Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 47 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

Rocklee utilajele deocamdată decoperteaza pt drumul tehnologic de la Selimbar pana la intersecția Dj Talmaciu Sadu.

rocklee


cristi5

#49847
Atentie, comunicatul zice clar ca la receptie la Holdea nu e rezolvat nimic. Deci a semi-praf in ochi povestea cu 80 etc

Vor fi oricum mai multi care merg cu 180 decat cu 80. Dar nu pot sa zica ca deschid cu 130 ca doar lotul e stricat nu?

@gruiarew nu se face niciun dop de la limita de viteza! Dop se face de la densitate nu de la viteza.  Vitezele mai mici permit densitati mai mari, ca distanta de siguranta e mai mica. De-aia traficul incetineste cand sunt multe masini.

Dar in zona aia nici vorba de asa ceva. Si inainte de Craciun sunt 900 de vehicule-echivalent pe ora pe sens, cu TIRuri cu tot. 900 incap lejer pe un DN prost, cum se vede si in teren.

Capcitatea maxima in zona e data de capacitatea giratiei Margina est (unde se intalnesc cele doua sensuri) si eventual Holdea (unde se va desparti eventual fluxul de TIRuri, dar nu e mare problema ca masinile mici au prio). Niciuna din astea n-are absolut nicio legatura cu viteza maxima pe A1, presupunand ca s-ar respecta.

Sigur, va fi o coada la iesire la Holdea uneori, cum a fost si la Soimus. Dar coada, pe sens opus, aia o "vezi" deja la Margina, e in general OK. Dimpotriva, limita de viteza scade teoretic probabilitatea de loviri din spate.

gruiarew

#49848
Eu am zis că se face dop la Holdea, nu de la limita de viteză, de la faptul că daca rămân camioanele pe DN și cum giratoriul e în vale, alea abia urcă, până pornește câte unul de pe bretea, șamd. Plus e strâmt, față de cel de la Șoimuș.

@istvan78 mulțumesc pentru completare.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

istvan78

... de la faptul ca vin camioanele de pe DN si autoturismele de pe A1. Premisa pt. care nu ne temeam de intrarea in giratoriul de la Holdea era ca pe DN traficul dinspre/spre Ilia va ramane extrem de scazut. Dar nu e asa daca camioanele raman pe DN...

voicul

Care e diferenta (pentru terasament/structura autostrazii) daca vehiculul merge cu 80 sau 130?


gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

#49853
@gruiarew

Pai si acum turismele urca in urma lor nu?

Nu inteleg problema, capacitatea unei giratii este cam la fel cu a unui DN prost.

Faptul ca masinile alea intra in giratie venind de pe o autostrada nu le face mai multe!!!

Ne-am tot ingrijorat aici de giratiile cu intersectie de sensuri de la Margina apoi de la Soimus. Nu s-a intamplat decag asteptari normale de cateva minute max. Ori cazul asta e mult mai simplu.

voicul

Turismele ies de pe autostrada si blocheaza toate tirurile care vin pe DN68A spre Timisoara.

Intradevar sunt sanse mari sa fie dop baban acolo.

gruiarew

Cristi, ai un giratoriu în groapă, din care se iese încet (TIR-uri ce urcă atât spre Coșava cât și spre Deva). Vrei nu vrei când ieși de pe bretea, trebuie să oprești. Acum nu ai fluxuri care se întretaie. N-ai unde să ieși / intri. Se urcă în urma celui mai lent, dar nu trebuie să oprească nimeni pentru a ceda prioritatea. Giratoriul ăsta e strâmt, nu ai timp să te "înfigi" ca la Șoimuș, unde e loc. Fă-ți un desen și ai să pricepi. La Margina ai două fluxuri ce se întretaie în plan, aici ai trei într-o groapă.

Chiar dacă vine mașină mică dinspre Coșava, fiind loc strâmt nu ai certitudinea că se urcă pe A, să meargă spre Deva. E cel mai penibilă girație în care se intră tare de pe două părți și se iese greu.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adrian sibiu

Sper ca MT sa dea drumul autorizației de construire pt lotul 1 din Pisi,altfel Total Nsa o sa termine drumul tehnologic pe tot lotul .Am  observat astăzi miscare foarte intensă pe tot lotul de la Selimbar pana la Dj Talmaciu Sadu.Foarte multe camioane cu bascule lungi cara material pe toată porțiunea amintită mai sus .Nu am poze neavând timp să intru sa le fac .Poate maine o sa dau o fuga pe întreg lotul.😉😉😉

vancouver

Quote from: perfidus on October 17, 2019, 12:10:08 PM
@Vancouver, de ce crezi ca nu ar trebui lasat traficul greu la deschiderea pe LD3? Care e logica? Ca beneficiar nu vrei sa vezi ce poate noua achizitie?

Eu nu cred asa ceva. Eu nu cred ca nu trebuie lasat traficul greu. N-am spus asa ceva.

Am spus ca DACA problemele semnalate la terasament sunt reale, ATUNCI (si numai atunci) este logic sa se puna limitare de tonaj. Si anume apa care se infiltreaza in terasament + greutatea camioanelor + vibratii => posibil problem. Daca nu sunt reale si sunt doar minciuni sau ipoteze, atunci evident nu trebuie nici o restrictie de tonaj. DAR INCA O DATA REPET, DACA STIM UNDE AU LOC INFILTRATII, ATUNCI ACOLO SI NUMAI ACOLO TREBUIE LIMITARE LA 80km/h, NU PESTE TOT. De asemenea trebuie sa existe perspectiva unor cresteri treptate de viteza, ca si la calea ferata, dupa ce trece un anumit timp sau tonaj. Daca ma pun in pielea celor de la CNAIR si sunt ultra-precaut as zice ca dupa trecerea iernii sa dispara orice limitare la 80 si sa ramana 100 doar in punctele in care se constata infiltratii de apa sau rigole nefunctionale, in rest 130. Psihologic nici un sofer normal nu rezista tentatiei de a creste viteza pe un drum perfect plan si liber timp de peste un sfert de ora. Cine nu cunoaste problematica o sa mearga mai repede dupa 2-3 minute crezand ca este o greseala sau panouri uitate. Daca mai multi merg mai repede si altii se iau dupa ei. Ce face majoritatea o sa faca si ultimul sofer precaut dupa 5-7 minute.

Ca beneficiar nu vrei sa vezi ce poate noua achizitie, decat daca e in garantie, ca sa poti reclama cat mai repede problemele. Daca nu e in garantie atunci invers, protejezi achizitia, ca orice se strica platesti din buzunar. Deci reactia e fireasca. (asta nu inseamna ca eu sunt de acord cu ea, sa ne intelegem).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

^Din ce stiu eu, inca nu este gata PT pe Sibiu - Boita si drept urmare MT nu are pe ce sa dea inca AC.

Poti sa intrebi in santier care e parerea lor (PORR): cand cred ca vor obtine AC.

adrian sibiu

#49859
@voicul o sa intreb la prima vizită în șantier care este situația si o sa va informez  in ce stadiu este proiectul.