Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 81 Guests are viewing this topic.

Ionut


adrian sibiu

Sunt de acord cu Adiarc,ar trebui cuantificat cati bani vor irosi degeaba cu acesta expertiza .

adrian sibiu

#49757
Salutare tuturor astăzi am dat din nou o fuga pe șantierul lotului 1 PISI unde am avut o discuție cu reprezentantul celor de la Total Nsa care mi a precizat că ei au terminat cu decopertarea in zona organizării de șantier și acum sunt concentrati pe realizarea drumului tehnologic.Mi  a mai spus că astăzi este sedinta mare la PORR in Bucuresti si ca de maine crede că vor intra topometristii in teren pentru însemnarea zonelor din organizarea de șantier unde se vor amenaja platforme betonate si fundații pentru stațiile de beton si asfalt,deasemenea mia comunicat că ei vor continua cu drumul tehnologic pana in zona de legătură cu A1 si in continuare pe lângă lacul Tocile pana in zona mănăstirii din dealul de la Vestem. De asemenea mia menționat că au o zona exact langa lacuri unde încă nu sau inteles cu proprietarul.Am remarcat ca pe drumul tehnologic baga piatra la greu care este nivelata cu buldozerul si apoi tasata cu cilindru.Tin sa i multumesc pe aceasta cale reprezentantului celor de la Total Nsa. Poze mai târziu.😃😃😃😃😃

FlorinOnea

Separatoare de grasimi pentru lucrari de infrastructura rutiera? Nu este cazul. Se monteaza doar separatoare de hidrocarburi pentru astfel de lucrari. Gasesti mai multe informatii pe siteul asta. Cat despre ritmul lucrarilor pe A1....cred ca trebuie sa ingropam un ministru in fundatie ca sa mearga treaba mai rapid si bine ca in legenda mesterului Manole.


Quote from: bogdix on May 01, 2016, 07:59:14 AM
@Quest

În mod normal, obiectele rotunde "de domino" încercuite de tine în fotografiile de mai sus sunt capace de la separatoare de hidrocarburi/grăsimi.
Aici, http://www.pureco.ro/envia_tnc poţi (şi orice forumist curios poate de asemenea) găsi date tehnice detaliate şi alte informaţii despre construire, amplasare şi utilizare a lor.

Tot în mod normal, ele ar trebui să fie 2: adică un separator de hidrocarburi şi un separator de grăsimi. Acolo unde sunt 3 mai există probabil un alt tip de separator, dar nu ştiu ce e prevăzut (n-am acces la proiect).

Şi tot în mod normal, aceste separatoare ar trebui să fie legate (direct printr-un şanţ deschis sau printr-o tubulatură de canalizare) la şanţurile existente, care colectează apele pluviale şi le asigură scurgerea spre emisari (naturali: ape curgătoare sau văi, respectiv antropici: acele bazine de colectare a apelor). Din fotografii, nu îmi dau seama dacă sunt conectate la şanţuri, nici dacă au asigurată şi evacuarea apei filtrate.

whitedove

Multumim de vestile bune @adrian sibiu. asteptam cu nerabdare si poze!!! :cheers: :thumbsup:

NGC

Ieri la ora 18.



Intre timp s-a scris pe forum, asa ca s-a modificat si comunicatul. :lol:

Ieri la ora 22.



NGC

Quote from: esendy on October 11, 2019, 07:30:57 AM
Suma asta cu care s-a dat expertiza nu e mizilic fata de valoarea lucrarii LD3? Cum sa te astepti sa expertizezi lucrati de sute de miloane de euro cu 30k eur. E o batatie de joc!

Explicatia e simpla. Pentru ca sa poti face o achizitie directa, trebuie ca valoarea estimata sa fie sub un anumit prag.

Art. 12 alin. (4) din Legea 99 / 2016 actualizata.

Quote
(4) Entitățile contractante au dreptul de a achiziționa direct produse sau servicii în cazul în care valoarea estimată a achiziției, fără TVA, este mai mică de 135.060 lei, respectiv lucrări, în cazul în care valoarea estimată a achiziției, fără TVA, este mai mică de 450.200 lei.

Pentru ei nu conteaza daca prestatorul de servicii trebuie sa expertizeze 1 Km sau 100 Km, de parca ar fi acelasi lucru. Important e sa poata atribui contractul cui trebuie, prin achizitie directa. ;)

NGC

#49762
Inca o chestie legata de comunicatul de ieri.

Quote
În prima etapă se vor căuta soluții pentru deschiderea circulației cu restricții, iar în etapa a doua se vor efectua investigații de profunzime în baza cărora se vor identifica soluții tehnice de remediere, se vor stabili cantitățile de lucrări și materiale necesare și se vor calcula valorile aferente acestora.

Intreb si eu ca sa ma aflu in treaba. :D

Daca din etapa 1 reiese (a se citi "trebuie sa reiasa") ca in etapa 2 mai trebuie facute "investigații de profunzime" in zona in care se circula, ce facem? Se vor executa cu traficul langa ele? Nici un pericol? Sau inchidem iar autostrada?

Sau acum, ca prin minune, va rezulta ca acele "investigații de profunzime" afecteaza doar portiunea care nu va fi circulabila o vreme?

alexV

@NGC a pus mai sus concluziile etapei 2, cea a carei necesitate va fi constatata in etapa 1, recent atribuita direct de catre CNAIR catre Iptana.
:busted:

ciprebbe

Cuc e pa, Scarlat are scaunul fisurat, Ionita din spate e si el cu musca pe caciula, chiar si achizitaia asta va fi monitorizata, avem numele celor care au semnat rezilierea.... sunt curios cat vor mai avea tupeul sa o tina inchisa.
Noul guvern, dupa investitura, are datoria sa deschida in timp record cei 21 km.
Se va face tot ce e posibil ca cei vinovati sa fie trasi la raspundere indiferent de numarul de hartii cu care si-au acoperit dosul.
Tic Tac - Tic Tac....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

paulmare

^ Au luat deja carotele, nu au comunicat deja ca "a furat" comsa la asfalt ?
acum nu mai e nevoie de altele, doar de niste foi care sa acopere mizeria care au facut-o
Macar unde au carotat, au reparat ? sa nu strice mai rau acuma cu ploile de toamna

Ionut

S-au luat carote de pe lot. A și zis Horatiu parca, pe forum. Evident găurile alea de la carote trebuie astupate pentru ca... deh, ploi, zăpada.

voicul

Sau lasate deschise ca sa iasa mai bine expertiza prietenilor?

ciprebbe

Nu se lasa deschise. Imediat dupa extractie se astupa si se sigileaza cu bitum in partea superioara.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

gruiarew

Între timp DN68A Săcămaș - Dobra a primit marcaj median nou. Semnalizarea în giratoriu de la Grind lasă însă de dorit. Un autobuz și o dubă au intrat să întoarcă înapoi spre Deva pe comunalul de la Grind blocând tot drumul după ce au dat ture aiurea în giratoriu și au ieșit înapoi spre TM. Prima dată când am trecut pe acolo am luat-o și eu spre Săvârșin că m-am dus după un TIR. Nu știu unde a întors omul, eu am realizat relativ repede că nu-i bine.
La nodul de la Deva (început LD4) au rămas marcajele rezonatoare și restricțiile de 100, 80, 60. Plus săgețile de deviere nu-s șterse cum trebuie, se văd foarte bine și ele și vechea linie continuă, cel puțin de la faruri. De fiecare dată când trec văd șoferi derutați. Cât poate fi de scump un tub de vopsea neagră să șteargă marcajele alea?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis