Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 52 Guests are viewing this topic.

penad2007

Quote from: anacronox on September 05, 2013, 06:57:11 PM
Si straco baga mare pe lotul lor. Erau 3 echipe de asfaltare pe traseu intre sebes si baile miercurea sibiului
Multumesc. Astea sunt vestile pe care le asteptam cu totii. :banana2:

alin_simeriaveche

Scuzati de intarziere, cunt la un curs de formare in bucuresti si nu am avut timp si net ptra bun


dorum

#10142
hmmm...de recursurile de pe lotu 4 nu stiam...
nu stiam ca si strabag a atacat, chiar si dupa semnarea contractului...


http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000307402&id_inst=2

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000307238&id_inst=2

...incurcate itele dom'le... :) ...iar impresia mea e ca treaba asta e generata de ""competentii"" si ""expertii"" din comisiile CNADNR...

PS...io m-am plicti' sa mai urmaresc just.portal.ro...pai ca un necunoscator in d'ale juridicului mi se face rau cate cai de atac sunt, chiar si dupa pronuntarea sentintei finale...
PS2...daca mai sunt si alte cai de atac si se tot amana termenele o sa avem contracte semnate si pornite lucrarile la pulivara...scz de expresie

boer_escu

Multumesc tuturor care au adus vesti si poze in ultima vreme!

Revin si eu cu niste poze de pe lotul 4, de la pasajul DJ143B peste A1 (langa nodul Sibiu vest).











Archi

Quote from: penad2007 on September 05, 2013, 06:54:16 PM
Quote from: Archi on September 05, 2013, 06:07:36 PM
Straco baga mare :banana2: ! Imi place. :)
Archi , daca te referi la filmari, sunt de pe lotul Strabag. Ai ceva noutati de la Straco?

Iartama! mereu incurc straco cu strabag


alin_simeriaveche

da, nu ma mira de ce a spus asta, doar face parte dintr-o "familie" dar ideea e ca nu ne va costa decat 15 sau 25% varianta pitesti...dar asta e

radutm

bine ar fi ca UE sa accepte sa mute coridorul, altfel e doar o varianta prin care sa se scot sumele de bani pentru autostrazi de sub controlul UE...altfel de ce ar fi mai avantajos Sibiu - Brasov 100% pe banii statului decat Sibiu-Pitesti cu finantare europeana de pana la 85%? nu vad nicio afacere. plus ca pierzi sansa sa faci acel tronson, altfel, nu se mai face nici la sfantu asteapta.
cont inchis

tigrel58

@dorum
Cele 2 dosare de la CAB la care ai dat link sunt cu UMB "in aparare", mai sunt 2 cu UMB "in atac", la care au fost termene ieri:
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000307122&id_inst=2
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000307331&id_inst=2
Poate se conexeaza si se termina odata cu nebuniile astea numite cai extraordinare de atac.
Din pacate, ziceam in primavara ca abia la toamna se semneaza contractele. De-ar fi numai atat, sa fie semnate pana la 1 decembrie si la primavara cand da coltu ierbii sa inceapa odata.

SILVIUFG

Quote from: radutm on September 06, 2013, 08:03:43 AM
bine ar fi ca UE sa accepte sa mute coridorul, altfel e doar o varianta prin care sa se scot sumele de bani pentru autostrazi de sub controlul UE...altfel de ce ar fi mai avantajos Sibiu - Brasov 100% pe banii statului decat Sibiu-Pitesti cu finantare europeana de pana la 85%? nu vad nicio afacere. plus ca pierzi sansa sa faci acel tronson, altfel, nu se mai face nici la sfantu asteapta.

E clar ca nu se vrea Sibiu-Pitesti. Pentru a pune in valoare Brasov-Comarnic. Altfel nu o sa bage nimeni bani in Valea Prahovei. Ei acum forteaza un pic devierea traseului. Si cu avizele de mediu si cu altele... Daca nu se inteleg cu cei de la UE atunci vor renunta si ramane cum am stabilit. Parerea mea...

savagedanyro

Astia toti cred ca Renault sunt idioti.

La primul sens de intentie adevarata de mutare a coridorului Renault vor ataca decisiv si toate planuri lor de a bloca Pitesti-SIbiu se vor spulbera.
Credeti ca Renault va accepta sa trimita masinile prin Pitesti-Bucuresti-Brasov-Sibiu ? :)
Unul din motivele principale ale unei autostrazi este si schimbul economic import-export iar momentan Renault este unul dintre cei mai mare exportatori al Romaniei, cu o contributie majora la asa zisa crestere economica din ultimul timp.

...live the moment...

Ionut

Iar discutiile astea? Se va face Sibiu-Pitesti si Brasov-Sibiu. N-as putea sa va spun ordinea. Cert este ca UE NU VA MUTA CORIDORUL! Pe asta puteti paria, coridoarele acelea sunt negociate la aderare si nu se schimba dupa cum zice/vrea Johannis sau Papa de la Roma. Si nu sunt convins ca vom pupa bani europeni pentru a atrage trafic spre o autostrada in concesiune. Declara Johannis ceva... gata! S-a mutat coridoru'.

PS: Tot respectul pentru ce-a facut in/pentru Sibiu. Ar fi bine sa se abtina de la unele declaratii, totusi.

anacronox

#10152
pana una alta am pus si poza unde se vad elementele pentru cofrajul tunelului



dupa cum se vede in partea dreapta a pozei avem 2 elemente de tunel turnate deja. sunt ca cele de la Cunta, ceea ce e logic pentru ca subcontractorul pentru lucrarile de arta este tot Colini

davyl

Multumim anacronox. Foarte interesanta abordarea: un tunel asemanator celui de la Cunta.

Pentru cei care sunt de specialitate: are sanse un astfel de tunel avand in vedere ce probleme are dealul ala?

Sau sa pun problema si asa: greutatea totala a tuturor pieselor asamblate ale tunelului nu vor influenta dinamica dealului?

Daca ne poate raspunde un specialist, alecu26 dar si altii de specialitate: bogdymol, nenea_hartia etc....

dorum

#10154
@tigrel58

stiam de cele cu UMB in atac si ca termenul a fost ieri...s-au amanat pt 19.sep...nu stiam de astea cu Strabag in atac cu termen 12.sep...daca se amana si astea cu 2 sapt, nu vedem nimic pe santiere nici luna asta...sau UMB e kamikaze si isi aduce deja utilaje?...cineva parca zicea ca a vazut vreo 20 camioane UMB venind spre Deva...hmmmm