Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 73 Guests are viewing this topic.

vancouver

nu știu ce tot spui acolo, cristi5, ca iau in serios, ca nu iau in serios. Eu am transmis doar o informație seaca, fara sa conțină vreo părerea de-a mea.

Repet informația: Interdicția pentru camioane este provizorie. Punct.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

esendy

Interdictia pt camioane este o prostie. Punct.

gruiarew

Cristi, eu nu circul decât în intervalele menționate, alese anume pentru a merge cât mai lejer. Mie-mi merge dashcam-ul tot timpul, dar nu cred că e relevant duminica înainte / la prânz sau seara după 22. N-am cum să ajung în zonă când îi ora de vârf. Scuze aici, nu pot contribui.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

NGC

LD3

Quote from: NGC on October 15, 2019, 08:03:11 PM
Ca sa intelegeti mai bine, achizitia de care a vorbit CNAIR mai sus, adica "Realizarea Expertizei Tehnice a lucrărilor de drum proiectate și executate în cadrul contractului "Proiectare și Execuție Autostrada Lugoj – Deva, lot 3 km 56+220 – km 77+361"" mai are o sora.

Este vorba despre "Realizare Expertiză Tehnică a lucrărilor de artă proiectate și executate în cadrul contractului ,,Proiectare și Execuție Autostrada Lugoj – Deva Lot 3, km 56+220 – km 77+361"".

Niste ulii zic ca noua achizitie directa presupune realizarea expertizei in circa 30 - 40 de zile, dar se poate ajunge pana la 90 de zile.

Asadar, ambele expertize sunt necesare pentru ca sa se poata deschide circulatia, dar ulii zic ca noua expertiza inca e in desfasurare si mai dureaza.

Din ce am auzit, a doua achizitie, adica cea pentru expertizarea lucrarilor de arta, trebuie reluata de la zero. Nu stiu deocamdata motivele, dar o sa revin cand mai aflu ceva.

NGC

PiSi 5

Marti a fost termenul pentru evaluarea financiara, dar s-a amanat deocamdata cu 2 luni. Noul termen este 16.12.2019. ;)

adrian sibiu

Salutare tuturor astăzi am dat o fuga scurta pe lotul 1 in zona Talmaciu .Am observat foarte multe camioane care transporta material de umplutura pt drumul tehnologic. Reprezentantul celor de la Total Nsa mi a spus  că sefii au cerut accelerarea lucrului la drumul tehnologic și finalizarea lui cat mai rapida. Astăzi se incearca unirea drumului tehnologic care a inceput de la intersecția Dj Talmaciu Sadu cu cel care vine de la Selimbar. Poze mai târziu. 😉😉😉😉😉😉

tom_sawyer

QuoteComunicat de presă

CNAIR S.A. a solicitat Expertului Tehnic Independent să realizeze și să prezinte un raport preliminar care să cuprindă analiza investigațiilor în teren și măsurile de conservare și punere în siguranță a lucrărilor pentru autostrada Lugoj-Deva, lotul 3, km 56+220-77+361.

Prestatorului expertizei, IPTANA S.A., i s-au solicitat în mod deosebit concluziile privind lucrările proiectate și executate, la nivel de performanță, cu indicarea posibilității deschiderii traficului.

În această fază, concluziile preliminare sunt:

Lucrările executate în acest stadiu, nefiind finalizate la parametrii proiectați, prezentând numeroase defecte, degradări în evoluție, nu permit deschiderea traficului în condiții de confort si siguranță, așa cum sunt stabilite prin reglemăntările tehnice în vigoare și prin documentația de proiectare care a stat la baza executării lucrărilor.

În urma analizei efectuate privind posibilitatea deschiderii circulației pe autostradă s-a constatat că la data inspecției preliminare, împrejmuirea prezintă vulnerabilități și defecte majore, a căror remediere nu se poate face pe termen scurt. Astfel, au fost necesare investigatii suplimentare pentru stabilirea solutiilor de remediere, în urma cărora, după remediere, să se poată deschide în prima fază circulația în regim de drum cu 4 benzi de circulație cu restricții severe de tonaj și viteză, astfel:

    - Autovehicule cu masa totală maximă autorizată mai mica de 7,5 tone;
    - viteza maxima de 90 km/h;
    - viteză maximă de 50 km/h când partea carosabilă este acoperita cu polei, gheață, mâzgă sau sunt ploi tprențiale;
    - viteză maxima de 60 km/h în zona podului peste râul  Mureș (km 68+500 - km 69+500), respectiv pe zona podurilor de pe autostrada de la nodul Ilia (poduri și rampe între km 76+100 – km 77+000), cât și la nodul Dobr (km 67+000 – km 67+500);
    - semnalizarea corespunzătoare a sectorului de drum, inclusiv a pericolului prezenței animalelor.

Deschiderea circulației în regim de autostradă, cu restricții de viteză și tonaj se poate face numai după rezolvarea tuturor vulnerabilităților împrejmuirii.

Deschiderea circulației pentru vehiculele cu masa mai mare de 7,5 tone se va face numai după aplicarea măsurilor de remediere a defectelor constatate în cadrul expertizei tehnice pentru domeniul poduri.

Avand în vedere stadiul lucrărilor sunt obligatorii inspecții săptămânale ale tuturor construcțiilor și instalațiilor pe toată lungimea sectorului de drum, până la finalizarea lucrărilor și remedierilor conform soluțiilor stabilite în expertiză.

"Primele rezultate ale expertizei lucrărilor la lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva ne-au confirmat că vom putea da în circulație doar în condițiile de restricții impuse de experți. De asemenea, subliniez că lucrările de la nodul Holdea trebuie sa fie recepționate într-un timp cât mai scurt, după parcurgerea procedurilor tehnice, astfel încât autostrada sa poată fi utilizată. Totodată, așteptăm ca în faza a doua a expertizei, în urma investigațiilor și analizelor efectuate de către specialiști, să fie identificate soluțiile de remediere a neconformităților din cauza cărora tronsonul nu a fost recepționat", a declarat Sorin Scarlat, Directorul General al CNAIR S.A.

CNAIR

adrian sibiu

Echipa de topometristi delimitează culoarul drumului tehnologic in partea stanga a Dj Talmaciu Sadu. (GPS) Cilindru in actiune pe drumul tehnologic la intersecția Dj Talmaciu Sadu. (GPS) Au săpat o groapă in stanga drumului tehnologic unde au găsit balastru.Cred ca va apărea o groapă de împrumut. (GPS) Se baga umplutura la greu pt drumul tehnologic. (GPS) (GPS) Continuarea drumului tehnologic in directia Selimbar. (GPS) (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Talmaciu vazut din drumul tehnologic.  (GPS)


In continuare pe drumul tehnologic.  (GPS)


Buldozer in actiune pentru a lega drumul tehnologic care vine dinspre Selimbar si continua spre Boita  (GPS)


(GPS)


(GPS)


Excavator in actiune sapa in dreptul unui pârau pt a introduce acest burlan pt preluarea apei
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Am uitat sa va comunic ca am vazut azi utilaje cu sigla PORR pe ele si inca un lucru aflat azi este ca deserventii de pe utilaje sunt sirilankezi si au adus pe șantier și necalificați vietnamezi.😯😯😯😯😯

voicul

E bine ca trag tare, dar curand ... fara AC nu o sa mai faca nimic. Poate e AC pe drum si nu am aflat noi inca.

adrian sibiu

Total Nsa  vor sa finalizeze drumul tehnologic cap coada Selimbar- Boita.

pentium10

Deci pt clarificare si informare corecta.
PORR sau Total NSA are srilankezi si vietnamezi?

(fara a lua la misto NSA din SUA)
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

adrian sibiu


cristi5

https://m.hotnews.ro/stire/23434113

Quote
Ce a constatat expertul tehnic pe Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj - Deva. Care sunt problemele și de ce ar putea fi deschisă circulația cu restricții de tonaj și de viteză

Circulația rutieră pe cei 21 de km de pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva ar putea fi deschisă, dar cu restricție de tonaj de 7,5 tone și limitare de viteză de 80 de km/h, conform recomandărilor făcute de către expertul tehnic pentru Compania de Drumuri. Într-un raport preliminar, expertul tehnic evidențiază care sunt zonele cu probleme, iar CNAIR spune că va deschide traficul și camioanelor doar după ce se vor rezolva problemele care ar fi fost descoperite la unele poduri.


 

"CNAIR S.A. a solicitat Expertului Tehnic Independent să realizeze și să prezinte un raport preliminar care să cuprindă analiza investigațiilor în teren și măsurile de conservare și punere în siguranță a lucrărilor pentru autostrada Lugoj-Deva, lotul 3, km 56+220-77+361", transmite Compania de Drumuri într-un comunicat.

"Prestatorului expertizei, IPTANA S.A., i s-au solicitat în mod deosebit concluziile privind lucrările proiectate și executate, la nivel de performanță, cu indicarea posibilității deschiderii traficului", susține CNAIR.

Astfel, în această fază, concluziile preliminare sunt:

Lucrările executate în acest stadiu, nefiind finalizate la parametrii proiectați, prezentând numeroase defecte, degradări în evoluție, nu permit deschiderea traficului în condiții de confort si siguranță, așa cum sunt stabilite prin reglementările tehnice în vigoare și prin documentația de proiectare care a stat la baza executării lucrărilor.

În urma analizei efectuate privind posibilitatea deschiderii circulației pe autostradă s-a constatat că la data inspecției preliminare, împrejmuirea prezintă vulnerabilități și defecte majore, a căror remediere nu se poate face pe termen scurt. Astfel, au fost necesare investigatii suplimentare pentru stabilirea soluțiilor de remediere, în urma cărora, după remediere, să se poată deschide în prima fază circulația în regim de drum cu 4 benzi de circulație cu restricții severe de tonaj și viteză, astfel:

Autovehicule cu masa totală maximă autorizată mai mica de 7,5 tone;
viteza maxima de 90 km/h;
viteză maximă de 50 km/h când partea carosabilă este acoperita cu polei, gheață, mâzgă sau sunt ploi torențiale;
viteză maxima de 60 km/h în zona podului peste râul Mureș (km 68+500 - km 69+500), respectiv pe zona podurilor de pe autostrada de la nodul Ilia (poduri și rampe între km 76+100 – km 77+000), cât și la nodul Dobr (km 67+000 – km 67+500);
semnalizarea corespunzătoare a sectorului de drum, inclusiv a pericolului prezenței animalelor.

"Deschiderea circulației în regim de autostradă, cu restricții de viteză și tonaj se poate face numai după rezolvarea tuturor vulnerabilităților împrejmuirii", notează CNAIR.

"Deschiderea circulației pentru vehiculele cu masa mai mare de 7,5 tone se va face numai după aplicarea măsurilor de remediere a defectelor constatate în cadrul expertizei tehnice pentru domeniul poduri", mai susține Compania de Drumuri.

Potrivit acesteia, "sunt obligatorii inspecții săptămânale ale tuturor construcțiilor și instalațiilor pe toată lungimea sectorului de drum, până la finalizarea lucrărilor și remedierilor conform soluțiilor stabilite în expertiză".

"Primele rezultate ale expertizei lucrărilor la lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva ne-au confirmat că vom putea da în circulație doar în condițiile de restricții impuse de experți. De asemenea, subliniez că lucrările de la nodul Holdea trebuie sa fie recepționate într-un timp cât mai scurt, după parcurgerea procedurilor tehnice, astfel încât autostrada sa poată fi utilizată. Totodată, așteptăm ca în faza a doua a expertizei, în urma investigațiilor și analizelor efectuate de către specialiști, să fie identificate soluțiile de remediere a neconformităților din cauza cărora tronsonul nu a fost recepționat", a declarat Sorin Scarlat, Directorul General al CNAIR S.A.
Contractul pe lotul 3, reziliat la 99% și 95% plăți făcute. Statul a rămas fără garanție, deși invocă nereguli