Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 57 Guests are viewing this topic.

GDPR

Conform legislatiei actuale, nu exista receptie tacita.

NGC

#49816
LD3

Cum numaratoarea inversa pentru plecarea papagalului a inceput, a venit momentul sa mai deconspiram ceva ce nici Cuc si nici CNAIR nu au spus.

Am batut ceva apropouri saptamana trecuta in speranta ca geniile din CNAIR vor spune ceva, dar nimic, liniste totala.

Quote from: NGC on October 10, 2019, 09:27:21 PM
Am uitat un amanunt legat de anuntul CNAIR de mai sus cu expertiza pentru LD3.

Quote
La începutul acestei săptămâni CNAIR SA a semnat cu Iptana SA contractul de servicii "Realizarea Expertizei Tehnice a lucrărilor de drum proiectate și executate în cadrul contractului "Proiectare și Execuție Autostrada Lugoj – Deva, lot 3 km 56+220 – km 77+361"".

Vedeti cat de detaliat este obiectul contractului acum dupa trecerea motiunii.

Anuntul a fost mascat "pe SEAP" sub denumirea "Expertiza Tehnica a lucrărilor de drum", si nu au dat nici un fel de detalii legate de ce anume se achizitioneaza (caiet de sarcini) sau vreo mentiune despre LD3.

Asta ca sa vedeti de ce sunt astia in stare. ;)

Quote from: NGC on October 11, 2019, 04:51:25 PM
Quote
În prima etapă se vor căuta soluții pentru deschiderea circulației cu restricții, iar în etapa a doua se vor efectua investigații de profunzime în baza cărora se vor identifica soluții tehnice de remediere, se vor stabili cantitățile de lucrări și materiale necesare și se vor calcula valorile aferente acestora.

Daca cititi cu atentie obiectul acestei achizitii si ce am spus legat de caietul de sarcini, veti observa o mica problema, pe care a descoperit-o si esendy.

Quote from: NGC on October 11, 2019, 04:12:51 PM
Quote from: esendy on October 11, 2019, 07:30:57 AM
Suma asta cu care s-a dat expertiza nu e mizilic fata de valoarea lucrarii LD3? Cum sa te astepti sa expertizezi lucrati de sute de miloane de euro cu 30k eur. E o batatie de joc!

Explicatia e simpla. Pentru ca sa poti face o achizitie directa, trebuie ca valoarea estimata sa fie sub un anumit prag.

Asadar, cum faci o expertiza tehnica fara licitatie? Pai faci o achizitie directa si atribui contractul cui trebuie.

Dar ce te faci cand in realitate de banii aia nu poti expertiza tot ce trebuie?

Simplu! Mai faci o achizitie directa si mai poti sa si tragi de timp. Doi iepuri dintr-o lovitura! :lol:

Ca sa intelegeti mai bine, achizitia de care a vorbit CNAIR mai sus, adica "Realizarea Expertizei Tehnice a lucrărilor de drum proiectate și executate în cadrul contractului "Proiectare și Execuție Autostrada Lugoj – Deva, lot 3 km 56+220 – km 77+361"" mai are o sora.

Este vorba despre "Realizare Expertiză Tehnică a lucrărilor de artă proiectate și executate în cadrul contractului ,,Proiectare și Execuție Autostrada Lugoj – Deva Lot 3, km 56+220 – km 77+361"".

Niste ulii zic ca noua achizitie directa presupune realizarea expertizei in circa 30 - 40 de zile, dar se poate ajunge pana la 90 de zile.

Asadar, ambele expertize sunt necesare pentru ca sa se poata deschide circulatia, dar ulii zic ca noua expertiza inca e in desfasurare si mai dureaza.

Deci domnule PAPAGAL Cuc, stiati si amanuntul asta, sau iar v-au prostit astia din CNAIR? :lol:
Cum ati calculat cele 2 - 3 saptamani pentru deschidere? :lol:

@CNAIR: Mai modificati o data comunicatul ala sau veniti cu unul nou? :lol:

florin74

Acelasi CPV, pe PAAP sigur depasesc pragul, poate ii intreaba ANAP si Curtea de Conturi de sanatate, asta in limbaj tehnic se numeste divizarea achizitie pentru a intra sub prag, daca te-au prins pe  fonduri europene corectia e de 100%. In limbaj neos se numeste manareala ordinara.


miahi

Manareala asta ordinara nu este si nitel penala ? Sau s-au relaxat legile si nu mai conteaza ...

alecu26

Probabil se gandesc sa aiba ceva de lucru LCK de cum intra in paine. Sa nu someze pe acolo. Patrioti pana la capat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Din ce-mi pot da seama, cele două expertize vor fi făcute cu bani de la buget. Deci nu ar intra în aria de competență a noului parchet european (sau ce-o fi). Deci LCK someaza cu LD3. Asta daca nu cumva se considera ca expertizele "intra la pachet" cu finanțarea europeană pentru LD3/LD. Atunci e buba. Sa vezi corecții financiare...

Sunt oricum mari mari mari șanse să primim corecții financiare de la Comisie daca, in urma investigației, vor concluziona că prostia monumentala făcută cu rezilierea afecteaza proiectul Lugoj-Deva și interesele finantatorului (europenilor) sunt afectate.

gruiarew

Și când te gândești că toate astea se puteau face cu LD3 sub trafic îți vine să....
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adiarc

langa fosta groapă pe OS3 se frezeaza/reasfalteaza portiunea care crapa....alti bani dusi pe apa Cibinului...sau a Secasului din zona....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

gruiarew

Exact unde au pus bitum în găuri săptămâna trecută nu?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Eu trecusem dimineață pe acolo, lucrau pe B2, sensul spre Sebeș. Multe mașini mici, inclusiv Digi.

La spatiile de parcare e asfalt, dar progresul e lent, mult prea lent.


gilutzu

Si PiSi 1

"Prin 2022, cu speranțe

Etapa de execuție a primilor 13 km din autostrada Sibiu – Pitești are alocat un termen contractul de 36 de luni. Dacă acest termen ar fi respectat, rezultă că circulația pe autostradă, până la Boița, ar urma să se desfășoare din luna noiembrie a anului 2022."

http://www.turnulsfatului.ro/2019/10/16/foto-si-video-au-inceput-lucrarile-la-autostrada-sibiu-pitesti/

Ionut

3 ani de la emiterea AC. AC nu este emisă.

voicul

2022 zic ca e cu mare noroc. Se vede ca PORR chiar vrea sa faca treaba, dar celalalt partener serios nu se grabeste, deci:
2023 pare fezabil.
Sa nu fim surprinsi de 2024 !!!