Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 83 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Celelalte au fost expertize, asta e proiectare și execuție. Sunt curios cine a făcut expertiza. Poate face cineva o sinteză a documentației din licitație, că eu nu reușesc.

adrian sibiu

Cred în continuare că această companie de antiinfrastructura are impresia ca ei sunt buricul pământului și de pe scaunele lor călduțe nu o sa i dea nimeni jos,dar as fi foarte curios sa i vad începând de mâine cum o sa se comporte.Sper ca maine noul ministru al transporturilor sa iasa public si sa ceara deschiderea acestui lot precum și accelerarea lucrului  la celelalte obiective.

JohannDB

#50027

Powered by API/PUM imgur uploader

....și mai ales depășirea vitezei.  :headbash:  :bash:   ......Ori acest lucru se poate întâmpla și pe un drum național, dar și pe o autostradă........... Măiiiiiiiii  :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:   Se pare că stimabilii, nici măcar în "delegație" când merg prin zonă, nu trec pe acolo !! Altfel nu ar debita inepții; chiar vreau să văd poziția oficială a Poliției Rutiere cu evenimentele din zonă.... Și eu trec pe acolo și nu trec cu.....scuterul sau....bicicleta, că n-aș....avea loc.......... !!
Later edit...Chestia cu depășirea vitezei este exclusivă pentru DN68A pe sectorul Săcămaș-Margina de aprox. 39,5 km......
Later edit ...1..... Cu noul ministru nu știu ce speranțe aveți, dar eu nu mai am cuvinte, privind "înapoi" în "istoria" ultimilor 10-15 ani..... Cu restul, "Doamne miluiește" !!.......... Mi-e silă, deja, la banii pe care-i dăm pe "drumuri", la "importa și aroganța" organelor de control și lipsa elementară a unei ergonomii GÂNDITE pentru toate tipurile/caracteristicile de transport....!! "Merge și așa" ?? Oare cât timp ??

cristi5

Vai cata incompetenta. Orice statistica din Romania sau de aiurea arata ca numarul de victime pe km parcurs e de cel putin 5 ori mai mic pe drumurile cu acces controlat (2+2 cu separare de sens, 2+1 etc)

Asta e rea-vointa. Functionari anti-cetatean.

voicul

Asa e @cristi5, dar nu are nici o legatura una cu alta.
Un om raspunde si altul deschide soselele. Cu alte cuvinte cel care scrie poate sa scrie orice ca oricum nu in functie de ce scrie el se iau deciziile.

^Oare dupa semnare, cat o sa dureze sa se faca experitiza aia pe LD3?

JohannDB

""""""......,dar as fi foarte curios sa i vad începând de mâine cum o sa se comporte.Sper ca maine noul ministru al transporturilor sa iasa public si sa ceara......."""""
De mâine, n-o să fie absolut nimic !! La vremuri noi, tot noi.... Și cu asta Q.E.D. (ce era de demonstrat) !!

cristi5

#50031
Quote from: voicul on November 04, 2019, 09:51:02 PM
Un om raspunde si altul deschide soselele. Cu alte cuvinte cel care scrie poate sa scrie orice ca oricum nu in functie de ce scrie el se iau deciziile.

Dar asta nu e o scuza!!! Daca angajati din CNAIR nu cunosc chestiuni elementare despre siguranta autostrazilor, cine naiba sa le cunoasca, ministerul (in)culturii?

Pai asa de ce angajeaza oameni care stiu sa scrie si sa citeasca, nu e nevoie, ca nu ei deschid autostrazile. Trebe numa sa aiba pile si neamuri si e ok, gata angajarea. Pe viata.

E clar ca autostrazile sunt vazute ca un "cadou de viteza" de la politic pt pulime. Vezi si referinta la viteza din text. Siguranta da-o-n ma-sa, si-asa suntem pe ultimul loc in Europa, ce mai conteaza.

Tocmai, orice tara cu apa calda nu prea face controale de viteza pe drumurile sigure. N-are rost sa aloci echipament si oameni acolo unde riscul e mai mic... Unele nici nu au limita de viteza, etc.

voicul

#50032
Da, cam asa e pe la noi in RO: pile, relatii, interventii si cu marinimie, de alegeri, ceva lucruri palpabile.

Acum nu stiu cum de ai dat tocmai exemplul cu apa calda, dar, desi offtopic: https://www.radet.ro/popup-prima-pagina/anunt-important-radet-bucuresti--poz-1.pdf
Practic aici spune ca vreo 1/10 din B, nu are apa calda "zonele bulevardelor Mărăşeşti, Octavian Goga, Decebal, Calea Moşilor, Ştefan cel Mare, Mihai Bravu, Şoseaua Colentina, Pantelimon, Bulevardul Lacul Tei, Şoseaua Fundeni, Bulevardul Doamna Ghica, Calea Vitan, Bulevardul Unirii, Calea Călărași, strazile Labirint, Foișorului, Matei Basarab, precum şi străzilor adiacente".

Ei zic ca e de azi, dar de vreo 4 zile nu prea mai e. Caldura ... noroc ca e afara ca in calorifere nu.

Scuzati offtopic-ul.


nenea_hartia

^ À propos de căldură, C...R-istului care a redactat aberația de mai sus, reprodusă de @JohannDB, nu îi pot decât cita din schița ,,Căldură mare" a lui Caragiale: ,,Amice, ești idiot".  :(

horatiu.cosma

Foarte bine sumarizat, nenea_hartia. Începusem să scriu și eu ceva despre fițuica aia, dar pur și simplu e o încrengătură de prostii, o adevărată matioșca/Inception de tâmpenii în care cu cât intri mai mult în detalii, cu atât îți dai seama mai tare că nu are nicio speranță CNAIR-ul.

gruiarew

Deci încă 15 luni (cel puțin) de DN68A? Că eu nu mai pricep nimic...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

marinul

#50036
licitatia de care a scris NGC este pt lot3 Orastie-Sibiu

alecu26

Gresiti cu totii. Nu viteza e cauza accidentelor. Ci reducerea ei brusca. :))
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nrb

tic-tac, tic-tac, cucu" a zburat! pe dn68 au aparut gropi dupa ultima ploaie, capcane pentru masinile mici, atentie, in rest sa vedem "suveranitatea" cnair :lol:

adi

pe DN68, de la Sacamas la Grind, asfaltul a inceput sa lipseasca, drumul a devenit foarte denivelat si cu gropi. la peste 40km/h deja este periculos sa mergi pe timp de noapte.