politia din Bucuresti a limitat Grind la "punct de intoarcere" si CNAIR+politia nu au putut rezolva problema ani de zile. In schimb pe localnici i-a durut in basca si folosesc nodul chiar daca autostrada e inchisa :)

Atat povestea nodului cat si rezilierea arata prapastia dintre autoritati + legile lor si nevoile cetatenilor care... platesc salariile si masinile de serviciu ale autoritatilor, legiuitorilor, etc.

NGC

Quote
Ce avem noi aici?
Exact, exact! Ce avem noi aici? Ce avem noi aici?

Ce sa avem? Lectura de weekend! :lol:

























Atentie cu ce viteza circulati pe banda de urgenta! Sunt probleme de planeitate si rugozitate. :lol: :lol: :lol:

Parca am mai vazut filmul asta si pe ST3, nu-i asa? ;) Sau asa o fi sablonul initial al documentului Word pentru orice expertiza? :lol:

Au fost tare draguti si doar din "coincidenta" au tinut sa precizeze ca in loc de cele 2 pasaje peste CF200 si CF212 trebuia doar unul, nu-i asa? :D

Va las pe voi sa trageti concluziile.

NGC

Prin targ se aude despre o deschidere inainte de Craciun. Deocamdata luati doar ca si zvon.