News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 10 Guests are viewing this topic.

gsimon

Adaug si eu informatia ca o firma subcontractata compusa din 4 ingineri topo a facut rocada de la Straco la Porr.

adrian sibiu

#49696
Asa cum v am promis  de dimineta revin cu poze din teren de data aceasta din DN,neavând timp să intru.Am remarcat ca se lucreaza intens cu 12-15 basculante 3 excavatoare,2 cilindrii compactori si 2 buldozere .Camioane in actiune cred ca duc ce se decoperteaza mai sus in deal .(GPS) (GPS) (GPS) Excavatoare in actiune (GPS) (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

#49697
PiSi 5

Am o veste proasta pe care de ceva vreme tot aman sa v-o zic, in ideea ca poate geniile pomenesc ceva despre asta.

Intrucat saptamana asta se va implini o luna de la eveniment, e momentul totusi sa vedem care-i treaba.

Istoricul telenovelei il gasiti aici.

Ideea este ca recursul celor de la VIAPONTE la CAB a fost respins, dar mai apoi, acum aproape o luna, VIAPONTE a cerut revizuirea deciziei CAB si asta se va intampla la ICCJ. Ca si termen de comparatie, la DX12 T3 a durat aproximativ 11 luni cu tot cu recurs la revizuire. Din ce stiu, dosarul inca nu e format. Sa vedem ce va face CNAIR.

Va tin la curent cu mersul telenovelei.

Xenos

Din punctul meu de vedere revizuirea nu amana semnarea contractului, e o aberație daca asteapta!!!

horatiu.cosma

Decizia CAB e definitiva, se poate semna contractul fara probleme.

NGC

#49700
Si la DX12 T3 si T4 deciziile CAB au fost definitive. ;) Le gasiti aici.
Revizuirea este o cale extraordinara de atac. Instanta poate decide suspendarea executarii hotararii atacate.

Quest

Poate nu stiu eu, dar nu tin minte ca pe PUM sa se fi discutat pina la data curenta despre o cale de atac extraordinara a unei decizii a CAB, pe asemenea contracte de infrastructura mare, care merge la ICCJ. Lucrurile dobindeau pina acum o finalitate la CAB. Deci totusi ICCJ e finalitatea, daca partea care a pierdut la CAB se simte nedreptatita ?
Common sense will get you far !

NGC

Daca tin bine minte, nu am avut la CNAIR in ultimii 7 ani decat cazul DX12, dar parca am avut ceva pe la CFR.
Nu e asa usor si sunt conditii foarte restrictive in care se poate face revizuirea. Vedeti art. 509 NCPC. VIAPONTE considera ca este in unul din astfel de cazuri.

cristi5

#49703
http://m.ziare.com/economie/autostrada-dintre-ilia-si-cosevita-ramane-muzeu-cuc-sustine-ca-expertizarea-soselei-e-spre-finalizare-desi-procedura-abia-incepe-astazi-1580345-font1

Cuc bate campii, expertiza LD3 a fost incredintata direct abia astazi catre IPTANA

http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/direct-acquisition/view/104411151


Quote
La finele saptamanii trecute, Razvan Cuc a vizitat santierul Lotului 3 al Autostrazii Lugoj-Deva si a promis din nou ca soseaua de mare viteza dintre Ilia si Cosevita va fi inaugurata "in doua saptamani".

"Expertiza este spre finalizare. Cum s-a finalizat, deschidem lotul. Deci e o problema de, as spune, doua saptamani pentru a deschide lotul", a spus Razvan Cuc.

CNAIR: Luni s-a semnat contractul pentru expertiza. Dureaza 40 de zile

Purtatorul de cuvant al CNAIR, Alin Serbanescu, a declarat pentru Ziare.com ca luni abia s-a semnat contractul pentru realizarea expertizei.

"Societatea care sa realizeze expertiza putea fi selectata prin licitatie. Dar acesta modalitate risca sa dureze foarte mult si sa intarzie, din nou, deschiderea soselei. In aceste conditii, s-a ales varianta incredintarii directe a contractului catre IPTANA SA.

Contractul s-a semnat pe 7 octombrie si are o valoare de (circa - n.red.) 30.000 de euro. E o valoare decenta, spunem noi, care sa fie motivanta pentru ca Institut sa lucreze bine. Specialistii IPTANA sunt deja pe teren. Au intrat pe Lotul 3 al Autostrazii Logoj-Deva pentru a-si pregati lucrarile, in vederea realizarii expertizei.

Concluziile expertizei IPTANA ne vor arata ce trebuie facut. Asa ca trebuie sa avem expertiza ca sa fie identificata si aprobata o solutie tehnica. Estimam ca aceasta etapa va fi finalizata in decembrie.

Nu stim cat se va putea lucra la acel moment. Daca, sa spunem, va fi nevoie sa se faca ziduri de sprijin si coloane forate, vremea ar putea sa nu o permita, in conditiile in care la mai putin de 5 grade Celsius nu mai poti turna beton.


Iar intr-o astfel de situatie, e posibil sa se realizeze lucrarile tocmai in primavara, cand se incalzeste", a precizat Alin Serbanescu.

Ramanem sa vedem si cine va face lucrari. Daca ele vor fi scumpe si va fi nevoie de selectarea unui constructor prin licitatie, atunci inceperea reparatiilor la drum ar putea intarzia. In aceste conditii, nu putem decat sa ne intrebam: cat timp va mai trece pana sa se deschida autostrada?

Pro Infrastructura: Toate-s povesti! Autostrada trebuia deschisa pe 12 august


Cuc e ori complet in afara, manipulat de CNAIR ori a incercat un joc politc pt motiune...

Quest

Cristi5 mai e si varianta in care celor de la Iptana li s-a promis ca li se va incredinta efectuarea expertizei (la acea cina), oamenii au fost de buna credinta si-au purces in teren, de unde s-au intors cu rezultate preliminare din care probabil reiese ca se va putea totusi da in trafic LD3, dar documentul mai trebuie structurat ptr o varianta finala, lucru care se va intimpla in 1-2 saptamini. Cuc a si punctat cu o doza de siguranta de sine, ca zona valurita (la Teiu ?) va avea limitare de viteza, parea cumva ca subiectul fusese deja discutat cu Iptana.

Multumesc ptr explicatie NGC.
Common sense will get you far !

vasile.silion

#49705
E un joc riscant ăsta:
- Expertiza trebuie să arate probleme grave pe LD3, ca să justifice retroactiv rezilierea. Dacă sunt probleme grave, nu poți să dai drumul la trafic. Guvern care nu face autostrăzi, nu face ce promite, Cuc e cel puțin lăudăros, dacă nu mincinos.
- Expertiza nu găsește probleme grave, se poate da drumul la trafic. Nu se justifica rezilierea, remedierile se puteau face sub trafic. Cuc e incompetent, exagerat, deci tot mincinos.

Din această dilemă nu putem ieși! (Cu privire la Cuc, nu e nicio dilemă: cu sau fără să-i facem expertiză, el e tot așa...)
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

cristi5

@Quest: ori Cuc ori Serbanescu bate campii, ori amandoi. In toate variantele, nu e nicio surpriza.

Cum ziceam: transparenta, predictibilitate... "partener serios"...

danutzu_1069

Eu zic ca mai bine ar da-o in trafic pana nu se schimba guvenul.... altfel urmatorul ministru o sa primeasca pe tava o situatie care merita "anchetata" si eventual sa faca ceva curatenie pe la CNAIR...
Sau astia sunt asa siguri ca nu pica guvernul....

(Desi pare postare cu conotatie politica, totusi are legatura cu situatia actuala)

alecu26

Au mai fost hotarari cu care s-a mers pana la ICCJ. LD4 cred...si lotul lui Astaldi de la Iernut Chetani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

Cuc se pare ca e pe faras si își joacă ultima carte. Si acum se vede fără cuib ....Si incepe sa cânte numai prosti.